Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 MERCEDES-BENZ GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2019 (Hockenheimring - 26 tot 28 Juli)
Re: rondetijden FP 2 [bericht #27670 is een antwoord op bericht #27668] vr, 26 juli 2019 23:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

Wet! schreef op vr, 26 juli 2019 22:14
Ik heb de vt geziwn, maar dan weet ik nog steeds niet hoe en wat. Is de snelste tijd met volle, lege, halfvolle tanks gereden. Welke afstelling was het? De tijden kan iedereen zien, maar het gaat mij om de gedachte erachter en vooral welke conclusies kun je er uit trekken.
moet ik mij zorgen om jouw maken vanwege de hitte?
Long runs zijn sinds jaar en dag vergelijkbaar (en komen ook in de buurt van de echte race pace) met elkaar omdat men met grote hoeveelheid benzine rondrijdt.

maar goed neem het aan of laat het zijn en doe ermee wat je wilt.... was voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier iets activer deelneem.... ga gewoon weer meelezen, wel jammer maar als men zo behandeld wordt en het bericht wat men post met de voeten getreden wordt.

veel plezier met het kijken zondag

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27671 is een antwoord op bericht #27670] za, 27 juli 2019 00:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Zaterdag ook, gewoon lekker blijven posten.

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27672 is een antwoord op bericht #27670] za, 27 juli 2019 00:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Peter
GP winner
Forum_Mod

Nou nou wat een gezeur allemaal ,geef elkaar eens wat meer respect en doe gewoon normaal zoals je zelf ook behandelt wilt worden.
Het is warm ik weet het maar kom op kerels.

grt

Peter confused

Moderator www.verstappen.nl

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 00:21]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Marko en onderdelen [bericht #27673 is een antwoord op bericht #27653] za, 27 juli 2019 00:30 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MadMax is op dit moment afwezig  MadMax
Formula 3

Marko is altijd heel direct en hard richting Gasly als je hem tenminste begrijpt.....
Ik denk dat hij in het interview inderdaad laat doorschemeren dat hij niet zeker weet of ze Gasly's auto nog wel volledig gaan opbouwen met de nieuwste specificatie onderdelen. Denk ook dat meespeelt dat er volgende week ook meteen weer een raceweekend is, RB is wel meester in het snel doorontwikkelen van de auto maar bij het produceren van de onderdelen zijn er denk ik ook grenzen en als je dan een auto echt in de prak rijdt wat tegenwoordig nog maar redelijk weinig gebeurd kom je al snel in de problemen met je hoeveelheid onderdelen......
Ben toch echt serieus bang dat Gasly nu echt geen enkel foutje meer mag maken tot de finish in Hongarije anders zou hij zomaar vervangen kunnen worden na de zomerstop, veel slechter kan het niet worden.
Bovendien vraag ik mij af of deze klap zijn achterstand richting Max in snelheid niet zomaar weer heeft vergroot, dit gaat toch tussen je oren zitten denk ik zo....

Re: Marko en onderdelen [bericht #27674 is een antwoord op bericht #27673] za, 27 juli 2019 00:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Als ik Horner was had ik Gasly eruit gegooid in Spa, zie hem niet nu opeens de sterren van de hemel rijden de komende 2 races. We zitten bijna op de helft van het seizoen en hij presteert nog steeds onder de maat. Heel lullig maar het is tijd voor iemand anders.

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27675 is een antwoord op bericht #27670] za, 27 juli 2019 00:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

F1-F4N schreef op vr, 26 juli 2019 23:55

maar goed neem het aan of laat het zijn en doe ermee wat je wilt.... was voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier iets activer deelneem.... ga gewoon weer meelezen, wel jammer maar als men zo behandeld wordt en het bericht wat men post met de voeten getreden wordt.
Graag blijven posten F1-F4N! Altijd fijn als hier nieuwtjes, tijden, info etc. word gedeeld. Word nog vrij weinig gedaan dus altijd top als je iets plaatst wat betreft het race weekend.

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27676 is een antwoord op bericht #27675] za, 27 juli 2019 03:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Jip schreef op za, 27 juli 2019 00:48
F1-F4N schreef op vr, 26 juli 2019 23:55

Graag blijven posten F1-F4N! Altijd fijn als hier nieuwtjes, tijden, info etc. word gedeeld. Word nog vrij weinig gedaan dus altijd top als je iets plaatst wat betreft het race weekend.
Hier sluit ik mij bij aan, F1-F4N gewoon blijven posten (een beetje een ruwe ontgroening hier maar dat zal wel met de temperaturen te maken hebben).
Meelezers hebben we al genoeg ... Yay

Honda power !!!

Re: Marko en onderdelen [bericht #27677 is een antwoord op bericht #27674] za, 27 juli 2019 07:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment afwezig  spark
Formula 1

Jip schreef op za, 27 juli 2019 00:46
Als ik Horner was had ik Gasly eruit gegooid in Spa, zie hem niet nu opeens de sterren van de hemel rijden de komende 2 races. We zitten bijna op de helft van het seizoen en hij presteert nog steeds onder de maat. Heel lullig maar het is tijd voor iemand anders.
Probleem is wie je dan er in moet zetten. Kvyatt? mentaal probleem. Albon? te onervaren. Andere coureurs hebben lopende contracten of geen superlicentie. Bij gebrek aan betere opties zit Gasly voorlopig safe. Wie wil koud instappen naast Max bij Red Bull met de grote zekerheid dat je F1 carriere niet lang gaat duren.

Re: rondetijden FP 2 en banden. [bericht #27678 is een antwoord op bericht #27655] za, 27 juli 2019 08:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

F1-F4N schreef op vr, 26 juli 2019 18:05
Rondetijden Vettel
https://i.imgur.com/0OXEF54.jpg

Rondetijden LeClerc
https://i.imgur.com/s8DK7Vv.jpg

Rondetijden Verstappen
https://i.imgur.com/8zQgmp3.jpg

Rondetijden Hamilton & Bottas
https://i.imgur.com/mAbP9RT.jpg

Nogmaals bedankt voor deze gegevens @F1F4N. Helaas plaatst de FIA de banden er niet bij, maar die zijn hier te vinden.
Gewoon blijven posten @F1F4N, alle info is welkom! Yay

https://pbs.twimg.com/media/EAaLCFIWkAAqSJV?format=jpg&name=small

Honda
The Power of Dreams

Re: Het weer, update. [bericht #27679 is een antwoord op bericht #27620] za, 27 juli 2019 09:12 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Wouter schreef op do, 25 juli 2019 10:36
De meeste weersites zijn het er nu wel over eens.
Vandaag en morgen nog 38-39 graden, maar daarna koeler naar +/- 27 op zaterdag en +/- 24 op zondag.
Daarbij worden op zaterdag de eerste onweersbuien verwacht, waarschijnlijk na 14.00/15.00 uur.
Dit gaat door gedurende de hele zondag. Buien al dan niet met onweer afgewisseld met een beetje zon.

Hier een van de vele Deutsche Wettervorhersagen:

https://www.wetter.de/deutschland/wetter-hockenheim-18224827 .html

Huidige stand van zaken:

Citaat:
Adam Cooper
@adamcooperF1
Following massive overnight thunderstorms that cleaned the track it's a grey morning at Hockenheim,
and air temp has tumbled to 22C. More rain expected throughout the day...
8:03 a.m. · 27 jul. 2019

Na enorme nachtelijke onweersbuien die de baan hebben schoongemaakt is het een grijze ochtend in Hockenheim,
en de luchttemperatuur is gedaald tot 22 ° C. Meer regen verwacht gedurende de dag ...

Honda
The Power of Dreams

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 09:14]

Interview F1 café [bericht #27680 is een antwoord op bericht #27518] za, 27 juli 2019 09:36 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jarno77 is op dit moment afwezig  Jarno77
Karting

Waar had Max het nou over m.b.t. die motorsetting die ze moesten aanpassen van de FIA, weet iemand daar meer over? Sinds wanneer bemoeit de FIA zich met motorsettings?

Re: Interview F1 café [bericht #27681 is een antwoord op bericht #27680] za, 27 juli 2019 09:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Ben ook langzaam aan steeds verbaasder, beetje internet af aan het struinen naar een antwoord.
Nog nooit gehoord dat de FIA hier ook maar iets mee te maken had........wazig!!

Re: Het weer, update. [bericht #27682 is een antwoord op bericht #27679] za, 27 juli 2019 09:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
NextYear is op dit moment afwezig  NextYear
Formula 3

Wouter schreef op za, 27 juli 2019 09:12
Wouter schreef op do, 25 juli 2019 10:36
De meeste weersites zijn het er nu wel over eens.
Vandaag en morgen nog 38-39 graden, maar daarna koeler naar +/- 27 op zaterdag en +/- 24 op zondag.
Daarbij worden op zaterdag de eerste onweersbuien verwacht, waarschijnlijk na 14.00/15.00 uur.
Dit gaat door gedurende de hele zondag. Buien al dan niet met onweer afgewisseld met een beetje zon.

Hier een van de vele Deutsche Wettervorhersagen:

https://www.wetter.de/deutschland/wetter-hockenheim-18224827 .html
Huidige stand van zaken:

Citaat:
Adam Cooper
@adamcooperF1
Following massive overnight thunderstorms that cleaned the track it's a grey morning at Hockenheim,
and air temp has tumbled to 22C. More rain expected throughout the day...
8:03 a.m. · 27 jul. 2019
Na enorme nachtelijke onweersbuien die de baan hebben schoongemaakt is het een grijze ochtend in Hockenheim,
en de luchttemperatuur is gedaald tot 22 ° C. Meer regen verwacht gedurende de dag ...
Denk dat het gewoon een droge kwalificatie wordt
volg hier de buienradar en voorspelling voor de komende uren https:// www.weerplaza.nl/regenradar/europa/duitsland/hockenheim/1077 5/

VT3 en Kwalificatie. [bericht #27683 is een antwoord op bericht #27518] za, 27 juli 2019 10:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Albert Fabrega @AlbertFabrega 10:01 a.m. · 27 jul. 2019

Survival cell change for Gasly and Kubica. No penalties

https://pbs.twimg.com/media/EAd5eLFWkAArNRY?format=jpg&name=900x900

Honda
The Power of Dreams

Re: Interview F1 café [bericht #27684 is een antwoord op bericht #27680] za, 27 juli 2019 10:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Buurman is op dit moment afwezig  Buurman
Karting

Bij het aansnijden van onderwerp FIA en motorsetting zag ik duidelijk irritatie bij Max.
Was het het onderwerp of de vraag hier over ?

Re: Marko en onderdelen [bericht #27685 is een antwoord op bericht #27674] za, 27 juli 2019 11:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
SuperKuup is op dit moment afwezig  SuperKuup
Karting

Ik vermoed dat Horner hier niet veel over te vertellen heeft. Toen Max van TRS naar RBR ging werd Frans Tost hierin ook niet gekend. Hoorde dat bij een intervieuw van Sky Sport met Frans Tost. Helmut Marko beslist hier schijnbaar alleen over na overleg met big boss Dietrich Mateschitz.

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27686 is een antwoord op bericht #27672] za, 27 juli 2019 11:30 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

Peter schreef op za, 27 juli 2019 00:21
Nou nou wat een gezeur allemaal ,geef elkaar eens wat meer respect en doe gewoon normaal zoals je zelf ook behandelt wilt worden.

grt

Peter confused

Sorry Peter maar ik weet niet wie jij bedoelt met „gezeur", maar ik lees al heel een tijdje mee en als ik zie hoe met mensen zoals Schummie01 of Wouter en nog een paar andere omgegaan wordt als zij hier iets mededelen uit eigen ervaring of van andere quellen (andere foren of sites) en dan zo kritisch benaderd werden.

Schummie01 geeft zijn "insider-info" maar wordt van sommige gelijk als fabeltjesverteller afgestempelt, Wouter geeft info van een site of wat hij in internet vindt hier verder en vertaald het meestal ook nog en zo zijn er nog een paar mensen hier die info delen maar dan met kritiek (zoals bij mij)beantwoord werden.

aan iedereen die andere bekritiseren:
In plaats van te bedanken en blij zijn die men info krijgt, wordt het aangetwijfeld, wij proberen jullie op de hoogte te houden en doen dit omdat wij dit leuk vinden en wij doen dit in onze vrijtijd, wij verdienen hier niks aan, dus durft men een beetje meer respect van sommige mensen te verwachten in plaats van kritiek (zoveel over het thema respect)
Als het niet deze mensen gegeven had op dit forum zouden zeker niet zoveel mensen hier zijn als dat het nu is (ook al schrijven alleen maar 10-15 man)

Nog een keer Peter, zou jij mij niet bedoeld hebben met dit "gezeur" dan sorry, maar dit moest ik kwijt en ik hoop dat dit bericht maar van iedereen gelezen wordt en het ook blijft staan zodat iedereen eindelijk zijn medemens iets meer waardeert.

ik wens iedereen verder een goed en koel weekend en geniet van de Duitsland GP

Re: Marko en onderdelen [bericht #27688 is een antwoord op bericht #27685] za, 27 juli 2019 11:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

SuperKuup schreef op za, 27 juli 2019 11:23
Ik vermoed dat Horner hier niet veel over te vertellen heeft. Toen Max van TRS naar RBR ging werd Frans Tost hierin ook niet gekend. Hoorde dat bij een intervieuw van Sky Sport met Frans Tost. Helmut Marko beslist hier schijnbaar alleen over na overleg met big boss Dietrich Mateschitz.
zoiets wordt beslist door alle 3, Horner, Marko en Mateschitz.
maar inderdaad Tost heeft in dit geval niks te vertellen

Re: Interview F1 café [bericht #27689 is een antwoord op bericht #27681] za, 27 juli 2019 11:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Apex33 is op dit moment afwezig  Apex33
Karting

Citaat:
Ben ook langzaam aan steeds verbaasder, beetje internet af aan het struinen naar een antwoord.
Ja zeker wel, er mag slechts een maximale delay (lag) zijn van 50ms op de reactie na het activeren van het gaspedaal.
(Dat staat gewoon beschreven in de FIA f1 Technical Regulations van 2019 op pagina 40)

<QUOTE>

5.6 Power unit control :
5.6.1 The maximum delay allowed, computed from the respective signals as recorded by the ADR or
ECU, between the accelerator pedal position input signal and the corresponding output
demands being achieved is 50ms.

5.6.2 Teams may be required to demonstrate the accuracy of the power unit configurations used by
the ECU.
5.6.3 Power unit control must not be influenced by clutch position, movement or operation.
5.6.4 The idle speed control target may not exceed 4,000rpm.
5.6.5 A number of power unit protections are available in the ECU.
A minimum of nine seconds hold time should be configured for the power unit protections
enabled during qualifying and race. The configuration of the air tray fire detection and throttle
failsafe are exceptionally unrestricted in order to allow each team to achieve the best level of
safety.
5.6.6 The power unit must achieve the torque demanded by the FIA standard software.
5.6.7 Homologated sensors must be fitted which measure the torque generated at the power unit
output shaft and the torques supplied to each driveshaft. These signals must be provided to
the ECU.

<END QUOTE>

-- .- -..- ..-. --- .-. -.. .-- -.-.

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 11:42]

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27690 is een antwoord op bericht #27686] za, 27 juli 2019 11:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Malle Jodokus is op dit moment afwezig  Malle Jodokus
Karting

Citaat:
In plaats van te bedanken en blij zijn die men info krijgt, wordt het aangetwijfeld, wij proberen jullie op de hoogte te houden en doen dit omdat wij dit leuk vinden en wij doen dit in onze vrijtijd,
Wat mij betreft zit er een verschil tussen het posten van feitelijke info (tijden, settings, FIA meldingen etc) en het posten van zogenaamde 'inside info'
Voor mezelf sprekend is alle feitelijke info van harte welkom, dat lees/zie ik graag en is een welkome toevoeging.
De 2-wekelijkse race-topics van Jip vind ik echt super, een fijne start vh raceweekend.
Voor wat betreft de inside info goeroes... als anderen dat graag lezen zal het mij verder een zorg zijn.
Ik heb er hier in al die jaren best een aantal voorbij zien komen. Ik heb daar zo mijn twijfels bij en verkies het te negeren.

Nil Volentibus Ardum

Re: rondetijden FP 2 [bericht #27691 is een antwoord op bericht #27686] za, 27 juli 2019 12:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 11:30
Peter schreef op za, 27 juli 2019 00:21

grt

Peter confused

Sorry Peter maar ik weet niet wie jij bedoelt met „gezeur", maar ik lees al heel een tijdje mee en als ik zie hoe met mensen zoals Schummie01 of Wouter en nog een paar andere omgegaan wordt als zij hier iets mededelen uit eigen ervaring of van andere quellen (andere foren of sites) en dan zo kritisch benaderd werden.

Schummie01 geeft zijn "insider-info" maar wordt van sommige gelijk als fabeltjesverteller afgestempelt, Wouter geeft info van een site of wat hij in internet vindt hier verder en vertaald het meestal ook nog en zo zijn er nog een paar mensen hier die info delen maar dan met kritiek (zoals bij mij)beantwoord werden.

aan iedereen die andere bekritiseren:
In plaats van te bedanken en blij zijn die men info krijgt, wordt het aangetwijfeld, wij proberen jullie op de hoogte te houden en doen dit omdat wij dit leuk vinden en wij doen dit in onze vrijtijd, wij verdienen hier niks aan, dus durft men een beetje meer respect van sommige mensen te verwachten in plaats van kritiek (zoveel over het thema respect)
Als het niet deze mensen gegeven had op dit forum zouden zeker niet zoveel mensen hier zijn als dat het nu is (ook al schrijven alleen maar 10-15 man)

Nog een keer Peter, zou jij mij niet bedoeld hebben met dit "gezeur" dan sorry, maar dit moest ik kwijt en ik hoop dat dit bericht maar van iedereen gelezen wordt en het ook blijft staan zodat iedereen eindelijk zijn medemens iets meer waardeert.

ik wens iedereen verder een goed en koel weekend en geniet van de Duitsland GP

Hier sta ik uiteraard volledig achter. Veel mensen onderschatten ook hoeveel tijd het kost om hier met informatie te kunnen komen.
Zo heb ik net dit kunnen vinden van iemand die dit altijd een dag na de vt's doet.
Gemiddelde tijden van een longrun/ per band. Altijd leuk, maar er spelen natuurlijk nog meer factoren mee.

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/d6b6ce1e48d14a8051eaa3c80a63bc3d/5DE83701/t51.2885-15/e35/67323052_119032742721649_6851152975826050836_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

🔹These are the race simulations done by the teams yesterday during the FP2 session❗
🔹Mercedes is clearly faster with medium tyres as usual, Hamilton did two stints with mediums (FP1 & FP2) and they are both the fastest. However Ferrari seem to work better on softs than on mediums, showing a similar pace to Mercedes❗
🔹Red Bull shows good pace on mediums, and McLaren this time doesn't seem to be the best of the rest. Midfield is very tight but Alfa Romeo seem to be fast here❗
forumpliesie Remember that this time these aren't significant at all, of course as always we don't know about fuel loads and different setups, and some teams may be hiding performance, but more important, temperatures were extreme yesterday and they are supposed to decrease by over 10°C for Sunday, which means completely different tyre and car behavior❗

Honda
The Power of Dreams

Re: Interview F1 café [bericht #27692 is een antwoord op bericht #27689] za, 27 juli 2019 12:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Bedankt, @Apex33. Dat zal het zijn geweest.

Wel raar dat RBR daar blijkbaar een grotere delay had. Waarom zou je dat willen?

Re: Interview F1 café [bericht #27693 is een antwoord op bericht #27692] za, 27 juli 2019 12:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Dank je Wouter, je zet er tenminste bij waar je ermee heen wilt en wat je wilt aangeven. Het is hier tenslotte een forum waar gediscussieerd mag worden.

Wat denken jullie over de plotselinge temperatuursdaling? Gaat dit erg in de kaart van Mercedes spelen als het vanmiddag tenminste droog wil blijven? Tot nu toe waren de Ferrari's snel, maar zijn ze dat straks ook nog tov Mercedes?

Let it rain, rain, rain!!

Re: Interview F1 café [bericht #27694 is een antwoord op bericht #27693] za, 27 juli 2019 12:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Wat is dit weer met die tijden die verwijderd worden, wat een gezeik. Laat ze lekker over die lijn gaan. FIA op zijn best weer.

Re: Interview F1 café [bericht #27695 is een antwoord op bericht #27694] za, 27 juli 2019 13:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Jip schreef op za, 27 juli 2019 12:53
Wat is dit weer met die tijden die verwijderd worden, wat een gezeik. Laat ze lekker over die lijn gaan. FIA op zijn best weer.
Of leg van die gele broodjes aan de buitenkant van de binnenste kerb in plaats van nog een set kerbs. Dan weet je zeker dat het geen tijdswinst oplevert en iedereen binnen de lijn blijft.

Warming up... [bericht #27696 is een antwoord op bericht #27683] za, 27 juli 2019 13:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Tizz is op dit moment afwezig  Tizz
Formula 3

Ferrari en Max lijken Mercedes het leven zuur te maken maar de tijden
van VT3 zijn nog een dikke seconde boven de Q3 tijden van vorig jaar.
Zal in de kwali nog wel een flink poepie sneller gaan dus.

Wat wel opvalt is dat Mercedes nog steeds niet zeker is van zijn koeling
omdat ze nog steeds chassisdelen wisselen naar het zich laat aanzien
als gevolg van de lagere temp.

Tizz. Die de kwali gaat volgen vanaf het strand.

gstar.gif  Re: VT3 en Kwalificatie. [bericht #27697 is een antwoord op bericht #27683] za, 27 juli 2019 13:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

https://pbs.twimg.com/media/EAejGHmXkAAEj9W?format=jpg&name=small

Honda
The Power of Dreams

Re: Baanlimieten [bericht #27698 is een antwoord op bericht #27694] za, 27 juli 2019 13:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Jip schreef op za, 27 juli 2019 12:53

Citaat:
In het stadiongedeelte van de Hockenheimring ligt er behoorlijk wat asfalt naast de baan. Vooral de eerste bocht kan sneller worden genomen door bij het uitkomen breed over de uitloopstrook te gaan. Wedstrijdleider Michael Masi heeft alle teams daarom schriftelijk om de hoogte gebracht van de marges die de rijders mogen nemen in die bocht en ook in de laatste bocht waar Pierre Gasly tijdens de tweede training van de baan ging.

"Een wagen heeft de baanlimieten overschreden wanneer hij bij het uitkomen van Bocht 1 en Bocht 17 met eender welk deel van de wagen over de linkerkant van de blauw-witte kerb komt", staat er in de nota van Masi. In de kwalificatie riskeren rijders bij een inbreuk hun snelste ronde te verliezen. In de race krijgen coureurs iets meer ruimte, maar bij het herhaaldelijk overschrijden kan er een tijdstraf volgen.

Bron: Motorsport.com.

Honda
The Power of Dreams

Re: Warming up... [bericht #27699 is een antwoord op bericht #27696] za, 27 juli 2019 13:30 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
raymondwitvoet is op dit moment afwezig  raymondwitvoet
Formula 3

Ik ben met name benieuwd naar de echte pace van MB. Vooralsnog lijkt het er op dat de updates niet spectaculair werken maar pas bij de kwalificatie weten we meer...

Einfach Kurven Machen

Re: Warming up... [bericht #27700 is een antwoord op bericht #27699] za, 27 juli 2019 13:36 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Er waren idd nogal woeste en diep verontrustende geruchten over een superupdate
van Merc goed voor meer dan een halve sec maar daar is vooralsnog gelukkig weinig
van te merken.

Tizz.

Re: Warming up... [bericht #27701 is een antwoord op bericht #27699] za, 27 juli 2019 13:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Waarom heeft Max nog op medium getraind? Niet genoeg tijd gehad gisteren?

Re: Warming up... [bericht #27702 is een antwoord op bericht #27701] za, 27 juli 2019 13:56 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment afwezig  Griffel
Formula 3

wellicht om te zien of de band goed genoeg is om q2 mee door te komen.

Re: Warming up... [bericht #27703 is een antwoord op bericht #27700] za, 27 juli 2019 14:03 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Tizz schreef op za, 27 juli 2019 13:36
Er waren idd nogal woeste en diep verontrustende geruchten over een superupdate
van Merc goed voor meer dan een halve sec maar daar is vooralsnog gelukkig weinig
van te merken.

Tizz.

Ik las vanmorgen ergens dat ze weer met het "oude" chassis rijden. Weet alleen niet meer wáár.

Honda
The Power of Dreams

Re: Interview F1 café [bericht #27704 is een antwoord op bericht #27681] za, 27 juli 2019 14:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
eddy is op dit moment afwezig  eddy
Karting

Klonk bijna als een vorm van traction-control.

Re: Interview F1 café [bericht #27705 is een antwoord op bericht #27689] za, 27 juli 2019 14:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Apex33 schreef op za, 27 juli 2019 11:41
Citaat:
Ja zeker wel, er mag slechts een maximale delay (lag) zijn van 50ms op de reactie na het activeren van het gaspedaal.
(Dat staat gewoon beschreven in de FIA f1 Technical Regulations van 2019 op pagina 40)

<QUOTE>

5.6 Power unit control :
5.6.1 The maximum delay allowed, computed from the respective signals as recorded by the ADR or
ECU, between the accelerator pedal position input signal and the corresponding output
demands being achieved is 50ms.

5.6.2 Teams may be required to demonstrate the accuracy of the power unit configurations used by
the ECU.
5.6.3 Power unit control must not be influenced by clutch position, movement or operation.
5.6.4 The idle speed control target may not exceed 4,000rpm.
5.6.5 A number of power unit protections are available in the ECU.
A minimum of nine seconds hold time should be configured for the power unit protections
enabled during qualifying and race. The configuration of the air tray fire detection and throttle
failsafe are exceptionally unrestricted in order to allow each team to achieve the best level of
safety.
5.6.6 The power unit must achieve the torque demanded by the FIA standard software.
5.6.7 Homologated sensors must be fitted which measure the torque generated at the power unit
output shaft and the torques supplied to each driveshaft. These signals must be provided to
the ECU.

<END QUOTE>
Dus het verschil mag niet meer dan 50mSec zijn?
Liep Max nu te klagen over een te snel of een te trage bijkomende turbo? Als hij te traag was lijkt het mij dat ze toen al illegaal waren.....

Re: Warming up... [bericht #27706 is een antwoord op bericht #27703] za, 27 juli 2019 14:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Het was heel misschien gebaseerd op het formaat/konfiguratie van de oude koeling ?

Tizz.

Re: Warming up... [bericht #27707 is een antwoord op bericht #27706] za, 27 juli 2019 15:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Tizz schreef op za, 27 juli 2019 14:43
Het was heel misschien gebaseerd op het formaat/konfiguratie van de oude koeling ?

Tizz.

Olav bevestigd net wat ik ook ergens gelezen had. Nu weer het oude bodywork dus.

Honda
The Power of Dreams

Ferrari ???? [bericht #27708 is een antwoord op bericht #27518] za, 27 juli 2019 15:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

WTF !!!!!

Honda power !!!

Re: Ferrari ???? [bericht #27709 is een antwoord op bericht #27708] za, 27 juli 2019 16:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Wajow, 2 Ferrari's eruit gewoon. Mercedes word gewoon weer gesaved met een pole. Max toch op P2, goede kansen voor morgen. Ik vind wel dat er telkens teveel gezeik is met die motor. Tis elke keer iets kleins, dan weer de batterij die niet oplaat, dan weer iets met de turbo, dan iets met geen power. Is nu al in meerdere races en hij verliest er wel tijd door (weet niet of dat hier ook zo is, hij bleef er wel over door klagen). Moet Honda snel gaan oplossen want het is elke keer op het randje.

Re: Ferrari ???? [bericht #27710 is een antwoord op bericht #27709] za, 27 juli 2019 16:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment afwezig  Riempie
Karting

P2 boven verwachting ! Toch heb ik het idee dat de motor niet helemaal lekker ging in Q2 en Q3. Hoor hier verder niks meer over in het interview met Max (Honda sparen !?) Daarom vraag ik mij af...heeft Max vandaag de Pole verloren door de motor ?!

Re: Ferrari ???? [bericht #27711 is een antwoord op bericht #27710] za, 27 juli 2019 16:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mario is op dit moment afwezig  Mario
Formula 3
Forum_Mod

Riempie schreef op za, 27 juli 2019 16:10
P2 boven verwachting ! Toch heb ik het idee dat de motor niet helemaal lekker ging in Q2 en Q3. Hoor hier verder niks meer over in het interview met Max (Honda sparen !?) Daarom vraag ik mij af...heeft Max vandaag de Pole verloren door de motor ?!
Max verliest al 3-4 jaar lang een pole door de motor Laughing

Moderator www.verstappen.nl

Re: Ferrari ???? [bericht #27712 is een antwoord op bericht #27711] za, 27 juli 2019 16:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment afwezig  Riempie
Karting

... Razz

Re: Ferrari ???? [bericht #27713 is een antwoord op bericht #27712] za, 27 juli 2019 16:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Kunnen we een beetje stoppen met overal zout op leggen? Qua betrouwbaarheid gaat RB dit jaar erg goed! Mercedes heeft ook al wat warme momentjes gehad met hydrauliek, ze komen er steeds net mee weg. Top prestatie van Max, RB gaat erg goed en zitten er zoveel dichter bij dan voorheen. Voor Lewis gaat het inmiddels weer om het kampioenschap, die laat Max gewoon gaan!

Einfach Kurven Machen

Re: Ferrari ???? [bericht #27714 is een antwoord op bericht #27711] za, 27 juli 2019 16:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Klopt Max verliest al jaren de pole door de PU maar we moeten eerlijk zijn, Honda doet het toch gewoon goed en beter dan Renault, zonder de nieuwe banden en vleugels dit jaar had Max allang een pole gehad. Hopen op een betrouwbare update van Honda na de zomerstop en dan volgen er misschien wel meer dan 1 polepostition voor Max op eigen kracht.......in sector 2 kwam Max toch het hele weekend iets te kort dus echt een kans op pole had hij dit weekend geloof ik niet, tenzij Lewis gewoon geen goed rondje had gereden in Q3....maar Bottas verslaan is gewoon weer super van Max......
Morgen starten op de rode band tussen de MB op geel mits het droog blijft.......van mij hoeft het niet te regenen.

Re: Warming up... [bericht #27715 is een antwoord op bericht #27707] za, 27 juli 2019 16:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Wouter schreef op za, 27 juli 2019 15:02

Tizz.
Olav bevestigd net wat ik ook ergens gelezen had. Nu weer het oude bodywork dus.
Dat klopt niet (helemaal). Ik heb zelf met eigen ogen gezien dat iig de wagen van Valterri de nieuwe naar bogen geboven bovenste crash impact structure support had. Ze rijden dus met het nieuwe chassis. Of de rest van de aero ook nieuw was kon k tijdens het rijden moeilijk zien.

Max VS HAM [bericht #27716 is een antwoord op bericht #27713] za, 27 juli 2019 16:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment afwezig  Griffel
Formula 3

Laten we hopen dat het morgen regent, dan moet Hamilton niet alleen aan de wereld titel denken, maar ook aan zijn reputatie als 'rainmaster' Geloof mij, dat na zijn thuis grand-prix en wellicht Monaco, dit de GP is die hij het liefst zou willen winnen.
Ik hoop op een gevecht in de regen AKA Massa vs Kubica. Niet dat hij Max als een angsthaas zal laten gaan ivm met zijn vrijwel zekere wereld titel.
Ohja, en als ferrari zo'n cadeautje uitdeelt moet je er wel zijn om hem uit te pakken.
Gewoon goede qualy van Max en van Gasly.

Re: Ferrari ???? [bericht #27717 is een antwoord op bericht #27714] za, 27 juli 2019 16:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

De seconde van Mercedes is er gelukkig niet gekomen. Dat scheelt weer in het vinden van de definitieve aansluiting. Het wordt nog een mooie tweede helft van het seizoen.

Voor morgen hopen dat er binnen 10 ronden voldoende regen valt voor minimaal intermediates. Dan heeft Max geen last van de rode banden gehad. En natuurlijk proberen om Hamilton te verslaan voor de eerste bocht.

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 16:53]

Re: Warming up... [bericht #27718 is een antwoord op bericht #27715] za, 27 juli 2019 16:59 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Sieper schreef op za, 27 juli 2019 16:47

Tizz.
.
.
Dat klopt niet (helemaal). Ik heb zelf met eigen ogen gezien dat iig de wagen van Valterri
de nieuwe naar bogen geboven bovenste crash impact structure support had.
Ze rijden dus met het nieuwe chassis. Of de rest van de aero ook nieuw was kon k tijdens het rijden moeilijk zien.

Graag even het onderlijnde in ABN, want ik begrijp echt niet wat je bedoelt @Sieper. Razz

Honda
The Power of Dreams

Re: Warming up... [bericht #27719 is een antwoord op bericht #27718] za, 27 juli 2019 17:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Goed gereden van Max 1 startrij meer dan goed, nu een top start en gas erop.
Vreemd dat beide Ferrari's de geest gaven maar mij hoor je er verder niet over maar ik zou het Mercedes ook wel gunnen Smile

En dan verder dat software probleem ze hebben nog 10 races om het definitief opgelost te krijgen, zodat ze vanaf volgend jaar
vol gas kunnen gaan.

Re: Warming up... [bericht #27720 is een antwoord op bericht #27718] za, 27 juli 2019 17:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Wouter schreef op za, 27 juli 2019 16:59

Tizz.
.
.
Dat klopt niet (helemaal). Ik heb zelf met eigen ogen gezien dat iig de wagen van Valterri
Ze rijden dus met het nieuwe chassis. Of de rest van de aero ook nieuw was kon k tijdens het rijden moeilijk zien.
Graag even het onderlijnde in ABN, want ik begrijp echt niet wat je bedoelt @Sieper. Razz
Weet ik veel hoe die dingen heten in het ABN. Jij mag de naam bedenken! Very Happy. Ik bevestig in ieder geval dat ik met eigen ogen heb gezien dat ze met het nieuwe chassis hebben gereden. Daar ben ik 100% zeker van.

Re: Warming up... [bericht #27721 is een antwoord op bericht #27720] za, 27 juli 2019 17:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Overigens, 10-1 voor Max. Zonder Magnussen was dat wellicht 11-0 geweest. Gasly komt nu iig dichterbij. Dat is voor hem mega belangrijk en iig een goede stap na gisteren. Ik hoop alleen dat hij niet weer zo eigenwijs Max in de weg gaat zitten als op Silverstone. Hij klonk wel alsof hij dat van plan was in zijn post race interview. Dat ene gevecht dat Max daar met Leclerc moest hebben met dat wheelbangen kwam 1 op 1 doordat Gasly hem ophield en in die bochtencombinatie echt in de handen van Leclerc drukte. Laten racen is allemaal leuk en aardig maar Max moet morgen eigenlijk zijn voorsprong op de ferrari's Uitbouwen.

Re: Warming up... [bericht #27722 is een antwoord op bericht #27720] za, 27 juli 2019 17:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Sieper schreef op za, 27 juli 2019 17:16

.
.
Weet ik veel hoe die dingen heten in het ABN. Jij mag de naam bedenken! Very Happy. Ik bevestig in ieder geval dat ik met eigen ogen heb gezien dat ze met het nieuwe chassis hebben gereden. Daar ben ik 100% zeker van.

Ik vraag niet hoe die dingen heten, maar ik kan niet lezen wat je schrijft.

....naar bogen ? geboven ? bovenste crash impact ? structure support ? Schrijf het even in het Engels aub.

Honda
The Power of Dreams

Re: Warming up... [bericht #27723 is een antwoord op bericht #27722] za, 27 juli 2019 17:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Je hebt aan de zijkant van de monoque twee verplichte holle buizen (die naar buiten steken). Dit zijn de side impact crash structure support tubes (oid).De bovenste van die twee was bij het vorige chassis in een rechte lijn aan de flow conditioner verbonden. Bij het nieuwe chassis hebben ze de bovenste zo kort mogelijk gehouden en buigt deze nu met een 90graden bocht naar boven af. Met dit chassis heb ik Bottas zien rijden in Q3.

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 17:43]

Re: Ferrari ???? [bericht #27724 is een antwoord op bericht #27713] za, 27 juli 2019 18:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

raymondwitvoet schreef op za, 27 juli 2019 16:41
Kunnen we een beetje stoppen met overal zout op leggen? Qua betrouwbaarheid gaat RB dit jaar erg goed! Mercedes heeft ook al wat warme momentjes gehad met hydrauliek, ze komen er steeds net mee weg. Top prestatie van Max, RB gaat erg goed en zitten er zoveel dichter bij dan voorheen. Voor Lewis gaat het inmiddels weer om het kampioenschap, die laat Max gewoon gaan!
dankjewel
soms lijkt het alsof alle "experten" hier zijn, en de echte experten er niks van kunnen

Re: Ferrari ???? [bericht #27725 is een antwoord op bericht #27724] za, 27 juli 2019 19:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 18:41
dankjewel
soms lijkt het alsof alle "experten" hier zijn, en de echte experten er niks van kunnen
Voor sommige hier kan het allemaal niet snel genoeg gaan , Max moet winnen en strijden om het kampioenschap ....
Ik denk dat we dat hier allemaal willen echter ik vind het hele project met Honda boven (mijn) verwachtingen gaan, ik geniet juist van hoe het zich allemaal ontvouwd .
De band word steeds sterker , Honda voelt zich steeds meer thuis bij Red Bull en Max is hun absolute kopman .
We gaan mooie tijden tegemoet , geniet en kijk mee hoe een historisch hoofdstuk in de F1 zich aan het ontvouwen is .
Cheers

Honda power !!!

Re: Warming up... [bericht #27726 is een antwoord op bericht #27722] za, 27 juli 2019 19:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
a1ring is op dit moment afwezig  a1ring
Karting

Wouter schreef op za, 27 juli 2019 17:26
Sieper schreef op za, 27 juli 2019 17:16

.
.
Ik vraag niet hoe die dingen heten, maar ik kan niet lezen wat je schrijft.

....naar bogen ? geboven ? bovenste crash impact ? structure support ? Schrijf het even in het Engels aub.
als dyslect is dit prima te lezen hoor, naar boven gebogen las ik... pas toen jij er over begon las ik wat er staat Cheers

Re: Ferrari ???? [bericht #27727 is een antwoord op bericht #27725] za, 27 juli 2019 19:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Alles wat we hier doen is speculatie. Heel leuk en soms dicht bij de realiteit maar zeker weten doen we niets. Dat is leuk en vermakelijk en elke keer als we er dicht bij zitten geeft dat een goed gevoel, mij wel. Het is en blijft echter een spel, niet iets om elkaar over af te zeiken. Wel een leuk spel overigens, laten we het leuk houden. Wouter, Bacodraak, Sieper, Jip, en Schummie1 dank voor alle bijdrages hier aan, ik geniet er van! En ik speculeer ook op een mooie tijd met Max en Honda!

Einfach Kurven Machen

Re: Warming up... [bericht #27728 is een antwoord op bericht #27726] za, 27 juli 2019 19:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

a1ring schreef op za, 27 juli 2019 19:04
Wouter schreef op za, 27 juli 2019 17:26

.
als dyslect is dit prima te lezen hoor, naar boven gebogen las ik... pas toen jij er over begon las ik wat er staat Cheers

Dan ben ik ook dyslectisch, want ik lees altijd wat er zou moeten staan, ipv wat er werkelijk staat.
Het schijnt dat je hersenen dat automatisch doen en je dus over vergissingen heen leest.
Wel zie ik dt/d/t fouten in werkwoordsvormen/voltooid deelwoorden, haha.

Maar goed, de wagen van Valtteri heeft dus nieuwe naar boven gebogen bovenste crash impact structure support.
Schiet mij maar lek, maar kan er geen chocola van maken. Laughing

Hopelijk heeft Mercedes met die nieuwe grote update gereden, want dan is de RB15 enorm vooruit gegaan! hupmax

Honda
The Power of Dreams

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 19:53]

Race [bericht #27729 is een antwoord op bericht #27518] za, 27 juli 2019 19:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Ik vond Max wel erg tevreden voor een 2e plaats. Nu beland ik in de speculatie waar ik eigenlijk een hekel aan heb maar kan het zo zijn dat Max weet dat hun racepace beter is dan die van de Mercedes? Op rode bandjes starten kan een goede start tov Hammi geven en hoeft geen nadeel te zijn nu de temp flink daalt.

Tizz.

Re: Race [bericht #27730 is een antwoord op bericht #27729] za, 27 juli 2019 19:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Ligt eraan hoe snel ze morgen degraderen en of dan de regen op tijd komt. Als Max ze levend kan houden voor een ronde of 15 dan dicht ik hem goede kansen toe.

Red Bull ziet zelf kansen [bericht #27731 is een antwoord op bericht #27518] za, 27 juli 2019 19:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Max is aan het downplayen...
https://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/373375/verstappen-over -racekansen-het-zal-niet-warm-genoeg-zijn/

De engineers zien kansen
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/red-bull-forder t-mercedes-rb15-qualifying-hockenheim/

Interessant om te zien dat ze er al zo dichtbij zitten...en dan komt de motorupgrade nog.
Ik voorspel dat Marko er dichterbij zit qua overwinningen dan sommigen hier roepen..

Einfach Kurven Machen

Re: Red Bull ziet zelf kansen [bericht #27732 is een antwoord op bericht #27731] za, 27 juli 2019 20:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Ik hoop het!

Mercedes heeft in ieder geval met het nieuwe chassis gereden en ook nu zit Max er nog steeds dichtbij. Hopelijk hebben ze bij RBR, zoals de geruchten gaan, zelf ook een nieuwe chassis klaar voor volgende race en laat de spec 4.0 niet te lang meer op zich wachten.

Re: Ferrari ???? [bericht #27733 is een antwoord op bericht #27725] za, 27 juli 2019 20:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

bacodraak schreef op za, 27 juli 2019 19:00
F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 18:41
dankjewel
Voor sommige hier kan het allemaal niet snel genoeg gaan , Max moet winnen en strijden om het kampioenschap ....
Ik denk dat we dat hier allemaal willen echter ik vind het hele project met Honda boven (mijn) verwachtingen gaan, ik geniet juist van hoe het zich allemaal ontvouwd .
De band word steeds sterker , Honda voelt zich steeds meer thuis bij Red Bull en Max is hun absolute kopman .
We gaan mooie tijden tegemoet , geniet en kijk mee hoe een historisch hoofdstuk in de F1 zich aan het ontvouwen is .
Cheers
👊🏼👍🏼

Re: Ferrari ???? [bericht #27734 is een antwoord op bericht #27733] za, 27 juli 2019 20:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

Citaat:
Tanabe-San:"However, we must say sorry to Max, as there was a problem with the PU settings when we tried a different mode in Q2, which did not work."
https://www.planetf1.com/news/honda-apologise-to-verstappen- for-qualifying-error/

Re: Race [bericht #27735 is een antwoord op bericht #27730] za, 27 juli 2019 20:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

Wet! schreef op za, 27 juli 2019 19:55
Ligt eraan hoe snel ze morgen degraderen en of dan de regen op tijd komt. Als Max ze levend kan houden voor een ronde of 15 dan dicht ik hem goede kansen toe.
die Softs kunnen volgens Pirelli 18-22 ronden, daar Max een hele goeie Tyre-Management had denk ik zelfs dat hij dit kan verlengen tot 24-25

https://i.imgur.com/WE4EzKC.jpg

Re: Race [bericht #27736 is een antwoord op bericht #27735] za, 27 juli 2019 20:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 20:16
Wet! schreef op za, 27 juli 2019 19:55
.
die Softs kunnen volgens Pirelli 18-22 ronden, daar Max een hele goeie Tyre-Management had denk ik zelfs dat hij dit kan verlengen tot 24-25

Helemaal als hij goed wegkomt bij de start en Hamilton voorbij kan komen. Aan kop hebben de banden weinig te lijden. Razz

Honda
The Power of Dreams

Re: Race [bericht #27737 is een antwoord op bericht #27736] za, 27 juli 2019 20:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

De eerste paar ronden heeft Lewis nog wel party mode heh. Zelfs als Max hem voorbij weet te steken (wat ik hoop) heeft Lewis dus dat voordeel en DRS.

Re: VT3 en Kwalificatie. [bericht #27738 is een antwoord op bericht #27697] za, 27 juli 2019 21:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

post quali press conference:

https://drivenofficial.blogspot.com/2019/07/f1-2019-german-g p-post-qualifying-press.html

Re: VT3 en Kwalificatie. Persconferentie. [bericht #27739 is een antwoord op bericht #27738] za, 27 juli 2019 21:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 21:38

https://drivenofficial.blogspot.com/2019/07/f1-2019-german-g p-post-qualifying-press.html

Deze had ik nog niet gezien. Danke schön. Yay

Honda
The Power of Dreams

[Bijgewerkt op: za, 27 juli 2019 21:52]

Re: VT3 en Kwalificatie. [bericht #27740 is een antwoord op bericht #27738] za, 27 juli 2019 21:52 Naar vorige berichtNaar vorige bericht
Karting

F1-F4N schreef op za, 27 juli 2019 21:38

Lewis ziet een beetje witjes. Is hij nou echt zo ziek of is dat gespeeld? Want ondertussen rijdt hij wel met twee vingers in de neus naar de pole.

Vorige onderwerp: MAX EN SIMRACING
Volgende onderwerp: De schaal van Max
Naar forum gaan: