Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019 (28-30 Juni)
Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26898 is een antwoord op bericht #26897] zo, 30 juni 2019 19:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Jip schreef op zo, 30 juni 2019 19:48
NO FURTHER ACTION! MAX BEHOUD P1!

hupmax hupmax hupmax 1e

https://pbs.twimg.com/media/D-U9Go2XsAAFu1I?format=jpg&name=small

[Bijgewerkt op: zo, 30 juni 2019 19:53]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26899 is een antwoord op bericht #26898] zo, 30 juni 2019 19:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment afwezig  Riempie
Karting

YESSSSS...gerechtigheid !!! Vanavond nog effe lekker nagenieten met een koud biertje ...gefeliciteerd iedereen !!!

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26900 is een antwoord op bericht #26899] zo, 30 juni 2019 19:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Vandaag heeft racen gewonnen eindelijk !

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26901 is een antwoord op bericht #26897] zo, 30 juni 2019 19:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
sanchez is op dit moment aanwezig  sanchez
Formula 3

Wat mij betreft een terechte beslissing. Op naar het hoger beroep....

Raised on F1GP1, matured on F1GP2

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26902 is een antwoord op bericht #26901] zo, 30 juni 2019 19:56 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sport is op dit moment afwezig  Sport
Formula 3

pffffffffffffffffff

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26903 is een antwoord op bericht #26901] zo, 30 juni 2019 19:56 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Peter
GP winner
Forum_Mod

Yes 1e hupmax hupmax hupmax

Moderator www.verstappen.nl

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26904 is een antwoord op bericht #26902] zo, 30 juni 2019 20:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment afwezig  Mulder
Formula 3

wauw...dit is echt een klassieke race..deze gaan we terug zien als we terug kijken op de cariere van Max..zoals Senna in Monaco..ik had nooit gedacht dit in moderne F1 te kunnen zien.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26905 is een antwoord op bericht #26904] zo, 30 juni 2019 20:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment afwezig  Mulder
Formula 3

en wat mooi voor die mensen van Honda..hier hebben ze ZO naar gesnakt.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26906 is een antwoord op bericht #26905] zo, 30 juni 2019 20:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
JanW is op dit moment afwezig  JanW
Karting

Wat een toprace!

Nooit opgeven!

Jan

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26907 is een antwoord op bericht #26905] zo, 30 juni 2019 20:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Yes!!!!

De truc van Leclerc is niet geslaagd. Sluwe vos. Max zal met hem zeer voorzichtig en slim moeten zijn.

Ik denk echt dat leclerc hem expres aan de binnenkant liet. Hij hoopte natuurlijk op verremmen van Max.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26908 is een antwoord op bericht #26907] zo, 30 juni 2019 20:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
raymondwitvoet is op dit moment afwezig  raymondwitvoet
Formula 3

Hoppa!!!!!!! Wat een race en mooi zoals Jos het zei, zuur als je 68 van de 71 ronden aan de leiding ligt en hem dan verliest maar ja staat er wel maat op Max?

Einfach Kurven Machen

Re: FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019 [bericht #26909 is een antwoord op bericht #26684] zo, 30 juni 2019 20:20 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

Driver of the Day.

Voor mij is dat toch zonder enige twijfel MAX. hupmax hupmax
Zoals hij zich op prachtige, gecontroleerde en nette wijze naar voren wist te vechten.

Is dat nu Kubica geworden, notabene iemand die door hem op 2 ronden is gereden.
Heb ik iets gemist...hij is maar 2 keer kort in beeld gekomen toen Max hem passeerde...

Re: FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019 [bericht #26910 is een antwoord op bericht #26909] zo, 30 juni 2019 20:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Marco is op dit moment afwezig  Marco
Karting

Er klopt overduidelijk iets niet. Of het was een 4chan troll-actie, of er was iets mis met de website. Ook al is Kubica een populaire gast, er zou toch een onderzoek moeten komen om zeker te zijn dat de uitslag legitiem is.

Re: FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019 [bericht #26912 is een antwoord op bericht #26910] zo, 30 juni 2019 20:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Geen mobiel bereik in Oostenrijk en de ziggo dome😄

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26913 is een antwoord op bericht #26898] zo, 30 juni 2019 20:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roundup is op dit moment afwezig  Roundup
Karting

forumpliesie forumpliesie Wouter schreef op zo, 30 juni 2019 19:51
Jip schreef op zo, 30 juni 2019 19:48
NO FURTHER ACTION! MAX BEHOUD P1!
hupmax hupmax hupmax 1e

https://pbs.twimg.com/media/D-U9Go2XsAAFu1I?format=jpg&name=small
hupmax forumpliesie hupmax Yessssssssssssssss

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26914 is een antwoord op bericht #26913] zo, 30 juni 2019 20:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Frosty is op dit moment afwezig  Frosty
Karting

Deze race werd mede mogelijk gemaakt door: Max Verstappen!!!!!!!!! WOW, had ik nooit verwacht dit! Waar kwam die pace opeens vandaan?? Max was een bruut vandaag holy shit. Felicitaties aan Honda, Max en RB! Deze race was zonder Max weer een saaie optocht geweest, maar Max stak er een stokje voor, fantastisch!

Arme Gasly [bericht #26915 is een antwoord op bericht #26684] zo, 30 juni 2019 20:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
FB01 is op dit moment afwezig  FB01
Karting

Iemand nog Gasly ergens gezien? Goeie genade wat werd die eraf geregen zeg. Tuurlijk, updates zaten niet op zn auto, maar toch: hij liet zich wel erg kennen in bocht 2 & 3 met Kimi: hij had het gewoon niet door hoe hij de manouvre moest maken. Max reed andere lijnen om de exit goed te krijgen en zo verderop te kunnen inhalen.

Gasly, dit wordt um niet meer, jongen.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26916 is een antwoord op bericht #26914] zo, 30 juni 2019 20:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Ondanks dat dit een fantastische overwinning is voor Max, had Red Bull dit ook echt nodig. Na al die berichtgeving de afgelopen dagen met de exit-clausule van Max, had deze overwinning niet eerder voor hun kunnen komen met Max. Het feit dat Max op het podium naar het Honda logo wees laat denk ik zien dat die niet van plan is daar op korte termijn weg te gaan!

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26917 is een antwoord op bericht #26916] zo, 30 juni 2019 21:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Citaat:
Waar kwam die pace opeens vandaan?? Max was een bruut vandaag holy shit.
De motor stond de laatste 30(!!) ronden vol open. Verder werken de nieuwe updates blijkbaar naar behoren, zie ook de welbetekenende blik van Horner naar Newey aan het eind van de race.

Let it rain, rain, rain!!

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26918 is een antwoord op bericht #26916] zo, 30 juni 2019 21:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sport is op dit moment afwezig  Sport
Formula 3

Op sky zei honda in het interview dat ze onder druk van RB meer vermogen hebben vrijgegeven.
Zoals shummi al eerde melde, men zet nu alles op alles.
Max staat nu ook weer 3e in het WK.

Sky Sports F1 Report: Max Verstappen wordt uitgebreid geanalyseerd!
https://www.autobahn.eu/3536/sky-sports-f1-report-max-versta ppen-wordt-uitgebreid-geanalyseerd/

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26919 is een antwoord op bericht #26917] zo, 30 juni 2019 21:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Wet! schreef op zo, 30 juni 2019 21:26
Citaat:
Waar kwam die pace opeens vandaan?? Max was een bruut vandaag holy shit.
De motor stond de laatste 30(!!) ronden vol open. Verder werken de nieuwe updates blijkbaar naar behoren, zie ook de welbetekenende blik van Horner naar Newey aan het eind van de race.
Ik ben nu zo benieuwd naar die spec 4 die spec 3 vandaag ging als de brandweer.
Dit is een flinke oppepper voor het hele team incl Honda en zo verdiend.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26920 is een antwoord op bericht #26917] zo, 30 juni 2019 21:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Moet je voorstellen, als de Honda was geploft, de hoon. Honda heeft heel erg veel lef getoond. Gelukkig werd het beloont, en hoe! Ben benieuwd wat ze vanavond bespreken!

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26921 is een antwoord op bericht #26920] zo, 30 juni 2019 21:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Neo33 is op dit moment afwezig  Neo33
Formula 3

Sieper schreef op zo, 30 juni 2019 21:34
Moet je voorstellen, als de Honda was geploft, de hoon. Honda heeft heel erg veel lef getoond. Gelukkig werd het beloont, en hoe! Ben benieuwd wat ze vanavond bespreken!
Ik heb het idee dat er ook een beetje harakiri is gespeeld vandaag. Honda meeting vandaag en ook de druk om meer vermogen vrij te geven. Schummie gaf al aan dat Max in de race hier gebruik van zou kunnen maken in de eerste paar rondes en later een paar extra voor inhaal acties. Uiteindelijk heeft hij circa 30 rondjes in mode 11 kunnen rijden.

Ik vraag mij af wat dit met de motor doet en hoeveel levensduur is weg genomen hierdoor. Ik heb het idee dat ze vandaag toch een beetje alles of niets hebben gespeeld.

Nu moet overigens wel gesteld worden dat vooral Mercedes vandaag niet thuis gaf vanwege de hoge temperaturen. Zij hebben koelings problemen waardoor ze wat conservatiever moeten zijn. Dus ik zou nog niet de polonaise gaan lopen, maar duidelijk is wel dat er een grote stap voorwaarts is gemaakt (Vermogen en voorvleugel die lijkt te werken).

Heb er nu wel wat meer vertrouwen in voor de rest van het jaar.

Tsjongejongejonge.... [bericht #26922 is een antwoord op bericht #26684] zo, 30 juni 2019 22:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment afwezig  Dejavu01
Formula 1

Wat een race hebben we vandaag gezien: zum tode betrubt bis zum himmel hog jauchzend. Manmanman: ik stond helemaal te shaken op het laatst. Ongelooflijk dat die van zo ver nog ijzersterk teugkwam. Zelden gezien en fenomenaal gereden. Wat hebben ze daar met die wagen uitgespookt? En is de spec 3 nog bruikbaar de volgende race (but who cares!). En dan dat lange wachten op het salomonsoordeel van de jury: moest verboden worden. Onderweg vanuit mijn vakantieadres in Zeeland dan eindelijk: YES. Dit is een race waar nog lang over wordt gesproken! Max kwam van een andere planeet vandaag.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26923 is een antwoord op bericht #26922] zo, 30 juni 2019 22:15 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Hebben we nu vandaag met de steward beslissing ook de beloning voor Max meer volwassene aanpak gezien? Niet alleen neemt Max vaker zijn verlies, laat mensen leven, maar hij zeurt ook zelf niet veel (Vettel die hem terugkruiste in China, Max in het gras).

Buiten dat nam hij ook perfect de binnenkant en ging Levlerc echt voor de penalty, zoals Karin chandhok ook zei.

Wel hoop ik dat Verstappen met Leclerc er cleaner voorbij gaat. Dat is een nog sluwere duivel dan Lewis.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26927 is een antwoord op bericht #26923] zo, 30 juni 2019 22:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
erwin964 is op dit moment afwezig  erwin964
Karting

Was mooi dat norris max nog probeerde een "tow"te geven aan het eind. Yay
Mooi `echt´ventje zonder dat zg moraalridder gedrag van leclerc.We hebben nu weer een deel van leclerc zijn achterbakse gedrag gezien. boo
Hier al eerder geschreven over z´n ogen.Heb dat ook al vanaf begin met hem.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26928 is een antwoord op bericht #26927] zo, 30 juni 2019 22:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

inderdaad geen fijn karakter bij dat mannetje..

Valt me erg van hem tegen. Hij verdedigde zelf die bocht niet goed en liet de deur voor Max openstaan.

Dan is Vettel toch veel sportiever.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26929 is een antwoord op bericht #26928] zo, 30 juni 2019 22:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
erwin964 is op dit moment afwezig  erwin964
Karting

Inderdaad ben ook niet onder de indruk van het positioneren-verdedigen door leclerc.
Hadden ze met Max wel een andere kluif aan gehad indien in die positie. drive

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26932 is een antwoord op bericht #26929] zo, 30 juni 2019 23:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Ferrari schijnt ziedend te zijn over de beslissing...ze hadden echt verwacht dat deze in het voordeel van hen zou vallen. Zou leclerc inmiddels Max hebben gefeliciteerd Smile ? Vindt het veelzeggend over iemands karakter dat hij dat na de race niet heeft gedaan...Max werd zelfs compleet geignored....leclerc een sluw en berekend mannetje...daar gaan we. Of wat mee beleven ! Go Max !

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26934 is een antwoord op bericht #26932] zo, 30 juni 2019 23:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Riempie schreef op zo, 30 juni 2019 23:11
Ferrari schijnt ziedend te zijn over de beslissing...ze hadden echt verwacht dat deze in het voordeel van hen zou vallen. Zou leclerc inmiddels Max hebben gefeliciteerd Smile ? Vindt het veelzeggend over iemands karakter dat hij dat na de race niet heeft gedaan...Max werd zelfs compleet geignored....leclerc een sluw en berekend mannetje...daar gaan we. Of wat mee beleven ! Go Max !
Citaat:
Charles Leclerc @Charles_Leclerc
3h
I gave it all. Disappointed for the team but not much we could have done better. Congratulations for the win @Max33Verstappen
📸: @motorsportpics1
https://twitter.com/Charles_Leclerc/status/11453937357039411 20

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26936 is een antwoord op bericht #26934] zo, 30 juni 2019 23:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Muldoon is op dit moment afwezig  Muldoon
Karting

Vettel was een paar jaar geleden een zure vent maar de laatste tijd zegt hij war mij betreft de juiste dingen. Ik hoop dat ze hem bij Ferrari uit zijn lijden verlossen en hem op de plek van gasly zetten. Het viel mij trouwens op dat bij het inhalen van de achterblijvers leclerc bijna niet een keer DRS kreeg. Ze verdwenen allemaal net voor het meetpunt voor zijn neus vandaan, wat enorm in het voordeel van max was. Toeval of heeft hij weinig vrienden?

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26938 is een antwoord op bericht #26934] zo, 30 juni 2019 23:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Kijk eens aan....maar een echte kerel had dat direct na de race gedaan ....teleurgesteld of niet.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26939 is een antwoord op bericht #26938] zo, 30 juni 2019 23:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Riempie schreef op zo, 30 juni 2019 23:29
Kijk eens aan....maar een echte kerel had dat direct na de race gedaan ....teleurgesteld of niet.
Ik geef hem nu nog het voordeel van de twijfel. Hij wil echt heel graag die eerste race winnen denk ik en legt zichzelf veel druk op. Als hij dit divagedrag na zijn eerste ook blijft voortzetten dan is het gewoon een rukker.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26942 is een antwoord op bericht #26932] zo, 30 juni 2019 23:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bernuldi is op dit moment afwezig  bernuldi
Formula 3

Vooral dat gelul dat Max best had kunnen wachten want hijw as er toch wel langs gekomen op een later moment.
Ja dag, met nog 2 ronden te gaan en een ferrarimotor die gewoon een stuk harder loopt. Max moest wel. Een beetje elleboog zat er wel bij, maar dat is racen.
Ik hoop dat er een precedent is geschapen. Ferrari slaat de plank Overigens behoorlijk mis door te stellen dat vanwege Canada Max ook een straf had verdiend, maar dat ze voor mee vrij racen zijn. Dat kan niet allebei.

Gr bernuldi (die blij is met de mogelijkheid een handtekening toe te voegen)

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26949 is een antwoord op bericht #26942] ma, 01 juli 2019 00:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Ach, voor Ferrari is dit ook een harde klap. Max naar P3 kampioenschap, Max de win, ontluisterend hoe hij hen op pace binnen hengelde. Leclerc op rood laten starten was ook een grote fout. Zei ik gisteren al.

Ferrari schiet zichzelf ook steeds in de voet, na Canada wilde ze "echt racen". Nu weer via de scheids winnen. Teamleiding is steeds in het nieuws met de verkeerde uitspraken. Dit staat gewoon heel zwak.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26951 is een antwoord op bericht #26949] ma, 01 juli 2019 07:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
mk10 is op dit moment afwezig  mk10
Formula 3

Nu had ik als FIA ingegrepen en gevraagd om een meeting te samen met coureurs, teambazen en stewards.
Wat willen jullie nu eigenlijk??!?!?

Gister of het nu Max was of iemand anders was een prachtig staaltje van een mooi gevecht om de 1e positie.
De 1e keer gaf tie teveel een mogelijkheid om Leclerc te laten counteren vanwege het powerverschil met de Ferrari.
De 2e keer dacht tie dit gebeurd me niet nog een keer en laat de auto iets verder doorrollen zodat Leclerc zich wel gewonnen moest geven.
Een prachtig voorbeeld hoe je dit moet doen en Leclerc wou zichzelf niet gewonnen geven met het risico op allebei eraf.
En dan daarna gaan klagen op de radio, Ferrari die een klacht indient bij de wedstrijdleiding (anders komt er helemaal geen notitie), vervolgens in het interview melden dat hij de stewards laat beslissen en Max niet eens wil feliciteren.

Let them race, let us race.....jaja behalve als het balletje niet jullie kant op rolt zeker.
Zelfde als met die voetballers, hands is hands en een penalty, behalve in je eigen strafschopgebied, dan lullen ze ineens over aangeschoten hands en kan die er niks aan doen.
Hele zwakke vertoning van Ferrari en Leclerc.
De reactie van Vettel was wel te pruimen, maar die lijkt mij weer het heilige vuur te missen.

“Als je in een wagen wordt geplaatst moet je racen om te winnen. Een tweede of derde plaats is altijd onvoldoende”

[Bijgewerkt op: ma, 01 juli 2019 07:27]

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26952 is een antwoord op bericht #26949] ma, 01 juli 2019 07:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MiGi is op dit moment afwezig  MiGi
Karting

Gewoon superieur gereden door Max 1e 1e , manman wat een pace.
Bij de start hadden we zoiets van, wat doe je nu!!. maar na een ronde of 10 zag je dat Max
de tanden al weer in het stuur had, en zich her pakt, ongelooflijke, zaten gewoon met kippenvel
op de arm te kijken, zodeju.

En die deklerk, snongejonge, wat ik al geroepen had pffff.
Hij wilde Max gewoon in de val laten lopen,het was gewoon de bedoeling zoals het ging.
Smeerlap, plan van de duivel, eerst naar binnen verdedigen en vervolgen terug naar links de ideale
racelijn pakken, wetende dat Max hem achterlangs zou kruizen,net zoals de ronde daarvoor en dan er gewoon
tegen aan rijden.

Maar goed, hij is er ook aangelegen om alles op alles betreft te doen om de wedstrijd te winnen, dit gaan nog flinke
battle's worden in de toekomst, want ze geven beide geen mm ruimte haha

En die Honda super 1e, wat we graag wilde opendraaien die handel, nu kijken hoe die het heeft doorstaan en daarop verder
bouwen, en dan Marko op het eind van het interviews, ja zei die, in Spa of Monza komen we met nog beter motor die aanzienlijk
meer vermogen heeft hahaha Laughing Laughing

honda.gif  Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26956 is een antwoord op bericht #26952] ma, 01 juli 2019 09:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
koos is op dit moment afwezig  koos
Karting

Ik zat er eerlijk gezegd na Paul ricard helemaal doorheen. Wat een tegenvaller was die race zeg. Ten eerste door de tegenvallende resultaten van RBR terwijl ze een verbeterde PU hadden meegenomen. En ten tweede door het zoveelste 1-2tje van Mercedes waarbij Hamilton ook nog eens met speels gemak wegrijdt bij de rest en het gebrek aan spanning.

Maar wat het tegenovergestelde was deze race, deze race heeft me echt goed gedaan. Ik ben er weer aan herinnerd waarom ik zo van Max hou. Wat een wereld race!!! Ik heb hierdoor echt weer vertrouwen gekregen in heel het project met Honda en ik denk dat zij zelf door deze overwinning ook weer een boost krijgen.

Ik verwacht dat we nog weleens een hele spannende tweede seizoenshelft gaan krijgen met die verbeterde 4e spec. Ik hoop dat ze die in Spa al krijgen en dat Max dan weer zoon inhaalrace laat zien als gister, daar ga ik namelijk heen.

Kan me nu al niet voorstellen hoe Zandvoort volgend jaar gaat zijn als er nog 4x zoveel Nederlanders aanwezig zijn, wat een feest!! hupmax 1e

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26957 is een antwoord op bericht #26956] ma, 01 juli 2019 09:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Laten we ook blij zijn dat Verstappen terug viel na de start. Anders had hij met >30 seconden voorsprong gewonnen en hadden we alsnog een saaie race gehad.

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26959 is een antwoord op bericht #26957] ma, 01 juli 2019 10:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
kwibus is op dit moment afwezig  kwibus
Formula 3

Dit hadden we allemaal even nodig geloof ik. Wat was dit gaaf. Trots op Max en op Honda. Dit mag van mij nu wel vaker gaan gebeuren. Ben zeer benieuwd wat mode 12 doet, krijgen we dan de echte rijstraket? drive

..... the power of dreams!

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26961 is een antwoord op bericht #26959] ma, 01 juli 2019 11:15 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

https://grandprix33.nl/het-honda-team-hield-het-niet-droog-n a-de-overwinning-van-max-verstappen-in-oostenrijk/

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26963 is een antwoord op bericht #26934] ma, 01 juli 2019 11:25 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Espresso
Formula 3

Jip schreef op zo, 30 juni 2019 23:21
Riempie schreef op zo, 30 juni 2019 23:11
Citaat:
Charles Leclerc @Charles_Leclerc
3h
I gave it all. Disappointed for the team but not much we could have done better. Congratulations for the win @Max33Verstappen
📸: @motorsportpics1
https://twitter.com/Charles_Leclerc/status/11453937357039411 20
Citaat:
Zur entscheidenden Szene waren die beiden Tagesschnellsten geteilter Meinung: „Das war hartes Racing. Wenn wir nicht mehr kämpfen dürfen, dann können wir gleich zuhause bleiben", winkte Verstappen ab. Leclerc hielt dagegen: „Für mich war es im Auto relativ klar. Beim ersten Versuch hat mir Max am Ausgang der Kurve noch eine Wagenbreite Platz gelassen. Bei seinem zweiten Angriff war das nicht mehr der Fall."
Over de beslissende scene hadden de twee 'dag-snelsten'een verschillende mening.
Max: "Dat was knalhard racen. Maar als we niet meer tegen elkaar strijden kunnen moeten we thuis blijven", zie Max met een knipoog.
Leclerc: "Voor mij was het duidelijk in de auto. Bij de eerste poging liet Max mij er bij de uitgang van de curve nog een wagenbreedte over, bij de 2e poging gaf hij mij geen ruimte meer.

Zoals aan het begin van de seizoen vermeld vindt ik Leclerc een zeer geniepig ventje. Wat ook maar weer uit zijn akties blijt. Even mijn interpretatie en Leclerc akties verwoord:

Bij de eerste poging gaf Max mij een wagenbreedte (en ik dacht "watje" en kneep Max af naar de binnenbocht), bij de 2e poging wist ik dat er geen grint lag maar een uitrijstrook. Als het een grintbak was dan had ik mij terug laten vallen, maar in dit geval bleef ik gas geven en stuurde vol in en nam gewoon de lijn naar de binnenbocht. Wellicht kon ik Max in zijn broek laten pissen zodat hij gas terugnam en ander kon ik hem nog een penalty aansmeren, desnoods duw ik hem van de baan.

De huid van de beer... [bericht #26965 is een antwoord op bericht #26922] ma, 01 juli 2019 11:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Tizz is op dit moment afwezig  Tizz
Formula 3

Laten we niet vergeten dat Mercedes gewoon dikke problemen met de koeling
had. Volgende race in Silverstone staan ze dus waarschijnlijk weer dik voor
de RB en Ferrari. Neemt niet weg dat je kon zien dat de wagen beter gaat...

Tizz. Nu nog Gasly vervangen...

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26966 is een antwoord op bericht #26963] ma, 01 juli 2019 11:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Tizz is op dit moment afwezig  Tizz
Formula 3

Tsja het was natuurlijk ook zo dat Max bij de eerste poging zag
dat LeClerc er weer gewoon voorbij accelereerde. Dus bij de 2e
poging drukt hij hem gewoon met opzet de baan af. En die slappe
smoes van Max dat hij onderstuur krijgt omdat er een raar randje
in het asfalt ligt is natuurlijk gewoon onzin. Maar ik heb het
al veel vaker gezien en zelfs Raikonen zei dat het een deel van
het spel is en dat hij er geen probleem mee heeft. Dus waarom
het nu onderzocht werd is me een raadsel.

Tizz.

Re: FORMULA 1 MYWORLD GROSSER PREIS VON ÖSTERREICH 2019 [bericht #26967 is een antwoord op bericht #26684] ma, 01 juli 2019 11:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
raymondwitvoet is op dit moment afwezig  raymondwitvoet
Formula 3

Heb nu wel het idee wat volgens mij de sleutel is naar betere races. Hup die engine cap eraf, openschroeven die hap en cap terug naar max 3 races dan wordt het tenminste spannend!

Einfach Kurven Machen

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26968 is een antwoord op bericht #26907] ma, 01 juli 2019 12:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Nickela is op dit moment afwezig  Nickela
Formula 3

"Ik denk echt dat leclerc hem expres aan de binnenkant liet. Hij hoopte natuurlijk op verremmen van Max."

Dat zou echt oliedom zijn geweest als dat zijn bedoeling is. Als Max zich had verremt, had hij Leclerc een stuk harder geraakt met een DNF tot gevolg. IMO als je hoopt dat iemand zich verremt, moet je zelf zorgen dat je aan de binnenkant zit.

Ik vond nu trouwens de actie van Leclerc ook niet echt slim, want dit was vragen om problemen. Als hij echt slim was geweest had ie ingehouden en voor een goede exit gezorgd. Dan had ie Max misschien kunnen terugpakken in T4.
Just my 2 cents.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26978 is een antwoord op bericht #26968] ma, 01 juli 2019 15:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Fritsie is op dit moment afwezig  Fritsie
Karting

Heerlijke race, wat een verademing na Frankrijk! Max top gereden. Ook Leclerc en Norris goed gedaan, met deze jongens is de toekomst voor F1 een hele mooie!

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26980 is een antwoord op bericht #26928] ma, 01 juli 2019 16:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
duif is op dit moment afwezig  duif
Formula 3

Inderdaad!

https:// www.bild.de/sport/motorsport/motorsport/formel-1-vettel-schi mpft-ueber-ermittlungen-gegen-max-verstappen-62989670.bild.h tml

When nothing goes right, go left

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26989 is een antwoord op bericht #26978] ma, 01 juli 2019 17:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Fritsie schreef op ma, 01 juli 2019 15:35
Heerlijke race, wat een verademing na Frankrijk! Max top gereden. Ook Leclerc en Norris goed gedaan, met deze jongens is de toekomst voor F1 een hele mooie!
Russell lapte Kubica ook! Vergeet hem niet.

Re: NO FURTHER ACTION [bericht #26990 is een antwoord op bericht #26968] ma, 01 juli 2019 17:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Nickela schreef op ma, 01 juli 2019 12:08
"Ik denk echt dat leclerc hem expres aan de binnenkant liet. Hij hoopte natuurlijk op verremmen van Max."

Dat zou echt oliedom zijn geweest als dat zijn bedoeling is. Als Max zich had verremt, had hij Leclerc een stuk harder geraakt met een DNF tot gevolg. IMO als je hoopt dat iemand zich verremt, moet je zelf zorgen dat je aan de binnenkant zit.

Ik vond nu trouwens de actie van Leclerc ook niet echt slim, want dit was vragen om problemen. Als hij echt slim was geweest had ie ingehouden en voor een goede exit gezorgd. Dan had ie Max misschien kunnen terugpakken in T4.
Just my 2 cents.
Hij zat nu ook te wachten en draaide in op Max. Als Max echt vol blokkerend aanrende had Lec natuurlijk nooit ingestuurd. Gewoo een klein remfoutje, dan was de penalty kat in het bakkie geweest. Alleen maakte Max die niet!

honda.gif  Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26991 is een antwoord op bericht #26980] ma, 01 juli 2019 17:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Espresso
Formula 3

Honda F1 Tanabe TD overwinningsinterview: "Omdat we in onze technologie bleven geloven, staan we er nu." Het personeel zegt met trots "Honda", hier op het circuit en thuis in de fabriek.

Max Ferstappen van Red Bull Honda wint de eerste ronde van dit seizoen in de F1 Grand Prix Grand Prix van Oostenrijk en wordt de eerste F1-kampioen in 13 jaar sinds de Hongaarse Grand Prix in 2006. Hier volgen een interview met Honda's Toyoda Tanabe F1 Technical Director na de race.

--------

--- Hoewel het nog steeds in beraad is, (* Het interview is gestart voor de uitslag van het vermeende race-incident tussen Verstappen en Leclerc) heeft Dhr. Tanabe in verschillende andere race categorieën de zoete smaak van overwinning geproefd. Hoe gelukkig ben je met deze overwinning?
Toyoji Tanabe F1 Technical Director (hierna te noemen Tanabe TD): Helemaal top.

--- Je huilde op het podium.
Tanabe TD: Nee, ik kreeg champagne in mijn ogen (lacht)

--- Waarom was je niet op het podium gebeurd?
Tanabe TD: Dit is mijn eerste keer. Het is geen Indy.

--- Hoe ben je op het podium beland?
* Een woordvoerder van Honda werd gevraagd: "Tijdens een lunch van de bazen van Honda en Red Bull, wie van Honda wil je op het podium willen als we vandaag winnen? " Yamamoto MD (Masashi Yamamoto F1 managing director van Honda gaf aan "Tanabe" omdat hij de zware werk opgenknapt heeft.

Tanabe TD: Na de race zegt Marco (Helmto): "Ga naar het podium", dus ik dacht dat ik "onderaan het podium" bij de rest en liep naar Parc Ferme, Yamamoto kwam en zei: "Nee, het is daarboven (op het podium)."
Ik stormde de verkeerstoren op, maar het beveiligingspersoneel herkende me niet en liet me niet naar binnen. Het was even lastig om binnen te komen. Pas nadat de (volkslied) ceremonie was afgelopen kon/mocht ik het podium op.

--- Hoe was de champagnedouche?
Tanabe TD: Omdat Max mij een douche gaf, dacht ik dat ik hem terug moest betalen. Dus toen ik Max onder wilde spuiten, nam hij eerst zijn hoed af, zodat ik hem goed onder kon spuiten. (lacht)
(*Ter info: Het wijzen op de Honda logo en het afnemen van zijn pet wordt in Japan zeer gewaardeerd. Een gebaar van trots op Honda en respect voor TD.)

--- Na afloop van de prijsuitreiking scandeerden de Nederlandse fan, die de baan vulden, "HONDA".
Tanabe TD: Het was goed om te kunnen winnen. Voor de race scheet ik in mijn broek van de gedachte "Het zou een ramp zijn als er nu iets met de motor gebeurt tijdens de race", op het moment dat de de tv-camera de geheel oranje tribune bij de start lieten zien. (lacht)
We zijn blij dat we de fans blij kunnen maken en vechten voor de Formule 1 om elke/de race te winnen. Natuurlijk moeten we mensen (technici, ingenieurs, monteurs etc.) trainen, maar we willen nog steeds dat (alle) mensen over de hele wereld Honda kennen . Ik hoop dat het kampioenschap van vandaag de naamsbekendheid van Honda over de wereld heeft vergroot.

--- Heb je nog een woord voor het Honda personeel?
Tanabe TD: De overwinning van vandaag is te danken aan de mensen die dit project zijn gestart, de mensen die er tot nu toe bij betrokken zijn en de mensen die we erbij gaan betrekken.
Ik ben sinds vorig jaar betrokken bij dit project, maar op de eerste dag die wekte. En zelfs als deze de nacht overleefde was hij de volgende dag stuk. Het is te danken aan diegenen, die deze zware periode hebben doorgemaakt, dat ze in zichzelf zijn blijven geloven en onze techniek. Dat heeft ons gebracht tot waar we nu staan.
Vergeet ook niet Toro Rosso voor hun vertrouwen en samenwerking vorig jaar. Er zijn geen woorden om hun daarvoor te kunnen bedanken.

--- Voor Honda is het de eerste overwinning in 13 jaar sinds de Hongaarse Grand Prix in 2006.
Tanabe TD: Het was lang geleden. Honda trok zich in 2008 terug uit de Formule 1, maar toen Jenson Baton de openingswedstrijd in 2009 won (op de Brown GP, ​​die het team overnam), zag ik dat op tv en huilde.

* Hier is een rapport van Honda's P.R. afdeling: "Eindresultaat definitief zonder aanvullende penalties".

Tanabe TD: Ooh.

--- Als resultaat van review, werd het kampioenschap officieel beslist.
Tanabe TD: Het zou voor het verloop van de race niets uitgemaakt hebben (ongeacht de uitkomst van de review), nadat de geblokte vlag gezwaaid is..

--- Dit keer is het niet alleen Ferrari, maar ook Mercedes.
Tanabe TD: Ik zal mijn best doen om "dit keer" (vanaf dit moment) te zeggen, niet "deze keer" (dit moment).

Achtergrond: Sinds de komst van de nieuwe CEO is de beleidslijn van Honda om op boekhoudkundige wijze het bedrijf te runnen gewijzigd. Men gaat terug naar de roots. Honda=technologie. F1 is één van de speerpunten, maar ook een eigen geheime 'area51 squad' met de beste mensen uit Honda is samengevoegd met maar 1 opdracht. Honda de speerpunt van techniek maken.

Bron: https://www.as-web.jp/f1/498064/2

edit: Ja namen uit het Japan vertaald komen soms grappig over. Maar letterlijk vertaald is het daadwerkelijk Ferstappen/Felstappen.

[Bijgewerkt op: ma, 01 juli 2019 17:44]

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26994 is een antwoord op bericht #26991] ma, 01 juli 2019 21:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Max gaf gisteren aan dat zijn eerste stint wat minder ging omdat hij een flatspot had. Punt. Geen reden waarom, geen geklaag. Nu zat ik net wat samenvattingen e.d. Te kijken, zie ik dat Gasly hem uit probeert te remmen in bocht 5 (of iig die derde echte bocht). Beide blokkerende wieltjes. Tjonge jonge. Over de limiet om Max in deze vorm achter je te proberen te houden.

Gelukkig had Max aan één supersnelle stint (op wit) genoeg om de race alsnog te winnen.

Nou, we zullen maar zeggen dat Pierre nog genoeg fighting spirit heeft.

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26995 is een antwoord op bericht #26994] ma, 01 juli 2019 21:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Interview met O.a. Billy Monger. Kijken hoor, top!

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/248898/verstappen-en-le clerc-na-de-race-in-zelfde-vliegtuig-terug-naar-huis

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26996 is een antwoord op bericht #26994] ma, 01 juli 2019 22:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Sieper schreef op ma, 01 juli 2019 21:37
Max gaf gisteren aan dat zijn eerste stint wat minder ging omdat hij een flatspot had. Punt. Geen reden waarom, geen geklaag. Nu zat ik net wat samenvattingen e.d. Te kijken, zie ik dat Gasly hem uit probeert te remmen in bocht 5 (of iig die derde echte bocht). Beide blokkerende wieltjes. Tjonge jonge. Over de limiet om Max in deze vorm achter je te proberen te houden.

Gelukkig had Max aan één supersnelle stint (op wit) genoeg om de race alsnog te winnen.

Ik mag Gasly wel en denk dat hij beter is als zijn resultaten. Ik denk dat hem de tijd gegeven moet worden. Maar tijdens de race gisteren had het toch beter geweest als hij gewoon zijn plek had gekend; achter verstappen. Dat gedoe met die blokkerende wielen was onnodig en risicovol.

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26997 is een antwoord op bericht #26995] ma, 01 juli 2019 22:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Sieper schreef op ma, 01 juli 2019 21:42
Interview met O.a. Billy Monger. Kijken hoor, top!

https://www.gptoday.net/nl/nieuws/f1/248898/verstappen-en-le clerc-na-de-race-in-zelfde-vliegtuig-terug-naar-huis
Deze had ik nog niet gezien , TOP Yay

Honda power !!!

Re: Tsjongejongejonge.... [bericht #26998 is een antwoord op bericht #26966] ma, 01 juli 2019 23:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bernuldi is op dit moment afwezig  bernuldi
Formula 3

Tizz schreef op ma, 01 juli 2019 11:57
Tsja het was natuurlijk ook zo dat Max bij de eerste poging zag
dat LeClerc er weer gewoon voorbij accelereerde. Dus bij de 2e
poging drukt hij hem gewoon met opzet de baan af. En die slappe
smoes van Max dat hij onderstuur krijgt omdat er een raar randje
in het asfalt ligt is natuurlijk gewoon onzin. Maar ik heb het
al veel vaker gezien en zelfs Raikonen zei dat het een deel van
het spel is en dat hij er geen probleem mee heeft. Dus waarom
het nu onderzocht werd is me een raadsel.

Tizz.
Deels met je eens, Max remt bewust later en dieper in,, om te voorkomen dat Leclerc weer een betere exit heeft. Briljante actie wat mij betreft.
Alleen drukt hij Leclerc niet van de baan, die doet dat helemaal zelf door in te sturen.
Dat van dat rare randje is nieuw voor mij.

Gr bernuldi (die blij is met de mogelijkheid een handtekening toe te voegen)

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #26999 is een antwoord op bericht #26996] ma, 01 juli 2019 23:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Muldoon schreef op ma, 01 juli 2019 22:43

Ik mag Gasly wel en denk dat hij beter is als zijn resultaten. Ik denk dat hem de tijd gegeven moet worden. Maar tijdens de race gisteren had het toch beter geweest als hij gewoon zijn plek had gekend; achter verstappen. Dat gedoe met die blokkerende wielen was onnodig en risicovol.
Dat niet alleen, daarna komt hij niet eens de Alfa en de McLaren snel voorbij, zoals Max.

Let it rain, rain, rain!!

Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #27000 is een antwoord op bericht #26996] ma, 01 juli 2019 23:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Muldoon schreef op ma, 01 juli 2019 22:43

Ik ook wel hoor, en ik ben ook niet van het team "hij moet weg" en eerlijk is eerlijk, later in de race (bij het lappen) timede hij het wel heel mooi voor Max, leclerc geen DRS en precies (wellicht was dat toeval, maar ik denk het niet) in dat bochtige stuk even ophouden. Maar ik had dit eigenlijk niet verwacht (dat gedoe met die bandjes). Nu wint Max de race en maakt het niet uit, maar die eerste stint had hem ook net kunnen kosten.

honda.gif  Re: Post race interview met Tanabe (vrij vertaald) [bericht #27001 is een antwoord op bericht #27000] di, 02 juli 2019 00:25 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Nog even wat belangrijke statistiek zo post race:

"Verstappen first driver to win powered by a GP2 engine since 1953, when the World Championship was run to F2 regulations"

Laughing

40 min onboard met Max. [bericht #27010 is een antwoord op bericht #26967] di, 02 juli 2019 12:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Voor de liefhebbers:

40 minutes of Verstappen's onboards with telemetry:

part 1/4 verstappen austria race onboard first stint - overtakes gasly, norris, raikkonen
https://streamable.com/kr2je

part 2/4 Verstappen austria race onboard second stint - vettel overtake & bottas chase
https://streamable.com/8imqy

part 3/4 verstappen austria race onboard second stint - bottas overtake & leclerc chase
https://streamable.com/ik5a9

part 4/4 verstappen austria race onboard second stint - leclerc chase & overtake
https://streamable.com/9aovu

Re: 40 min onboard met Max. [bericht #27011 is een antwoord op bericht #27010] di, 02 juli 2019 14:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
de MAX-fan is op dit moment afwezig  de MAX-fan
Karting

Geweldig Wouter! Grote dank. Net deel 4 gekeken,tsjongejongejonge.....wat maakt onze held gehakt (half om half) van die Leclerc..!!

[Bijgewerkt op: di, 02 juli 2019 14:02]

F1 Driver of the day. [bericht #27017 is een antwoord op bericht #26912] di, 02 juli 2019 15:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

Blijkbaar zijn ze alsnog wakker geworden daar.....

Max is alsnog Driver of the Day met 75% stemmen. hupmax

Nummer 2, Le Clerc had maar 11% van de stemmen.

Helaas voor Robert, het was een systeemfoutje en geen beloning voor zijn 2 ronden achterstand. Boink

Re: F1 Driver of the day. [bericht #27020 is een antwoord op bericht #27017] di, 02 juli 2019 16:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

peter-w schreef op di, 02 juli 2019 15:24
Blijkbaar zijn ze alsnog wakker geworden daar.....

Max is alsnog Driver of the Day met 75% stemmen. hupmax

Nummer 2, Le Clerc had maar 11% van de stemmen.

Opvallend dat Leclerc maar 11% van de stemmen heeft gekregen met zoveel Ferrari aanhangers.

Sainz is derde geworden met 7 % vd stemmen.
Hij heeft eigenlijk een veel betere race gereden dan Leclerc.
Zie hier al zijn inhaalmanoeuvres onboard.

https://www.formula1.com/en/latest/article.watch-every-pass- from-carlos-sainzs-brilliant-drive-from-p19-to-p8.4OzUlKmWSs cjXWbxKtKlII.html

[Bijgewerkt op: di, 02 juli 2019 16:55]

Re: F1 Driver of the day. [bericht #27023 is een antwoord op bericht #27020] di, 02 juli 2019 17:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Sainz was ook erg goed. McLaren komt eraan. Ineens gloren er weer gouden tijden. Zou het, man, wat zou dat genieten zijn!

Re: F1 Driver of the day. [bericht #27027 is een antwoord op bericht #27023] di, 02 juli 2019 18:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Is er al op basis van GPS data bekend hoeveel PK's er zijn losgelaten op de Honda?

Re: 40 min onboard met Max. [bericht #27028 is een antwoord op bericht #27010] di, 02 juli 2019 19:07 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Lostron is op dit moment afwezig  Lostron
Karting

dank je wel

Re: 40 min onboard met Max. [bericht #27029 is een antwoord op bericht #27028] di, 02 juli 2019 19:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Lostron schreef op di, 02 juli 2019 19:07
dank je wel

Graag gedaan, @Lostron en @ de MAX-fan. Stiekem van een ander forum geplukt knipoog .

Re: 40 min onboard met Max. [bericht #27030 is een antwoord op bericht #27028] di, 02 juli 2019 20:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Thanks @Wouter voor het delen Yay en heb een repost gedaan Cool

Tijden. [bericht #27031 is een antwoord op bericht #26967] di, 02 juli 2019 20:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Race pace.

https://soymotor.com/sites/default/files/usuarios/redaccion/portal/jmcalavia/ritmo_carrera_62.png

Beste sector tijden.

https://soymotor.com/sites/default/files/usuarios/redaccion/portal/jmcalavia/ritmo_sectorial_12.png

Stint 1 (Max zijn tijden ondanks zijn slechte start en de inhaal manoeuvres, oa Norris)

https://soymotor.com/sites/default/files/usuarios/redaccion/portal/jmcalavia/tanda_1_14.png

Stint 2 Max is on FIRE !!

https://soymotor.com/sites/default/files/usuarios/redaccion/portal/jmcalavia/tanda_2_19.png

Re: 40 min onboard met Max. [bericht #27032 is een antwoord op bericht #27030] di, 02 juli 2019 20:48 Naar vorige berichtNaar vorige bericht
Wouter
GP winner

Zerobyte schreef op di, 02 juli 2019 20:22
Thanks @Wouter voor het delen Yay en heb een repost gedaan Cool

Yay @Zerobyte.

Vorige onderwerp: FORMULA 1 2019 PIRELLI GRAND PRIX DE FRANCE
Volgende onderwerp: FORMULA 1 ROLEX BRITISH GRAND PRIX 2019
Naar forum gaan: