Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » Verwachtingspatroon voor 2019.. (Seizoen 2019)
icon3.gif  Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22795] ma, 04 maart 2019 19:58 Naar volgende bericht
Fangio007 is op dit moment afwezig  Fangio007
Karting

Wie wordt de verassing van 2019..

Als team denk ik dat ALFA ROMEO met een regelmaat in de top 5 zal eindigen.
Asl coureur zal leclerq DE verassing zal worden, want ik denk dat hij kampioen zal worden.
Max en RB? Op de vierde plaats..

[Bijgewerkt op: di, 05 maart 2019 21:32] door moderator

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22801 is een antwoord op bericht #22795] di, 05 maart 2019 00:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
THUR is op dit moment afwezig  THUR
Karting

Ik denk dat inderdaad Leclerc het goed zal doen, maar kampioen, dat lukt nog niet. De WK eindstand bij de coureurs zal, naar ik denk, zo eindigen (top 5):

1. Hamilton
2. Leclerc
3. Vettel
4. Max
5. Bottas

Alfa Romeo gaat het inderdaad beter doen, maar in het begin nog niet zo als gehoopt. Daardoor is Kimi in de Alfa 6e in de eindrankschikking!

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22804 is een antwoord op bericht #22801] di, 05 maart 2019 05:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment aanwezig  spark
Formula 1

THUR schreef op di, 05 maart 2019 00:01
Ik denk dat inderdaad Leclerc het goed zal doen, maar kampioen, dat lukt nog niet. De WK eindstand bij de coureurs zal, naar ik denk, zo eindigen (top 5):

1. Hamilton
2. Leclerc
3. Vettel
4. Max
5. Bottas

Alfa Romeo gaat het inderdaad beter doen, maar in het begin nog niet zo als gehoopt. Daardoor is Kimi in de Alfa 6e in de eindrankschikking!
Wat Leclerc en Max gemeen hebben zijn hun mentale weerbaarheid, heel sterk. Het hangt af of Charles direct voor zijn eigen kansen gaat of netjes achter Seb aan blijft rijden. De mentale veerkracht van Seb is niet zijn sterkste punt en ik zie hem breken als Charles voluit gaat. De toekomstige kampioenen die als coureur echt compleet zijn in dit F1 veld, Charles en Max. Lewis valt ook onder deze categorie maar die heeft als wat jaartjes achter zijn naam staan.

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22805 is een antwoord op bericht #22804] di, 05 maart 2019 05:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

spark schreef op di, 05 maart 2019 05:29
THUR schreef op di, 05 maart 2019 00:01

1. Hamilton
2. Leclerc
3. Vettel
4. Max
5. Bottas

Wat Leclerc en Max gemeen hebben zijn hun mentale weerbaarheid, heel sterk. Het hangt af of Charles direct voor zijn eigen kansen gaat of netjes achter Seb aan blijft rijden. De mentale veerkracht van Seb is niet zijn sterkste punt en ik zie hem breken als Charles voluit gaat. De toekomstige kampioenen die als coureur echt compleet zijn in dit F1 veld, Charles en Max. Lewis valt ook onder deze categorie maar die heeft als wat jaartjes achter zijn naam staan.
Sterker, als Seb dit jaar geen WK wordt zie ik hem nooit meer worden. De jonge generatie heeft hem dan definitief ingehaald.

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22806 is een antwoord op bericht #22805] di, 05 maart 2019 09:15 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Leclerc mag Vettel dit jaar niet voorbij. Het team heeft al uitgesproken met Vettel kampioen te willen worden. Als dat dit jaar niet lukt, dan denk ik dat Vettel zijn dagen zijn geteld en Leclerc de voorkeur krijgt volgend jaar.

Let it rain, rain, rain!!

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22807 is een antwoord op bericht #22805] di, 05 maart 2019 09:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
SpeeDirk is op dit moment afwezig  SpeeDirk
Formula 3

Ach we gaan het wel zien, ook zonder al die speculaas verhalen, hahaha Laughing

Formule 1 liefhebber, fan van Max en jarenlang van Jos

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22809 is een antwoord op bericht #22807] di, 05 maart 2019 10:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

SpeeDirk schreef op di, 05 maart 2019 09:16
Weinig speculaas aan, je beoordeelt een coureur gewoon op zijn: talent, snelheid, persoonlijkheid, mentale weerbaarheid, technische kennis etc. Dan komt mijn keuze op de topdrie, Lewis, Max en, dat klopt effe afwachten nog, hoogst waarschijnlijk Charles. Charles lijkt alle ingedienten te hebben.

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22810 is een antwoord op bericht #22809] di, 05 maart 2019 11:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ForzaOlanda is op dit moment afwezig  ForzaOlanda
Formula 3

Is Leclerc niet die rijder die maar net Erickson achter zich kon houden?

Mooi dat ie tegen een middelmatige Vettel komt te staan, daarmee lijken ze beide een topcoureur.

maar goed, ook een middelmatige rijder wordt WK wanneer deze de beste Auto heeft.

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22812 is een antwoord op bericht #22810] di, 05 maart 2019 11:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

ForzaOlanda schreef op di, 05 maart 2019 11:01
Is Leclerc niet die rijder die maar net Erickson achter zich kon houden?

Mooi dat ie tegen een middelmatige Vettel komt te staan, daarmee lijken ze beide een topcoureur.

maar goed, ook een middelmatige rijder wordt WK wanneer deze de beste Auto heeft.
Ericsson mag, na een zak geld meenemen, rondjes rijden in de Indycar. Leclerc gratis in een Ferrari. Misschien is er toch een verschil?

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22813 is een antwoord op bericht #22795] di, 05 maart 2019 12:39 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Eagle771 is op dit moment afwezig  Eagle771
Karting

RBR heeft de kaarten heel goed tegen de borst gehouden. Als ik kijk naar prestaties van STR, dan zal RBR ietsje beter doen. Als dat zo is, dan acht ik Max kansrijker dan wat anderen verwachten. Vettel en Leclerc hebben juist meer in de kaart laten kijken en de andere teams vinden dat best. Zo leggen ze de druk gewoon bij Ferrari. Mercedes heeft op laatste testdag iets van hun potentieel laten zien, terwijl zij volgens rondetijden ergens in de middenmoot reden. Maar of Hamilton voor 6e keer kampioen wordt? Ik denk het niet.
Test was in Barcelona, maar Melbourne is een ander soort circuit. Dan kan het wel beetje anders uitpakken. Dus het is nu nog koffiedik kijken. Speculaas laat ik maar in de kast en kan pas iets meer zeggen na Melbourne. Ferrari zal ook wel aantal keren tegen DNF aanlopen door gebrek aan betrouwbaarheid (net als afgelopen seizoen).
Ik zou niet van opkijken dat Vettel en Leclerc elkaar opeten en de ander met victorie vandoor gaat (waar twee honden vechten om een bot, gaat een derde mee vandoor).

Ik ben heel benieuwd of Gasly de druk aankan. Albon heeft indruk gemaakt....

[Bijgewerkt op: di, 05 maart 2019 12:40]

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22815 is een antwoord op bericht #22812] di, 05 maart 2019 15:20 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
duif is op dit moment afwezig  duif
Formula 3

Ja, de Ferrari academy. Er moest wel iemand uit die school komen, anders was het mislukt.
Charles is geen pannenkoek maar hij is zwaar gehyped.

When nothing goes right, go left

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22816 is een antwoord op bericht #22815] di, 05 maart 2019 16:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bernuldi is op dit moment afwezig  bernuldi
Formula 3

Leclerc is goed, maar ik verwacht niet dat hij nu al beter is dan Vettel. Ik sluit een Alonoso/Hamilton scenario niet uit, maar dan zal Vettel als eerste rijder beschermd zijn.
Max verwacht ik in de top 3, met minimaal 5 overwinningen en een enkele keer pole. Waarom? Omdat Honda competatiever is dan de Renault vorig jaar en Max toen eigenlijk derde had moeten worden met 4 overwinningen. Wordt Max kampioen? Dat denk ik niet, daarvoor zijn er teveel vraagtekens bij Redbull, met name de betrouwbaarheid van het totale pakket. Daar schortte vorig jaar nogal wat aan. En ik verwacht dat als Ferrari sterker blijkt op zondag dat dan beide Ferraris voor Max staan, ipv alleen Vettel.

Gr bernuldi (die blij is met de mogelijkheid een handtekening toe te voegen)

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #22821 is een antwoord op bericht #22816] di, 05 maart 2019 21:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

bernuldi schreef op di, 05 maart 2019 16:10
Leclerc is goed, maar ik verwacht niet dat hij nu al beter is dan Vettel. Ik sluit een Alonoso/Hamilton scenario niet uit, maar dan zal Vettel als eerste rijder beschermd zijn.
Max verwacht ik in de top 3, met minimaal 5 overwinningen en een enkele keer pole. Waarom? Omdat Honda competatiever is dan de Renault vorig jaar en Max toen eigenlijk derde had moeten worden met 4 overwinningen. Wordt Max kampioen? Dat denk ik niet, daarvoor zijn er teveel vraagtekens bij Redbull, met name de betrouwbaarheid van het totale pakket. Daar schortte vorig jaar nogal wat aan. En ik verwacht dat als Ferrari sterker blijkt op zondag dat dan beide Ferraris voor Max staan, ipv alleen Vettel.

Leclerc heeft dit jaar niets te verliezen, Vettel alles. Tenzij hij 5 Ferrari's plat rijdt. We gaan het zien, volgens mij wordt het een leuk seizoen.

Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22851 is een antwoord op bericht #22795] do, 07 maart 2019 11:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Abiteboul ziet blijkbaar de bui al hangen en begint nu al te dreigen om uit de F1 te stappen, omdat Ferrari, Mercedes en Reb Bull B-teams hebben.

https://racingnews365.nl/renault-dreigt-met-vertrek-dit-is-n iet-onze-formule-1

[Bijgewerkt op: do, 07 maart 2019 12:00]

Re: Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22853 is een antwoord op bericht #22851] do, 07 maart 2019 15:09 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Hoezo, Renault heeft ook een B team.

zijzelf.

Re: Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22854 is een antwoord op bericht #22853] do, 07 maart 2019 15:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

lol lol lol

Re: Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22855 is een antwoord op bericht #22853] do, 07 maart 2019 15:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Laughing lol Laughing forumpliesie

Re: Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22856 is een antwoord op bericht #22853] do, 07 maart 2019 16:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
kwibus is op dit moment afwezig  kwibus
Formula 3

Sieper schreef op do, 07 maart 2019 15:09
Hoezo, Renault heeft ook een B team.

zijzelf.

..... the power of dreams!

Re: Renault dreigt met vertrek uit F1 [bericht #22858 is een antwoord op bericht #22856] do, 07 maart 2019 18:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

;)

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #23977 is een antwoord op bericht #22809] za, 30 maart 2019 17:31 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

spark schreef op di, 05 maart 2019 10:47
SpeeDirk schreef op di, 05 maart 2019 09:16
Weinig speculaas aan, je beoordeelt een coureur gewoon op zijn: talent, snelheid, persoonlijkheid, mentale weerbaarheid, technische kennis etc. Dan komt mijn keuze op de topdrie, Lewis, Max en, dat klopt effe afwachten nog, hoogst waarschijnlijk Charles. Charles lijkt alle ingedienten te hebben.
Koele kikker die Charles. Daar kan Gasly voorlopig niet aan tippen. Zoals ik al zei, door het vertrek van Daniel naar Renault zijn zowel Daniel als RB de verliezer, behalve de bankrekening van Daniel dan.

Re: Verwachtingspatroon voor 2019.. [bericht #24043 is een antwoord op bericht #23977] zo, 31 maart 2019 11:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Ja, Daniel en Max pushten elkaar tot op de limiet. Dat is nu echt niet het geval met Pierre. Misschien komt dat nog als hij aan de auto gewend is. Max kan vooralsnog beter met de balansproblemen omgaan dan Pierre.

Wat als mercedes nog steeds max wil... [bericht #24339 is een antwoord op bericht #22795] vr, 05 april 2019 17:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Fangio007 is op dit moment afwezig  Fangio007
Karting

Moet max bij RB blijven of moet hij serieus om zich heen kijken?
Volgens Marko probeert mercedes nog steeds max binnen te halen..

Mijn gevoel zegt dat kampioen met RB moeilijker is dan met een zilverpijl..
Dus gevoelsmatig zeg ik..RB..maar de kans is ook groter dat je geen kampioen wordt.
Durft max da risico te nemen, nu een Lecrerq zich presenteert

Re: Wat als mercedes nog steeds max wil... [bericht #24341 is een antwoord op bericht #24339] vr, 05 april 2019 17:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Als de RB15 geen auto is waarmee Max zich kan meten met Ferrari, Mercedes en wellicht nog een ander team, dan is Max weg en neemt hij de plek in van Vettel of Bottas! Max zal waarschijnlijk zijn contract bij RBR niet uitdienen als het niet snel beter gaat.

[Bijgewerkt op: vr, 05 april 2019 18:02]

Re: Wat als mercedes nog steeds max wil... [bericht #24344 is een antwoord op bericht #24341] vr, 05 april 2019 18:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Ik zie Max (voorlopig) niet bij Mercedes belanden , volgens F1 logica gaat Mercedes langzaam de dominantie verliezen en ik vind ook dat we dat nu al zien .
Hij kan beter blijven waar hij is want met Honda zie ik de weg alleen maar omhoog gaan , Ferrari is iets voor later in zijn carrière en lijkt voorlopig een Leclerc en Schumacher toekomst te hebben.
Ik zie Red Bull en Honda wel in de toekomst samensmelten tot 1 team (Honda) met een hoofdsponsor in Red Bull , en ik denk dat hij samen met hun tot grote hoogte zal stijgen .

Geen glazen bol , gewoon mijn gevoel Cheers

Honda power !!!

Re: Wat als mercedes nog steeds max wil... [bericht #24346 is een antwoord op bericht #24344] vr, 05 april 2019 18:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Zou wel prachtig zijn als het zo gaat lopen!

Re: Wat als mercedes nog steeds max wil... [bericht #24348 is een antwoord op bericht #24344] vr, 05 april 2019 21:33 Naar vorige bericht
Mark is op dit moment afwezig  Mark
Formula 3

Hamilton heeft een contract tot en met 2020 en Max ook (en Vettel ook) dus voorlopig lekker niks doen en afwachten. Volgend jaar kijken hoe de teams ervoor staan en dan pas richting een keuze gaan.

Vorige onderwerp: Het grote' Max wordt in 2019 al wereldkampioen' topic
Volgende onderwerp: FORMULA 1 2019 GULF AIR BAHRAIN GRAND PRIX
Naar forum gaan: