Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » MAX EN SIMRACING
MAX EN SIMRACING [bericht #25564] di, 14 mei 2019 18:22 Naar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Mijn zoon kwam met deze link af. Ik vond dat wel grappig om te zien omdat ik zelf laatst in een 919 over Le Mans gereden was en een tijd van 3:58:xx gereden had. Ik las dat Max het iets sneller deed (3:17.1).

Tevens had ik een tijd terug de 12 uur van Bathurst live gekeken. De pret was vrij snel voorbij, maar ik zag dat Lando Norris een videokanaal had. Daar heb ik nog een hele tijd zitten kijken hoe Max en Lando en nog een paar aan het dollen waren. Erg vermakelijk. Smile

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25627 is een antwoord op bericht #25564] do, 16 mei 2019 17:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Uit bovenstaande link een korte quote van de persoon wiens setup Max vroeg. Het is een antwoord op een reactie van iemand die geen Max fan lijkt te zijn en de rijstijl van Max niet kan appricieren.

Citaat:
I felt like I was seeing the same types of moves and defenses that he uses in F1, only now they were being used against me (which was an incredibly surreal experience, btw). But the really weird thing was that some of those moves, ones that I might've called borderline dirty or unacceptable when seen on TV, struck me as nothing more than brilliant defending or overtaking when I was actually in the car on track next to him. He never once did anything like throw a blatant block on me, or push me off the track, or throw a ridiculously late divebomb up the inside, or anything like that, where you'd normally think about submitting an iRacing protest in an official race. Instead, it just felt like he was able to place his car on track in such a way that made it next to impossible for me to get around him... which struck me as just being really impressive racecraft. And trying to overtake him, or trying to defend against him, he'd never give an inch - which meant we had some door banging, and a couple of moments where I got pushed wide - but never in a way that made me feel he had disregarded my presence on track and closed the door in a dirty way. It was just incredibly stout defending, and incredibly precise overtaking. And because of all the little battles we had, I felt like I gained a really deep understanding of why it's so difficult (and often frustrating) for the other guys in F1 to pass him. (Not that I'm anywhere near the level of F1 drivers, but I could still tell that it would've been difficult for anyone to get around him with how good some of his defenses were)
Tevens lijkt het mij voor de hand te liggen dat Max zich aan het voorbereiden is op de 24 uur van Le Mans. Virtueel dan. Smile

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25628 is een antwoord op bericht #25627] do, 16 mei 2019 17:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Airbag schreef op do, 16 mei 2019 17:11

Tevens lijkt het mij voor de hand te liggen dat Max zich aan het voorbereiden is op de 24 uur van Le Mans. Virtueel dan. Smile
Misschien wel voor het eggie.... Mr Jumbo is immers ook een grotoe sponsor van Max en kan hem ervoor gestrikt hebben.

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25630 is een antwoord op bericht #25628] do, 16 mei 2019 19:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Roelof schreef op do, 16 mei 2019 17:53

Misschien wel voor het eggie.... Mr Jumbo is immers ook een grotoe sponsor van Max en kan hem ervoor gestrikt hebben.
lol lol lol lol , yep die kans is groot ....

Honda power !!!

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25631 is een antwoord op bericht #25630] do, 16 mei 2019 20:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Misschien als meneer jumbo een vuurspuwende draak (gevoed met baco'tjes Cola ) achter Max aanstuurt om hem in die auto te jagen. lol

[Bijgewerkt op: do, 16 mei 2019 20:00]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25632 is een antwoord op bericht #25631] do, 16 mei 2019 20:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Sieper schreef op do, 16 mei 2019 20:00
Misschien als meneer jumbo een vuurspuwende draak (gevoed met baco'tjes Cola ) achter Max aanstuurt om hem in die auto te jagen. lol
Hahahahaha , dan misschien .... , nee nog geen kans !!!! lol

Honda power !!!

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25635 is een antwoord op bericht #25628] do, 16 mei 2019 23:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Roelof schreef op do, 16 mei 2019 17:53

Dat eggie gaat er wel ooit komen denk ik (hopelijk samen met Jos), maar ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren.

Ik had gelezen dat Team Redline de 24 uur van Le Mans ging rijden, dus leek mij dit een logisch verband.

Citaat:
Rudy van Buren: "We gaan de 24 uur van Le Mans ook doen, de kans is groot dat we daar weer samen het virtuele asfalt opgaan. Maar dan wel met een paar extra coureurs erbij, want het is toch een aardige zit."

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25639 is een antwoord op bericht #25627] vr, 17 mei 2019 10:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Espresso
Formula 3

Uit bovenstaande link een korte quote van de persoon wiens setup Max vroeg. Het is een antwoord op een reactie van iemand die geen Max fan lijkt te zijn en de rijstijl van Max niet kan appricieren.

Citaat:
I felt like I was seeing the same types of moves and defenses that he uses in F1, only now they were being used against me (which was an incredibly surreal experience, btw). But the really weird thing was that some of those moves, ones that I might've called borderline dirty or unacceptable when seen on TV, struck me as nothing more than brilliant defending or overtaking when I was actually in the car on track next to him. He never once did anything like throw a blatant block on me, or push me off the track, or throw a ridiculously late divebomb up the inside, or anything like that, where you'd normally think about submitting an iRacing protest in an official race. Instead, it just felt like he was able to place his car on track in such a way that made it next to impossible for me to get around him... which struck me as just being really impressive racecraft. And trying to overtake him, or trying to defend against him, he'd never give an inch - which meant we had some door banging, and a couple of moments where I got pushed wide - but never in a way that made me feel he had disregarded my presence on track and closed the door in a dirty way. It was just incredibly stout defending, and incredibly precise overtaking. And because of all the little battles we had, I felt like I gained a really deep understanding of why it's so difficult (and often frustrating) for the other guys in F1 to pass him. (Not that I'm anywhere near the level of F1 drivers, but I could still tell that it would've been difficult for anyone to get around him with how good some of his defenses were)
....Volgens mij een bewonderaar....

Ik had een deju-vu en zag dezelfde soorten bewegingen en verdedigingen die hij in de F1 gebruikt, maar nu werden ze tegen mij gebruikt (wat trouwens een ongelooflijk surrealistische ervaring was).

Maar het rare was dat sommige van die bewegingen, die ik voorheen als vuile of onacceptabele borderline op tv aanzag, niets meer of minder dan briljante verdedigingen of inhaalacties zijn toen ik daadwerkelijk in de auto op de weg naast hem zat . Hij heeft me nooit lomp geblokkeerd, of me van het spoor geduwd, of belachelijk laat, middels een torpedomove (laat remmen of shoey-move), zijn auto naar binnen gegooid of iets dergelijks. Acties waar je normaal denkt aan het indienen van een iRacing-protest in een officiële race .

In plaats daarvan voelde het alsof hij in staat was om zijn auto op het juiste spoor te zetten, waardoor het me bijna onmogelijk leek om hem te in te halen.... wat me opviel als zeer indrukwekkende racekwaliteiten.

En ik probeerde hem in te halen, of probeerde te verdedigen, hij zou me nooit een millimeter geven - wat betekende dat we elkaar een paar keer raakten en een paar momenten waarop ik buiten de baan werd geduwd - maar nooit op een wijze waardoor ik het gevoel kreeg dat hij had mijn aanwezigheid op het goede spoor negeerde en de deur op een vuile manier dichtgegooid werd.

Het was eenvoudigweg een ongelooflijk staaltje van verdedigen en ongelooflijk nauwkeurig inhalen. En vanwege alle kleine veldslagen die we hadden, voelde het alsof ik een heel diep begrip kreeg van waarom het zo moeilijk (en vaak frustrerend) is voor de andere jongens in de F1 om hem te passeren. (Niet dat ik overal in de buurt van het niveau van F1-coureurs ben, maar ik kon nog steeds zeggen dat het moeilijk zou zijn geweest voor iedereen om zich heen te bewegen met hoe goed sommige van zijn verdedigingen waren)

Ook lijkt het mij voor de hand te dat dat Max zich aan het voorbereiden is op de 24 uur van Le Mans. Virtueel dan. Smile

[Bijgewerkt op: vr, 17 mei 2019 10:43]

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #25644 is een antwoord op bericht #25639] vr, 17 mei 2019 17:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Voor de mensen die het nog niet gezien hadden hier het filmpje van Lando Norris en Max die aan het dollen waren na de 12 uur van Bathurst:

[Bijgewerkt op: vr, 17 mei 2019 17:13]

Re: MAX EN SIMRACING [bericht #26067 is een antwoord op bericht #25644] wo, 05 juni 2019 10:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

"Ik wist dat hij snel was in de sim, maar hij reed echt onwaarschijnlijk hard. Hij is in staat om vijf, zes uur lang zijn concentratie vast te houden en al die tijd ook echt op het scherp van de snede te racen. Hij rijdt elk gat dicht, wat tof is om te zien."

Link: https://nl.motorsport.com/esports/news/atze-kerkhof-max-vers tappen-iracing-le-mans-terugblik

Er komt blijkbaar nog een 24 uur van Le Mans, maar nu voor rFactor 2.

"Volgende maand rijden Kerkhof en Verstappen de 24 uur van Le Mans op rFactor 2, software waarmee zij naar eigen zeggen beter uit de voeten kunnen vanwege het meer natuurlijke rijden dat daar vereist is."

Nieuwe ronden, nieuwe kansen. Smile

[Bijgewerkt op: wo, 05 juni 2019 10:11]

helm17spa.gif  24 uur van Le Mans met rFactor 2 [bericht #27045 is een antwoord op bericht #25564] wo, 03 juli 2019 16:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Wie nog niet genoeg van Max heeft kan komend weekend weer van hem genieten op het altijd zonnige Le Mans. Smile

https://twitter.com/TeamRedlineSim/status/114639457903120793 6

Live te volgen op volgende link: https://www.twitch.tv/rfactorlive

[Bijgewerkt op: wo, 03 juli 2019 16:49]

Max samen met Lando in iRacing 24 uur van Spa [bericht #27470 is een antwoord op bericht #25564] vr, 19 juli 2019 12:59 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Max en Lando dit weekend in de iRacing Spa 24h.

Citaat:
Team Redline @TeamRedlineSim

We're at @iRacing Spa 24h this weekend with 2 mega teams! 😍
Team Redline PRT with @LandoNorris @Max33Verstappen @Slaizze @PRT_MaxW and
Team Redline Baby Blue @gregerhuttu @RvBuren @AyhancanGuven @FreekSchothorst & Ben Cornett in the Audi!

Make sure you tune in Saturday!! 👍

https://pbs.twimg.com/media/D_1ExDPX4AAe-mb?format=jpg&name=small

Honda
The Power of Dreams

Re: Max samen met Lando in iRacing 24 uur van Spa [bericht #27477 is een antwoord op bericht #27470] vr, 19 juli 2019 16:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Airbag
Formula 3

Bedankt voor de tip!

24 uur van Spa [bericht #27520 is een antwoord op bericht #25564] zo, 21 juli 2019 16:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Max en Lando (en nog 2 Maxen) hebben gewonnen al had Max materiaalpech (afgebroken rempedaal) waardoor ze nog bijna de overwinning weggaven ...

https://clips.twitch.tv/TastyHelpfulCiderCopyThis

Ze hebben wel lol Laughing

Honda power !!!

Re: 24 uur van Spa [bericht #27527 is een antwoord op bericht #27520] zo, 21 juli 2019 20:39 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Annet is op dit moment afwezig  Annet
Karting

bacodraak schreef op zo, 21 juli 2019 16:28
Max en Lando (en nog 2 Maxen) hebben gewonnen al had Max materiaalpech (afgebroken rempedaal) waardoor ze nog bijna de overwinning weggaven ...

https://clips.twitch.tv/TastyHelpfulCiderCopyThis

De volgers van Lando's twitch hadden ook lol hoor lol Ik heb genoten Laughing

Re: Max samen met Lando in iRacing 24 uur van Spa [bericht #27534 is een antwoord op bericht #27477] zo, 21 juli 2019 23:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Anonymous

bijna hadden ze verloren omdat Max zijn rempedaal afbrak 10 min. voor het einde van de race

https://twitter.com/technoindekanus/status/11529382599762657 28

Re: 24 uur van Spa [bericht #27535 is een antwoord op bericht #27527] zo, 21 juli 2019 23:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Malle Jodokus is op dit moment afwezig  Malle Jodokus
Karting

Annet schreef op zo, 21 juli 2019 20:39
bacodraak schreef op zo, 21 juli 2019 16:28
Max en Lando (en nog 2 Maxen) hebben gewonnen al had Max materiaalpech (afgebroken rempedaal) waardoor ze nog bijna de overwinning weggaven ... https://clips.twitch.tv/TastyHelpfulCiderCopyThis
.
De volgers van Lando's twitch hadden ook lol hoor lol Ik heb genoten Laughing
.
Heb een groot deel vd 24u gevolgd via Lando's Twitch en ik heb me idd ook kostelijk vermaakt.
Een van de mooiere kanten van social media. En Lando is gewoon een erg grappig manneke.
Bij de finish zaten er meer dan 15K mensen te kijken naar z'n stream. Groot deel Nederlanders uiteraard hupmax
.

Nil Volentibus Ardum

Re: 24 uur van Spa [bericht #27549 is een antwoord op bericht #27535] ma, 22 juli 2019 11:09 Naar vorige bericht
Airbag
Formula 3

Dus ik was dus niet de enige die een beetje van mijn nachtrust heeft opgeofferd. Ik heb met veel plezier zitten kijken naar de stream van Lando Norris. Lando doet dat erg leuk.

Hier is het begin van alle 'ellende' te zien:

https://www.youtube.com/embed/nFLLpHTVgg0?start=10880

(03:01:30)

Max die met sublieme car control de wagen tot stilstand weet te krijgen. De redelijke paniek onder de 4 rijders (behalve bij Lando, die denkt dat Max aan het dollen is :- ).

Hier nog een foto van het pedaal, al zie ik zo 123 niet wat er stuk is: https://www.instagram.com/p/B0LpaA_FbpT/

[Bijgewerkt op: ma, 22 juli 2019 11:19]

Vorige onderwerp: Straffen na botsen ect ect in de race
Volgende onderwerp: FORMULA 1 MERCEDES-BENZ GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2019
Naar forum gaan: