Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Berichten van vandaag (aan)  | Onbeantwoorde berichten (uit)

Forum: Max & Jos Verstappen
 Onderwerp: Alles aangaande het Aston Martin Red Bull Racing team.
Re: "I need more power man!" [bericht #30142 is een antwoord op bericht #30139] wo, 16 oktober 2019 00:19
raymondwitvoet is op dit moment afwezig  raymondwitvoet
Berichten: 162
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

Oneens, Key had helemaal geen geweldige chassis' bij Toro Rosso. Vorig jaar was matig, jaar daarvoor ook. McLaren was hij nog niet bij betrokken. Heb dat ophemelen van Key nooit zo gesnapt.

Einfach Kurven Machen
 
Re: Kom er maar in.....Schummie. [bericht #30143 is een antwoord op bericht #30109] wo, 16 oktober 2019 06:58
spark is op dit moment aanwezig  spark
Berichten: 773
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

NextYear schreef op di, 15 oktober 2019 11:49
Wouter schreef op di, 15 oktober 2019 10:51
NextYear schreef op di, 15 oktober 2019 09:42
CF230 schreef op di, 15 oktober 2019 08:10

Ben ook benieuwd of Schummi nog wat vrolijkheid kan brengen. Ben erg benieuwd welke kant RB op wil met het chassis, nu het high-rake principe dankzij de nieuwe voorvleugels niet meer het verschil lijkt te maken...
.
die bewering kan de prullenbak in Ferrari is juist met een hogere "rake"gaan rijden en lijkt wel de goede weg ingeslagen met dit ontwerp.
Maar is het niet zo dat Ferrari die high rake combineert met een ander voorvleugel concept dan RBR?
Waarschijnlijk werkt dat dus wel met zo'n soort voorvleugel.


@Schummie, heb jij nog iets te melden vanuit Milton Keynes, want iedereen zit met vragen?
Schummie zit met de handen in het haar ,beter kan men ons geachte forumlid RC encoire vragen deze zit er meer in maar hij /zij post maar 1x per jaar ...
Het is stil aan de overkant, Milton Keyes. Weinig tot geen informatie vanuit het Red Bull HQ na de GP van het jaar. Jammer. Ik denk of hoop nog steeds dat RedBull/Honda wel alle puzzelstukjes heeft maar nog steeds bezig is de puzzel af te maken. Het doel, de jongste WK wordt moeilijk.