Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 ROLEX BRITISH GRAND PRIX 2019 (12-14 Juli)
Re: Ik zet mijn geld op lecrec.. [bericht #27331 is een antwoord op bericht #27324] zo, 14 juli 2019 13:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sport is op dit moment afwezig  Sport
Formula 3

Ferrari lijkt het nieuwe asfalt te zijn vergeten, maar wie weet....

Re: 007 overals tijdens de race? [bericht #27332 is een antwoord op bericht #27315] zo, 14 juli 2019 15:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

https://i.imgur.com/h3xFVOO.jpg

Dat had ee P2 kunnen zijn [bericht #27333 is een antwoord op bericht #27046] zo, 14 juli 2019 16:39 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
sanchez is op dit moment afwezig  sanchez
Formula 3

Vettel die het toch niet helemaal meer heeft. Ik kan niet anders concluderen. Nu kansloos vijfde terwijl ik een 2e plaats al zag gloren. Erg jammer.

Raised on F1GP1, matured on F1GP2

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27334 is een antwoord op bericht #27333] zo, 14 juli 2019 16:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Tjonge, wat balen! Ik kon en kan nog steeds niet niet geloven wat ik Vettel zag doen!
Posotief is dat RBR/Honda nu mee kan strijden en dat Gasly eindelijk kan laten zien wat hij kan,
nu de wagen eindelijk goed is.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27335 is een antwoord op bericht #27334] zo, 14 juli 2019 16:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment afwezig  Riempie
Karting

Balen...balen...balen. Mercedes toch wel weer oppermachtig...Max moest hard battelen in het begin met Leclerc...kostte tijd. Jammer dat hij Leclerc niet voorbij kwam in het begin. Safety car viel niet op goed moment...het is niet anders.m Tja Vettel...hoeven we verder geen woorden meer aan smerig te maken. Podium weg...misschien nog wel 2e plaats...helaas is niet anders. Nou weer de Lewis show...doorspoelen! Go Max !!!

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27336 is een antwoord op bericht #27335] zo, 14 juli 2019 17:12 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MadMax is op dit moment afwezig  MadMax
Formula 3

Tja had me er al op voorbereid kan niet iedere race goed blijven gaan voor Max en steeds het maximale scoren ergens gaat het een keer mis al is het door een ander....
Helaas alweer een bevestiging dat Vettel's tijd voorbij is, eigenlijk wel een trieste ondergang van een 4 voudig kampioen.....Leclerc weer sneller in kwali en race......
Maar @*# wat is het lastig inhalen op dit circuit.....Max duidelijk sneller dan Leclerc maar was niet echt te doen om voorbij te gaan....conclusie kwam Honda hier dit weekend nog 20pk tekort om op eigen kracht gewoon te winnen???
Maar nog steeds 1 dingetje wat mij dwars zit de snelste tijd van Hamilton in laatste ronden op harde banden van 30 ronden oud, sneller dan bottas op veel versere softs hoeveel houd MB zich nog steeds in????

[Bijgewerkt op: zo, 14 juli 2019 17:13]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27337 is een antwoord op bericht #27335] zo, 14 juli 2019 17:15 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Vettel beukt Max van 2 naar 5. Leclerc vindt het allemaal volledig normaal dat hij de derde plek heeft. Puur geluk.

Erg dom van Vettel in de interne strijd bij Ferrari. Leclerc zat erg op het randje met Max verdedigen. Reed (hele weekend al) andere lijnen door maggots & becketts en zo kwam Max steeds net te kort om hem ernaast te zetten. Bij Vettel ging dat prima, wellicht zelf iets té goed omdat hij zoveel over snelheid had.

Nou verder door bulls, verbeteren! Go get em!

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27338 is een antwoord op bericht #27337] zo, 14 juli 2019 18:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Neo33 is op dit moment afwezig  Neo33
Formula 3

Sieper schreef op zo, 14 juli 2019 17:15
Vettel beukt Max van 2 naar 5. Leclerc vindt het allemaal volledig normaal dat hij de derde plek heeft. Puur geluk.

Erg dom van Vettel in de interne strijd bij Ferrari. Leclerc zat erg op het randje met Max verdedigen. Reed (hele weekend al) andere lijnen door maggots & becketts en zo kwam Max steeds net te kort om hem ernaast te zetten. Bij Vettel ging dat prima, wellicht zelf iets té goed omdat hij zoveel over snelheid had.

Nou verder door bulls, verbeteren! Go get em!
Je kon verwachten dat Max hem een keer terug zou krijgen, dit is dus het resultaat als je ze hard laat racen. Dan zal Max ook een keer aan de ontvangende kant staan en dat gebeurde vandaag. Maar gelukkig grepen ze niet in en lieten ze het gebeuren. Heerlijk racen!! dit is wat iedereen toch wil zien. Cool

Eigenlijk heeft Max de race al verloren tijdens de kwalificatie, had hij geen turbo-lag gehad had hij waarschijnlijk pole gehad. Had hij pole gehad dan had hij vandaag niet met de Ferrari's in de clinch gelegen maar met de Mercedessen.

Gezien de klap van Max die hij kreeg van Vettel denk ik juist dat we heel blij moeten zijn dat het nog P5 is geworden. Normaliter met zulke crashes is het gewoon over. Dus ja als dit de minste race van het seizoen blijkt te zijn dan zou ik gezien wat er allemaal is gebeurd wel voor tekenen.

Alleen wat @Madmax aangeeft, dat snelste rondje op het einde met afgeschoten harde bandjes en dan nog even 1,5 tot 2 seconden eraf knallen.... zegt alles. Ik snap wel dat er dan mensen zijn die zeggen dat Mercedes de boel een beetje loopt te flessen. Maar ja, moet dit moet je natuurlijk niet en public melden want dan wordt je afgeschoten omdat het niet hard te maken is. Laughing

Maar goed,.. heerlijke race!!!

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27339 is een antwoord op bericht #27337] zo, 14 juli 2019 18:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Ach, Max heeft de trend van in de top 5 finishen kunnen doorzetten ondanks die lul de behanger die te laat remde. Ook heeft Max daarmee een voorsprong op Vettel kunnen nemen en door ook de goede finish van Gasly is Redbull dichterbij Ferrari gekomen.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27340 is een antwoord op bericht #27338] zo, 14 juli 2019 18:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
NextYear is op dit moment afwezig  NextYear
Formula 3

Diffuser naar de klooten
https://twitter.com/BerrageizF1/status/1150426514611154944?s =09

[Bijgewerkt op: zo, 14 juli 2019 18:05]

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27341 is een antwoord op bericht #27338] zo, 14 juli 2019 18:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Bottas op nieuwe rood had dan eigenlijk wel helemaal makkelijk de snelste ronde moeten kunnen zetten.

Bottas twee keer geel had hem zonder de Vettel beuk op Max gewoon P2 ook nog gekost door die 2e stop die nog nodig was. Mercedes bedriegt wel wat maar toch ook zeker hun nummer twee.

Ja, zodra Max (die leclerc meermaals liet leven) de ferraris in de qually voorbij is kan het echt spannend worden.

Hopelijk is de Mercedes aero update in Duitsland niet super goed.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27342 is een antwoord op bericht #27340] zo, 14 juli 2019 18:12 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

NextYear schreef op zo, 14 juli 2019 18:05
Diffuser naar de klooten

Dat kwam dus hierdoor. Angry

https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1150436574800297987

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27343 is een antwoord op bericht #27342] zo, 14 juli 2019 18:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Neo33 is op dit moment afwezig  Neo33
Formula 3

Wouter schreef op zo, 14 juli 2019 18:12
NextYear schreef op zo, 14 juli 2019 18:05
Diffuser naar de klooten
Dat kwam dus hierdoor. Angry

https://twitter.com/HondaRacingF1/status/1150436574800297987
Heb je de tijden van Max gezien, die liep nog steeds in op Leclerc en Gasly,... dan vraag je je af waarom die flappen daar zitten. lol

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27344 is een antwoord op bericht #27336] zo, 14 juli 2019 18:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment afwezig  spark
Formula 1

MadMax schreef op zo, 14 juli 2019 17:12
Tja had me er al op voorbereid kan niet iedere race goed blijven gaan voor Max en steeds het maximale scoren ergens gaat het een keer mis al is het door een ander....
Helaas alweer een bevestiging dat Vettel's tijd voorbij is, eigenlijk wel een trieste ondergang van een 4 voudig kampioen.....Leclerc weer sneller in kwali en race......
Maar @*# wat is het lastig inhalen op dit circuit.....Max duidelijk sneller dan Leclerc maar was niet echt te doen om voorbij te gaan....conclusie kwam Honda hier dit weekend nog 20pk tekort om op eigen kracht gewoon te winnen???
Maar nog steeds 1 dingetje wat mij dwars zit de snelste tijd van Hamilton in laatste ronden op harde banden van 30 ronden oud, sneller dan bottas op veel versere softs hoeveel houd MB zich nog steeds in????
Volgens mij heeft Lewis 1 of 2 settings meer op zijn stuurtje dan Bottas heeft. Anders kan ik die snelste ronde niet verklaren. Vreemde zaak.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27345 is een antwoord op bericht #27344] zo, 14 juli 2019 19:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

en dat niet alleen...hoeveel extra power heeft Mercedes nog achter de hand...die ze naar believen nog kunnen vrijgeven....motor gap naar Mercedes lijkt onoverbrugbaar....RB zal het van het chassis moeten hebben i.c.m. beter banden management...

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27346 is een antwoord op bericht #27345] zo, 14 juli 2019 20:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Niet mee eens riempje, Max had vorige race toch ook de fastest lap op versleten witte banden. Hangt van de brandstofsituatie af en of je evt de rode bandjes (Bottas zat op nieuwe rode) in het window weet te krijgen.

Als de volgende Honda update echt een grote is dan zul je dat inzien denk ik. Max had vandaag ook Lewis het vuur aan de schenen kunnen leggen als hij gisteren voor leclerc had weten te kwalificeren. Dat lukte nu net niet, mede door de turbo lag want Max liet in de qualy bijna niks op de tafel liggen (volgens de eigen snelste sectoren aan elkaar knoop methode, wat natuurlijk maar een manier van kijken is, maar toch).

[Bijgewerkt op: zo, 14 juli 2019 20:15]

Max bij Sky. [bericht #27347 is een antwoord op bericht #27346] zo, 14 juli 2019 20:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27348 is een antwoord op bericht #27346] zo, 14 juli 2019 20:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
mk10 is op dit moment afwezig  mk10
Formula 3

Jammer, een P2 lag voor het oprapen.
Als je puur naar het DWC kijkt ben je uitgelopen op Vettel.
Qua straf Vettel mag daar ook wel eens kritisch naar gekeken worden, die 10 seconde maakt geen snars uit als je al dik buiten de punten eindigt.
Een gridstraf voor de volgende GP zou dan meer op zijn plaats zijn.
Gasly, leuk dat hij de snelheid er iets meer in heeft zitten.hij liet zich makkelijk piepelen door Leclerc, maar Max werd opgehouden na de SF car herstart.
De coureur met de meeste snelheid en potentieel lijkt me vrij duidelijk, RB moet dan ook gewoon ingrijpen.
Het verschil is (nog) niet zo marginaal als met Ricciardo, opzouten dan Gasly!
Heb me vraagtekens bij de snelste race ronde gereden door Hamilton op 30 ronde oude hardste compound banden.
Maar ja, als je opmerkt dat het in sommige gevallen een beetje ruikt naar matchfixing wordt dat meteen de kop ingedrukt,Jos vond het nodig om te reageren.
Als het toch allemaal niet waar is steek er dan ook geen energie in.
Prachtige race gezien, met goede gevechten.
Hamilton die alleen na afloop de show kan stelen, ze team een flinke veer in hun &^%^* douwt.
De regie die mega irritant was.
Ferrari en RB waren de smaakmakers, als je Mercedes wegdenkt heb je een prachtig kampioenschap.
Enige kritische noot aan Max; vond het een slordig foutje nadat je team jouw voor Leclerc weet te krijgen na de 1e pitstop.
Plooy vraagt daar niet eens naar, weet niet hoe snel die er weer in moet kruipen..jammer.

“Als je in een wagen wordt geplaatst moet je racen om te winnen. Een tweede of derde plaats is altijd onvoldoende”

[Bijgewerkt op: zo, 14 juli 2019 20:43]

Samenvatting van de race. [bericht #27349 is een antwoord op bericht #27347] zo, 14 juli 2019 20:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Samenvatting van de race (met Winkelman). 6.32 min.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27352 is een antwoord op bericht #27345] zo, 14 juli 2019 21:59 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Riempie schreef op zo, 14 juli 2019 19:40
en dat niet alleen...hoeveel extra power heeft Mercedes nog achter de hand...die ze naar believen nog kunnen vrijgeven....motor gap naar Mercedes lijkt onoverbrugbaar....RB zal het van het chassis moeten hebben i.c.m. beter banden management...
Gaat niet lang meer duren volgende update brengt Honda op gelijke hoogte
Uit betrouwbare bron https:// www.f1maximaal.nl/nieuws/formule-1/238678/ams-update-honda-m otor-gelijk-aan-huidige-mercedes-krachtbron

Dat Max hem uitgereden heeft... [bericht #27356 is een antwoord op bericht #27352] zo, 14 juli 2019 22:27 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mario is op dit moment afwezig  Mario
Formula 3
Forum_Mod

https://www.verstappen.nl/img/2019/Formule_1_GP_Groot-Brittannie_-_Silverstone/14-07-19-GBR-JR-4206-19b.jpg

https://www.verstappen.nl/img/2019/Formule_1_GP_Groot-Brittannie_-_Silverstone/14-07-19-GBR-JR-4213-20b.jpg

Moderator www.verstappen.nl

Re: Dat Max hem uitgereden heeft... [bericht #27357 is een antwoord op bericht #27356] zo, 14 juli 2019 22:36 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

WoW. Zit toch een beetje met een katterig gevoel. Jammer. Had veel meer in gezeten vandaag. Hopelijk volgende race de turbo lag er helemaal uit en wie weet of het dan allemaal wel goed valt.

Re: FORMULA 1 ROLEX BRITISH GRAND PRIX 2019 [bericht #27358 is een antwoord op bericht #27046] zo, 14 juli 2019 22:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Frosty is op dit moment afwezig  Frosty
Karting

Geweldige race gezien, jammer van de fout van Vettel.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27359 is een antwoord op bericht #27346] zo, 14 juli 2019 22:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Sieper schreef op zo, 14 juli 2019 20:14
Niet mee eens riempje, Max had vorige race toch ook de fastest lap op versleten witte banden. Hangt van de brandstofsituatie af en of je evt de rode bandjes (Bottas zat op nieuwe rode) in het window weet te krijgen.

Als de volgende Honda update echt een grote is dan zul je dat inzien denk ik. Max had vandaag ook Lewis het vuur aan de schenen kunnen leggen als hij gisteren voor leclerc had weten te kwalificeren. Dat lukte nu net niet, mede door de turbo lag want Max liet in de qualy bijna niks op de tafel liggen (volgens de eigen snelste sectoren aan elkaar knoop methode, wat natuurlijk maar een manier van kijken is, maar toch).
Volgens Lewis stonden er al blaren op zijn banden en dan gaat hij nog even de snelste ronde neer zetten. Voor het zelfde geld gooi je de overwinning weg door dit Alfa mannetjes gedrag.

Re: Dat Max hem uitgereden heeft... [bericht #27360 is een antwoord op bericht #27357] zo, 14 juli 2019 22:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Tja, dat heb ik nou ook...zelfde gevoel. We moeten weer 2weken wachten voor een volgende kans op revanche. Aan de positieve kant : voorsprong met Vettel en Ferrari verder uitgebouwd. RB is een stuk competitiever geworden ...de positieve lijn na Oostenrijk is verder doorgezet. Gasly rijdt ook beter...hield toch een tijdje Leclerc van zich af. Er zijn duidelijk weer goede stappen gezet dit weekend, als RB deze lijn vast weet te houden kan het nog een heel leuk seizoen worden. Go Max hupmax

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27361 is een antwoord op bericht #27337] zo, 14 juli 2019 23:03 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment afwezig  Dejavu01
Formula 1

Ik vond Leclerc anders ijzersterk rijden. Max kwam hem niet voorbij in de beginfase. Verder verloor Leclerc een aantal plekken tijdens de safetycar door een foute call van ferrari (zoveelste blunder daar). Max verloor tijd achter Gasly: ik dacht dat Max de nr. 1 was in het team? Max had anders de aanval op Vettel veel eerder in kunnen zetten. Nu moest die nog een flink gat naar Vettel dicht rijden. De fout van Vettel kwam mede doordat Max hem effe kwijt was (te wijd ging) waardoor die veel snelheid verloor. Wel een leuk spektakel al met al. Hamilton wint door een safetycar fase (had hem anders nooit gewonnen; waarom kwam Bottas niet binnen op dat moment?)

bstar.gif  Re: Dat Max hem uitgereden heeft... [bericht #27362 is een antwoord op bericht #27356] zo, 14 juli 2019 23:07 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
JanW is op dit moment afwezig  JanW
Karting

Redbull geeft je vleugels, maar liever niet weer zo.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27363 is een antwoord op bericht #27338] zo, 14 juli 2019 23:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Singapore2008 is op dit moment afwezig  Singapore2008
Formula 3

Neo33 schreef op zo, 14 juli 2019 18:00

Alleen wat @Madmax aangeeft, dat snelste rondje op het einde met afgeschoten harde bandjes en dan nog even 1,5 tot 2 seconden eraf knallen.... zegt alles.
Dat zegt volgens mij nog niet alles. Je moet die rondetijd natuurlijk niet vergelijken met de twee ronden ervoor, want daar was hij de batterij aan het opladen. Ik ga er van uit dat hij vol in quali-mode reed en was in die ronde iets meer dan een seconde sneller dan 5 ronden daarvoor. Zo bijzonder is dat toch niet? Wel een super-rondje, maar hij heeft dan ook 30 rondjes niet hoeven pushen. Als de mediums van Albon 39 rondjes meegaan terwijl hij stevig in gevecht was en de Mercedes erg zuinig op zijn banden is?

Ik heb in ieder geval wel genoten vandaag. Mooie stevige gevechten, weer eens goed boos op Vettel geweest, en ook mooi dat Gasly weer meedoet.

Heeft iemand nog iets over of van Grosjean en Magnussen gehoord na de race? Daar was ik wel nieuwsgierig naar, maar kan niks vinden.

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27365 is een antwoord op bericht #27361] ma, 15 juli 2019 00:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Nee vind je het gek, Leclerc was all over the place en beukte Max zelfs nog een keer buiten de baan. Die jongen is echt wel snel maar qua gedrag zit hij nog niet waar je zijn moet. Als Max dit zou doen was het internet te klein en nu is het weer allemaal prima. En laat hem lekker, hij heeft iets te bewijzen.

Als je goed kan rijden en je bent vastbesloten kun je iemand die maar marginaal sneller is zo achter je houden, kvyat lukte dat in Singapore 2017 ook. Vooral door maggots & becketts reed hij (hele weekend al) een andere lijn, daardoor kwam hij er sneller uit en kon Max hem niet voorbij (zoals bij Vettel wel) in die volgende bocht na het rechte stuk. Ik schat leclerc ook iets hoger in dan Vettel. Niet als mens helaas, ons misnoegde sluwe prinsje, maar wel als coureur.

[Bijgewerkt op: ma, 15 juli 2019 00:11]

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27367 is een antwoord op bericht #27365] ma, 15 juli 2019 02:12 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Sieper schreef op ma, 15 juli 2019 00:10
Nee vind je het gek, Leclerc was all over the place en beukte Max zelfs nog een keer buiten de baan. Die jongen is echt wel snel maar qua gedrag zit hij nog niet waar je zijn moet. Als Max dit zou doen was het internet te klein en nu is het weer allemaal prima. En laat hem lekker, hij heeft iets te bewijzen.

Als je goed kan rijden en je bent vastbesloten kun je iemand die maar marginaal sneller is zo achter je houden, kvyat lukte dat in Singapore 2017 ook. Vooral door maggots & becketts reed hij (hele weekend al) een andere lijn, daardoor kwam hij er sneller uit en kon Max hem niet voorbij (zoals bij Vettel wel) in die volgende bocht na het rechte stuk. Ik schat leclerc ook iets hoger in dan Vettel. Niet als mens helaas, ons misnoegde sluwe prinsje, maar wel als coureur.
Heerlijke reactie Sieper Yay , Max zag dit ook aankomen (met Leclerc) en heeft bewust marge gehouden , laten we hopen dat ze nu weer quite staan en weer "normaal" de strijd aangaan want dit was links en rechts wel over het randje.
Bottom line is wel dat Max hem hier weer verslagen zou hebben en waarschijnlijk P2 binnengehaald zou hebben ware het niet dat .....
Dat maakt het voor mij wel een beetje zuur (ondanks dat ik het klasse vond dat Vettel meteen zijn excuses aanbiedde ) er blijft een beetje een nare nasmaak aan dat podium hangen .
Want normaal gesproken was ie P5 geëindigd (roemloos) en nu is hij de held (in de internationale media) , waar het verhaal m.i. toch is dat hij het wederom aflegt tegen Max .

Honda power !!!

Re: Max bij Sky. [bericht #27369 is een antwoord op bericht #27347] ma, 15 juli 2019 07:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MiGi is op dit moment afwezig  MiGi
Karting

Weer bedankt Wouter 1e , leuk interview om te zien.
Wel jammer van dat foutje bij uitkomen pit straat, maar wat ik meeste vervelende vond was
dat die pannekoek van een Gasly zo hard loopt te verdedigen ten opzicht van Max, WTF Max
is duidelijk constant de sneller, wil de aanval aanzetten ten op zicht van de Mercedesen.
En nu moet ie steeds een moment te lang klootviolen achter die stokbrood, bij Ricardo kon ik
het me eigen wel voorstellen, maar nu vindt ik toch wel dat Redbull even duidelijk moet maken
dat hij niet in gevecht mag gaan met Max.
Was vorige grandprix ook al het geval Boink

Re: Max bij Sky. [bericht #27370 is een antwoord op bericht #27369] ma, 15 juli 2019 08:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Gasly hoeft Verstappen er niet zo maar langs te laten als het om positie gaat. Ik kan me nog wel wat momentjes van een zeker roodgekleurd team herinneren die dit soort fratsen uithaalde. Liever niet!

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27371 is een antwoord op bericht #27365] ma, 15 juli 2019 09:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment afwezig  Dejavu01
Formula 1

Ik vind dit een beetje zure reactie. Leclerc deed gewoon wat Max normaliter ook doet en dat is knokken op de baan. Prima toch? Max maakte wat meer foutjes in de race (wat ik hem normaliter zelden zie doen; voorbeeld was direct na de pitstop waar die te wijd ging) en daardoor kwam die enkele keren wat in de problemen (niet goed uit in een bocht). Hij deed er zelf ook niet moeilijk over na afloop van de race.

Re: Max bij Sky. [bericht #27372 is een antwoord op bericht #27370] ma, 15 juli 2019 09:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

RazorBiteXL schreef op ma, 15 juli 2019 08:42
Gasly hoeft Verstappen er niet zo maar langs te laten als het om positie gaat. Ik kan me nog wel wat momentjes van een zeker roodgekleurd team herinneren die dit soort fratsen uithaalde. Liever niet!
Gedeeltelijk mee eens. In dit geval had Max een andere Ferrari in zijn nek hijgen. Gasly liet Max niet voorbij en vervolgens moest Max gaan verdedigen. Gevolg, je banden gaan eraan, je kan zelf je positie verliezen en de 3 voorop lopen steeds verder uit. Tactisch gezien niet slim. Als de twee Red Bull's los rijden dan mogen ze van mij het met elkaar uitzoeken.

Ik ben blij voor Gasly maar ik hoop dat hij ook beseft dat Max met een flink beschadigde auto zelfs iets sneller was dan hij zelf. Om in voetbal termen te spreken, de 'neutrale' toeschouwer was gisteren de grote winnaar. Razz

Re: Max bij Sky. [bericht #27376 is een antwoord op bericht #27372] ma, 15 juli 2019 09:56 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MiGi is op dit moment afwezig  MiGi
Karting

Ik ben er ook niet zuur over, dat soort dingen gebeuren, ook verder niks negatief alleen balen.

En wat betreft Gasly, als er niks op het spel staat oke, maar zoals spark al zegt, Max
komt in problemen om dat Gasly niet door trapt.
Ik ben er van overtuigt als die achter de mercs aan had kunnen trappen, je waarschijnlijk een mooi
gevecht met Lewis gezien zou hebben.

Staat er niks op het spel of zijn ze beide competitief, zoals Dan en Max vorige, lekker laten gaan, maar
Gasly heeft niet de snelheid en kalmte om dat gevecht aan te gaan.
Dat hoorde je vorig jaar ook regelmatig over de board radio, dan slaat de paniek er in bij hem.

Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27377 is een antwoord op bericht #27358] ma, 15 juli 2019 10:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Citaat:
Red Bull beats the fastest pit stop in Formula 1 history record❗
Williams' pit stop in Baku 2016 was completed in 1,920s, breaking Red Bull's previous record of 1,923s. They held this record for 3 whole years, until today. Red Bull has completed Pierre Gasly's lap 12 pit stop in just 1,90s, the fastest pit stop in Formula 1 history❗

https://scontent-amt2-1.cdninstagram.com/vp/0029285fb255c5c84824eeedf68d4dec/5DC1E666/t51.2885-15/e35/66177722_154237049035762_1751923400403275746_n.jpg?_nc_ht=scontent-amt2-1.cdninstagram.com

Re: Dat had een P2 kunnen zijn [bericht #27378 is een antwoord op bericht #27363] ma, 15 juli 2019 10:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Steiner was dus niet zo heel blij....

https://www.formula1.com/en/latest/article.grosjean-and-magn ussens-driving-not-acceptable-says-furious-steiner.3l9S6OTuC 5opdznf2ZTGms.html

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27379 is een antwoord op bericht #27377] ma, 15 juli 2019 11:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Ik vond het ook erg mooi om te zien hoe blij die monteurs waren toen ze zagen dat ze Max sneller hadden gepit dan Leclerc!

Re: Max bij Sky. [bericht #27380 is een antwoord op bericht #27370] ma, 15 juli 2019 11:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
duif is op dit moment afwezig  duif
Formula 3

Ik ben het met je eens, ware het niet dat de doelstelling van Red Bull is, om Max de jongste wereldkampioen ooit te maken. Je weet nooit wat er gebeurt in een seizoen (Zie bv Schumacher met zijn gebroken benen destijds).
En juist in dat licht had Gasly ruim baan moeten maken voor Max.

Verder een parel van een wedstrijd!

When nothing goes right, go left

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27381 is een antwoord op bericht #27379] ma, 15 juli 2019 12:17 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Husky
Karting

Singapore2008 schreef op ma, 15 juli 2019 11:02
Ik vond het ook erg mooi om te zien hoe blij die monteurs waren toen ze zagen dat ze Max sneller hadden gepit dan Leclerc!
Dat was idd leuk om te zien.

Maar waarom laten ze Max niet 2 rondjes doorrijden?
Hij was sneller en had dan een safe pitsstop kunnen maken.
Nu riskeert RBR ook nog een unsafe release.

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27382 is een antwoord op bericht #27381] ma, 15 juli 2019 12:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
DeNak
Formula 3

Wereldrace!

Groet,
DeNak

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27385 is een antwoord op bericht #27382] ma, 15 juli 2019 13:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

DeNak schreef op ma, 15 juli 2019 12:24
Wereldrace!
In het Japans drive https://streamable.com/ze2d1

Re: Gasly. [bericht #27386 is een antwoord op bericht #27369] ma, 15 juli 2019 14:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

MiGi schreef op ma, 15 juli 2019 07:38
Weer bedankt Wouter 1e , leuk interview om te zien.
Wel jammer van dat foutje bij uitkomen pit straat, maar wat ik meeste vervelende vond was
dat die pannekoek van een Gasly zo hard loopt te verdedigen ten opzicht van Max, WTF Max
is duidelijk constant de sneller, wil de aanval aanzetten ten op zicht van de Mercedesen.
En nu moet ie steeds een moment te lang klootviolen achter die stokbrood, bij Ricardo kon ik
het me eigen wel voorstellen, maar nu vindt ik toch wel dat Redbull even duidelijk moet maken
dat hij niet in gevecht mag gaan met Max.
Was vorige grandprix ook al het geval Boink

Dankjewel @MiGi.
Het schijnt dat Pierre niet echt naar zijn engineer wou luisteren, want Horner heeft ingegrepen, wat hij zelden doet.

GPFans:
Citaat:
In de 26e ronde kreeg Gasly te horen van zijn race-engineer: "Vergeet niet dat we verschillende strategieën hebben. Je moet Max niet ophouden, we hebben een andere strategie. Geen tijd verdoen met Max, laat hem gaan als hij het probeert en volg hem na Vettel." Een ronde later zat de Nederlander pal achter Gasly en weer kwam zijn race-engineer met een heldere instructie: "Laten we Max niet ophouden, Pierre," waarop Gasly reageerde: "Ik houd hem niet op." Dat was voor teambaas Christian Horner genoeg om in te grijpen. "Pierre, dit is Christian. Je moet Max laten gaan, jij rijdt met een andere strategie." Hierna kon Verstappen vrij gemakkelijk langs Gasly gaan, die gehoor gaf aan het bevel van de teambaas.

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27387 is een antwoord op bericht #27385] ma, 15 juli 2019 14:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
DeNak
Formula 3

NextYear schreef op ma, 15 juli 2019 13:04
Wereldrace!
Laughing
Laughing Laughing Laughing

Groet,
DeNak

Re: Gasly. [bericht #27388 is een antwoord op bericht #27386] ma, 15 juli 2019 14:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Geen bonuspunten voor onze Franse vriend! Als je al in het hoekje zit moet je niet je teambaas op de radio krijgen.

Re: Gasly. [bericht #27389 is een antwoord op bericht #27388] ma, 15 juli 2019 15:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment afwezig  Griffel
Formula 3

Mij viel ook al op dat hij Max nog verdedigde in Oostenrijk. Als je alleen veel langzamer bent, maak jezelf denk niet zo populair bij je team. Wel blij dat hij voor t eerst dit jaar een rol van betekenis had ik de strijd tegen ferrari, erg belangrijk om de 2de plek te behalen voor RBR

Gasly luisterde niet naar de opdracht om Max voorbij te laten [bericht #27390 is een antwoord op bericht #27372] ma, 15 juli 2019 15:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
duif is op dit moment afwezig  duif
Formula 3

Gasly had geen zin om aan de kant te gaan. Lekker slim!

https:// www.racefans.net/2019/07/15/im-not-holding-him-why-horner-ha d-to-order-gasly-to-let-verstappen-through/

When nothing goes right, go left

[Bijgewerkt op: ma, 15 juli 2019 15:43]

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27391 is een antwoord op bericht #27385] ma, 15 juli 2019 15:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
kwibus is op dit moment afwezig  kwibus
Formula 3

Wereldrace!
Oh man, dit is echt prachtig. Wat een passie! Laughing Laughing Laughing

..... the power of dreams!

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27396 is een antwoord op bericht #27391] ma, 15 juli 2019 20:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Nog een mooie nabeschouwing:

https://streamable.com/93eh7

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27397 is een antwoord op bericht #27385] ma, 15 juli 2019 20:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Wereldrace!
In Japans vertaald klinkt een V6 hybride als een V10. drive

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27398 is een antwoord op bericht #27396] ma, 15 juli 2019 21:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Sieper schreef op ma, 15 juli 2019 20:16

Max was wel voorzichtig op Silverstone met Leclerc. Verstandig! Jammer dat iemand anders wat minder voorzichtig en verstandig was.

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27399 is een antwoord op bericht #27398] ma, 15 juli 2019 21:20 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

RazorBiteXL schreef op ma, 15 juli 2019 21:08
Sieper schreef op ma, 15 juli 2019 20:16

Max was wel voorzichtig op Silverstone met Leclerc. Verstandig! Jammer dat iemand anders wat minder voorzichtig en verstandig was.
Dat viel mij ook op , ook tijdens de interviews na de race gaf Max aan dat hij terughoudender reedt als normaal ("ik wou niet teveel risico nemen ") .
Hij kent Charles natuurlijk al heel lang en wist waarschijnlijk al dat hij de grens van het toelaatbare ging opzoeken , desondanks had hij hem toch weer in the pocket .
Totdat ....

Honda power !!!

icon13.gif  Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27400 is een antwoord op bericht #27391] ma, 15 juli 2019 21:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Grintbak is op dit moment afwezig  Grintbak
Karting

kwibus schreef op ma, 15 juli 2019 15:43
Wereldrace!
ja, leuk, een japanse spelshow commentaar onder de stream geplakt.

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/cdayeg/vettel_and _verstappen_crash_with_a_more_fitting/

van de maker: Just so nobody gets the wrong impression: I put the classic "FUNNY JAPANESE COMMENTARY" over footage from the VES&VET crash.

Strategie RBR [bericht #27401 is een antwoord op bericht #27046] ma, 15 juli 2019 22:25 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ForzaOlanda is op dit moment afwezig  ForzaOlanda
Formula 3

natuurlijk schitterende GP en super gereden door Max. Gelukkikg liet Max zich niet gek maken door Leclerc, het is echt een Max 4.0 geworden, top! Daar kan Jos nog wat van leren, gezien de onnodige Twitterreacties.

Mijn vraag is eigelijk, waarom haalt men Max zo vroeg binnen? Ze hadden een banden voordeel tov de Ferraris. Als hij net zolang was doorgereden als Hamilton, was ie met 2 vingers in de neus 2. geworden. Wellicht had ie Hamilton nog kunnen aanvallen na de herstart.

CHeers ForzaOlanda

Re: Strategie RBR [bericht #27404 is een antwoord op bericht #27401] ma, 15 juli 2019 23:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

Dat snapte ik ook niet helemaal. Strategisch had hij veel verder door moeten en kunnen rijden met die banden.

Waren ze zo gefocust op Ferrari of waren de banden door de strijd met Le Clerc toch wat te veel gesleten..

Re: Strategie RBR [bericht #27406 is een antwoord op bericht #27404] di, 16 juli 2019 08:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Ik denk dat ze de undercut wilden proberen (zeer effectief tegenwoordig) en LeClerc (naar mannetje overigens) ook werd binnengehaald op hetzelfde moment.

Re: Record voor RBR Fastest pitstop. [bericht #27408 is een antwoord op bericht #27400] di, 16 juli 2019 09:25 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
kwibus is op dit moment afwezig  kwibus
Formula 3

Grintbak schreef op ma, 15 juli 2019 21:48
kwibus schreef op ma, 15 juli 2019 15:43
Wereldrace!
ja, leuk, een japanse spelshow commentaar onder de stream geplakt.

https://www.reddit.com/r/formula1/comments/cdayeg/vettel_and _verstappen_crash_with_a_more_fitting/

van de maker: Just so nobody gets the wrong impression: I put the classic "FUNNY JAPANESE COMMENTARY" over footage from the VES&VET crash.
Ai, ben ik daar even mooi ingetuind. Laughing

..... the power of dreams!

Mooie onboard beelden. [bericht #27409 is een antwoord op bericht #27046] di, 16 juli 2019 11:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Met dank aan @Jush van het Technical forum, mooie onboard beelden.

Juzh post_id=848236 time=1563258662 user_id=15753
As promised, Verstappen's race onboard highlights with telemetry. This one is a real thrill.

Third and fifth parts are the best ones, but i wouldn't miss any of them.

part 1/5 - race start
https://streamable.com/g69md

part 2/5 - leclerc battle first stint
https://streamable.com/k19iw

part 3/5 - leclerc battle second stint
https://streamable.com/s72zk

part 4/5 - SC restart
https://streamable.com/cg9dw

part 5/5 - vettel battle
https://streamable.com/svep9

[Bijgewerkt op: di, 16 juli 2019 11:06]

Re: Mooie onboard beelden. [bericht #27410 is een antwoord op bericht #27409] di, 16 juli 2019 11:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Pancake is op dit moment afwezig  Pancake
Karting

En jij bedankt voor het delen hier !

Met racende groet,
Pancake

Re: Strategie RBR [bericht #27411 is een antwoord op bericht #27406] di, 16 juli 2019 13:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

RazorBiteXL schreef op di, 16 juli 2019 08:35
Ik denk dat ze de undercut wilden proberen (zeer effectief tegenwoordig) en LeClerc (naar mannetje overigens) ook werd binnengehaald op hetzelfde moment.
'Naar mannetje', volgens mij valt het wel mee. Als ik de berichten mag geloven zijn Max en Charles na de GP van Oostenrijk wezen eten voordat ze naar de stewards moesten. Vervolgens stappen ze beide in hetzelfde privé vliegtuig naar Monaco. Ik ben blij met Charles, de onderlinge strijdlust motiveert Max alleen maar. Er rijdt genoeg slappe hap mee in de F1. Laughing

Re: Strategie RBR [bericht #27413 is een antwoord op bericht #27411] di, 16 juli 2019 13:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

spark schreef op di, 16 juli 2019 13:24
.
'Naar mannetje', volgens mij valt het wel mee. Als ik de berichten mag geloven zijn Max en Charles na de GP van Oostenrijk wezen eten voordat ze naar de stewards moesten. Vervolgens stappen ze beide in hetzelfde privé vliegtuig naar Monaco. Ik ben blij met Charles, de onderlinge strijdlust motiveert Max alleen maar. Er rijdt genoeg slappe hap mee in de F1. Laughing

Buiten de baan zijn de coureurs heel anders dan op de baan, zodra ze de helm opzetten.
Ook ik vind Leclerc een naar mannetje, maar Max een fair mannetje op de baan.

Re: Strategie RBR [bericht #27414 is een antwoord op bericht #27413] di, 16 juli 2019 14:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Wouter schreef op di, 16 juli 2019 13:42
spark schreef op di, 16 juli 2019 13:24
.
Buiten de baan zijn de coureurs heel anders dan op de baan, zodra ze de helm opzetten.
Ook ik vind Leclerc een naar mannetje, maar Max een fair mannetje op de baan.

Max en fair, daar denken hele volksstammen op de andere forums iets anders over. Maar goed, iedereen mag een mening hebben. Een ding is zeker, lieve jongens worden geen kampioen. Zowel Charles als Max zoeken de grenzen op van wat mag.

Re: Strategie RBR [bericht #27415 is een antwoord op bericht #27414] di, 16 juli 2019 16:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Daar heb ik geen enkel probleem mee, keihard racen maar. Het probleem zit mij altijd in het inkleden van (mij werd onrecht aangedaan, ik ben eigenlijk beter, Ricci had daar ook een handje van en Lewis is er meester in), een ander verantwoordelijk stellen voor jouw sluwigheden. Imho doet Max daar maar weinig aan mee.

Ik kan me sterk vergissen maar Max en Charles lijken niet echt op goede voet te staan (ze lijken elkaar altijd te negeren) maar misschien zie ik spoken, als ze daawerkelijk toen samen hebben zitten eten is dat alleen maar goed.

Re: Strategie RBR [bericht #27420 is een antwoord op bericht #27415] di, 16 juli 2019 17:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
de MAX-fan is op dit moment afwezig  de MAX-fan
Karting

"....maar Max en Charles lijken niet echt op goede voet te staan...."

Heb je de 'blik des doods' al 's gezien..?!!

Nico Hulkenberg na de race. [bericht #27421 is een antwoord op bericht #27046] di, 16 juli 2019 18:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Zou Nico Hulkenberg al gehoord hebben dat hij geen nieuw contract krijgt bij Renault?
Nico laat zich steeds vaker negatief uit over zijn team, Ricciardo trouwens ook.

Dit was onboard te horen na de race:

Citaat:
Engineer: "Geweldig gedaan Nico, geweldig gedaan. Dat was pittig. Sorry maat, maar jij hebt het geweldig gedaan."

Hulkenberg: "Ik snap gewoon niet waarom we mijn pitstop niet eerder konden maken. Dat heeft ons echt de race gekost. Ik probeerde geen bullsh*t-spelletjes te spelen of iets dergelijks, ik had het écht lastig op die banden. Soms moeten jullie me gewoon geloven, gewoon f*cking geloven."

Engineer: "Begrepen Nico, we hebben het helemaal begrepen."

Hulkenberg: "Het was toch ook gewoon duidelijk? Mijn banden ware honderd-f*cking-veertig graden warm, maar toch riepen jullie dat er niks aan de hand was en dat ik zonder problemen buiten kon blijven."

Engineer: "Begrepen Nico, we hebben er na de race nog eens over."

Na de race verklaarde Hulkenberg in gesprek met de aanwezige pers dat een tiende plaats 'geen geweldig resultaat' was: "We hebben te laat een pitstop gemaakt, waardoor we kostbare tijd verloren. Ik vroeg wel om een pitstop, maar het team ging daar niet in mee."

Abiteboul:

Citaat:
" Wij hebben hem [Nico] niet geholpen op de zondag", blikt Abiteboul terug met Autosport. "Zijn race was niet al te makkelijk en een paar kleine dingen daarvoor. Zijn pitstop was waarschijnlijk te laat, maar we waren veel te druk bezig met Ricciardo en Lando: Wanneer moesten we Daniel pitten om de undercut of de overcut te laten werken?"

"In een race met veel actie is dat nooit makkelijk: Zeker niet met banden die lastig te begrijpen zijn. Door de late stop verloor Nico een positie en vanaf dat moment liep hij achter de feiten aan. Een klein probleem met de motor, een sensor, zorgde ervoor dat hij nog een plekje verloor: Zodoende hebben wij de race van Hulkenberg lastig gemaakt."

"Dat gezegd hebbende, denk ik dat we de zondag van Nico wat makkelijker hadden kunnen maken en op die manier meer punten hadden kunnen pakken als team. Maar wat ons het meest pijn heeft gedaan op Silverstone, was de safety car."

Re: Nico Hulkenberg na de race. [bericht #27422 is een antwoord op bericht #27421] di, 16 juli 2019 18:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Hij is weer erg leuk

https://youtu.be/r9TUophVicU

Re: Strategie RBR [bericht #27423 is een antwoord op bericht #27406] di, 16 juli 2019 18:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

ja van die undercut begrijp ik, maar als Leclerc dan binnen komt, dan moet je buiten blijven. Dus fout Max?

Re: Strategie RBR [bericht #27425 is een antwoord op bericht #27415] di, 16 juli 2019 19:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Sieper schreef op di, 16 juli 2019 16:44
Daar heb ik geen enkel probleem mee, keihard racen maar. Het probleem zit mij altijd in het inkleden van (mij werd onrecht aangedaan, ik ben eigenlijk beter, Ricci had daar ook een handje van en Lewis is er meester in), een ander verantwoordelijk stellen voor jouw sluwigheden. Imho doet Max daar maar weinig aan mee.

Ik kan me sterk vergissen maar Max en Charles lijken niet echt op goede voet te staan (ze lijken elkaar altijd te negeren) maar misschien zie ik spoken, als ze daawerkelijk toen samen hebben zitten eten is dat alleen maar goed.
Komt vaak voor dat mensen zich heel anders gedragen als de camera aanstaat, idd Max doet dat niet. Wat ik ook waardeer in Max dat hij weinig klaagt over de andere rijders. Daar komt bij dat de media graag een sfeertje, blik des doods(hoe verzin je het) wil creeren en in stand houden. Laten we aub ver weg van de voetbal toestanden weg blijven😜

Onboards van inhaal manoeuvres (top 10). [bericht #27426 is een antwoord op bericht #27410] di, 16 juli 2019 20:20 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Pancake schreef op di, 16 juli 2019 11:33
En jij bedankt voor het delen hier !

Dankje @Pancake, graag gedaan. Hier nog meer beelden van inhaal manoeuvres (top 10).

Re: Mooie onboard beelden. [bericht #27434 is een antwoord op bericht #27409] wo, 17 juli 2019 08:11 Naar vorige berichtNaar vorige bericht
Formula 3

mooie beelden! Toch knap dat Max zijn neus niet kapot rijdt, ronden lang zo dicht er achter.
was natuurlijk met een betere strategie van RBR niet nodig geweest.

Maarja als je als 007 de race in gaat en een achtervolging inzet dan eindigt dat meestal met een vliegende bolide.......
dat hadden ze kunnen weten. Mijn zoon begreep ook niet waarom Max niet op het knopje drukte om de spijkers los te laten voor Leclerc......

Wouter schreef op di, 16 juli 2019 11:04
Met dank aan @Jush van het Technical forum, mooie onboard beelden.

Juzh post_id=848236 time=1563258662 user_id=15753
As promised, Verstappen's race onboard highlights with telemetry. This one is a real thrill.

Third and fifth parts are the best ones, but i wouldn't miss any of them.

part 1/5 - race start
https://streamable.com/g69md

part 2/5 - leclerc battle first stint
https://streamable.com/k19iw

part 3/5 - leclerc battle second stint
https://streamable.com/s72zk

part 4/5 - SC restart
https://streamable.com/cg9dw

part 5/5 - vettel battle
https://streamable.com/svep9

Vorige onderwerp: FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019
Volgende onderwerp: Straffen na botsen ect ect in de race