Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Techniek, auto- en motorsport » Jeffrey Herlings #84 (RB MX1 Wereldkampioen 2018)
Jeffrey Herlings #84 [bericht #12873] vr, 20 april 2018 22:11 Naar vorige bericht
ForzaOlanda is op dit moment niet actief  ForzaOlanda
Formula 3

vorige week zondag, had ik een heerlijke dag (tot ik thuis kwam en Max na een paar ronden zag stil vallen).

De MXGP van Italie bezocht met, in het hol van de leeuw, 2 maal een overwinning van Jeffrey Herlings! hupmax

De lokale matadoor en 9-voudig WK Toni Cairoli, moest genoegen nemen met een 3. plaats.

Opvallend vond ik de vertegenwoordiging van de nederlandse fan, die was er niet! Waar je bij Max aan de andere kant van de wereld de oranje jasjes ziet rondlopen, was er bij de GP van Italie wel getelt 1 Nederlandse vlag te zien.

Zoonlief, was natuurlijk na de overwinningen gelijk fan en wilde een pet met nummer 84. Nergens enige mercandise te bekennen van Herlings. Alleen Standard KTM petten. Uiteindelijk toch nog een pet met nummer 84 gevonden, geen originaal, want das was er niet, en zo was Junior die enige bij de ceremonie met een Herlingspet!

Het ziet er naar uit dat niemand dit jaar Herlings gaat stoppen, alleen blessure kan roet in het eten gooien. Zo kan Jeffrey na 3 wereldkampioenschappen in de MX2, voor het eerst kampioen worden in de F1 van de motorcross, de MX1.

Dus als je een Nederlandse Redbull coureur dit jaar als Wereldkampioen wilt vieren, houd Jeffrey in de gaten. En kom je jongen is aanmoedigen! Ik zou bijna een Fanclub beginnen.

Iemand nog zin om een Forumvlag te maken?!

Cheers Forza!

Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen
Berichten lezen icon8.gif