Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Formule 1 » F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix ( )
F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22141] wo, 20 februari 2019 13:08 Naar volgende bericht
Jip
GP winner

Citaat:
Unparalleled Speed. Unprecedented Access.

F1 comes to @netflix. From the producer of Amy and Senna, go deeper into the world of F1 in this exclusive all access documentary.

Formula 1: Drive to Survive. Coming globally to Netflix on March 8.
Netflix heeft het hele 2018 F1 seizoen beelden geschoten voor deze 10 afleveringen serie, dit seizoen word er nog een seizoen gefilmd. De documentaire komt vanaf 8 maart op Netflix, hier de fantastische trailer:

<object width="425" height="366"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/9WbnrdXC6nQ"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/9WbnrdXC6nQ" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="366"></embed></object>&t=0s

[Bijgewerkt op: ma, 18 maart 2019 21:23] door moderator

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22880 is een antwoord op bericht #22141] vr, 08 maart 2019 13:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sport is op dit moment afwezig  Sport
Formula 3

Gezien, en je mist er niets aan, wat een teleurstelling

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22882 is een antwoord op bericht #22880] vr, 08 maart 2019 14:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

mm, bewerken gaat aleer niet meer. echt dit forum leeft nog meer als 10 jaar terug soms.

meeste teams lijken indd niet mee te werken, andere weer net iets teveel.
haas was erbij gebaat, geeft dan ook hele verkeerde indruk af van grosjean, hetzelfde voor williams duidelijk te zien dat het niet boterde tussen claire en pa strol.
en dan RB, lijkt mij dat men afsprak de focus op riciardo te laten leggen, zodat die zou bijtekenen.

Slechte docu, echt.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22884 is een antwoord op bericht #22882] vr, 08 maart 2019 15:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Ben nu nog bij aflevering 2, dus geen spoilers Razz. Vind het tot nu toe erg leuk, je ziet dingen die je normaal niet ziet. Wel jammer dat sommige commentaarstukjes niet kloppen, en bepaalde dingen uit een bepaalde race is gehaald en die in een andere race is gezet.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22887 is een antwoord op bericht #22882] vr, 08 maart 2019 19:27 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment afwezig  Dejavu01
Formula 1

Wel aardige docu. Maar inderdaad weinig te bieden voor de Max fan want focus wat betreft rbr ligt op Ricciardo (monaco) en de switch naar renault.Max komt vrijwel niet aan bod. Verhaallijnen zijn: Haas/Grosjean, Williams/ellende, Alfa-Sauber/Leclerc, Renault//Sainz (zitje), FI/Ocon-Perez (vond ik wel een mooi deel van de docu). Voice over bij de races is nep en veel Will Buxton. En ferrari en mercedes deden dus niet mee. Maar qua sfeer wel aardig aangedikt.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22888 is een antwoord op bericht #22887] vr, 08 maart 2019 19:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Staat te downloaden, alle afleveringen zullen met een uurtje binen zijn.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22889 is een antwoord op bericht #22888] vr, 08 maart 2019 19:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

Dat hoeft niet, je kunt gewoon streamen bij Netflix.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22890 is een antwoord op bericht #22889] vr, 08 maart 2019 20:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment afwezig  spark
Formula 1

Sieper schreef op vr, 08 maart 2019 19:48
Ook bij Netflix de documantaire "Mclaren" over Bruce Mclaren. De goede oude maar vooral harde tijd.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22892 is een antwoord op bericht #22889] vr, 08 maart 2019 21:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Sieper schreef op vr, 08 maart 2019 19:48
Altijd grappig dat mensen er standaard vanuit gaan dat je Netflix hebt.....

Maar effe het begin gezien en het ziet er veelbelovend uit, zal helaas dit weekend er weinig van komen om er voor te gaan zitten.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22896 is een antwoord op bericht #22892] vr, 08 maart 2019 21:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Fritsie is op dit moment afwezig  Fritsie
Karting

Ik vond het teleurstellend. Miste ook de overwinningen van Mexico en Oostenrijk. Het begin wat wel gericht was op RBR ging voornamelijk over Ricciardo. Wellicht bewust gedaan om Max wat rust te geven.

Monaco [bericht #22903 is een antwoord op bericht #22896] vr, 08 maart 2019 23:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ShiftUp is op dit moment afwezig  ShiftUp
Formula 3
Forum_Mod

Coureurs werden een bepaald weekend intensiever gevolgd door Netflix. Voor Max was dat in Monaco. We weten allemaal hoe dat afliep, voor Max en voor Ricciardo...

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22929 is een antwoord op bericht #22141] zo, 10 maart 2019 01:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

In de Netflix docu wordt pijnlijk duidelijk wat ik al dacht. Renault heeft RIC gebruikt om RB een loer te draaien. Ze hebben hem een (veel te) dikke worst over de toekomst voorgehouden. Dit gaat backfire geven. Hopelijk dit seizoen al!

icon4.gif  netflix [bericht #22942 is een antwoord op bericht #22141] zo, 10 maart 2019 14:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Grintbak is op dit moment afwezig  Grintbak
Karting

Als er 1 ding is aan die netflix documantaire is het wel dat ze dingen van verschillende races combineren en er vaak geen fuck van klopt voor de drama. Typisch voor de amerikaanse markt gemaakt.

Re: netflix [bericht #22943 is een antwoord op bericht #22942] zo, 10 maart 2019 15:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Frontwinger is op dit moment afwezig  Frontwinger
Formula 3

Citaat:
Als er 1 ding is aan die netflix documantaire is het wel dat ze dingen van verschillende races combineren en er vaak geen fuck van klopt voor de drama.

Precies... Heb een hekel aan 'huilie huilie' gedoe en zoals Horner terecht zegt..."If you can't stand the heat, stay out the kitchen", maar wat betreft Max (en deels ook Grosjean) zorgen de manipulatieve combinaties van diverse momenten echt wel voor wat imagoschade.

Attack the post, not the poster...

Re: Nieuwe beelden uit Tokio, demo en na die tijd. [bericht #22956 is een antwoord op bericht #22141] ma, 11 maart 2019 00:07 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Die Netflix docu is iig de 1e drie afleveringen zum kotzen. Max wordt helemaal afgebrand ten faveure van Ricci. Bizar.

Re: Nieuwe beelden uit Tokio, demo en na die tijd. [bericht #22958 is een antwoord op bericht #22956] ma, 11 maart 2019 00:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Nu de breuk aflevering met Renault, ze doen net of Ricci aan het winnen was in Oostenrijk terwijl hij uitviel. Alternative reality. Verder op zich wel mooi geschoten maar ze maken er maar wat van, will Buxton en die andere doen erg hun best om Max te kakken te zetten.

Wat wel duidelijk is/wordt dat er tussen Renault en Red Bull van alles speelde.

[Bijgewerkt op: ma, 11 maart 2019 00:41]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #22959 is een antwoord op bericht #22141] ma, 11 maart 2019 02:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Singapore2008 is op dit moment afwezig  Singapore2008
Formula 3

Ik heb vandaag alle afleveringen gezien. Het viel me tegen, maar ik heb toch wel leuke dingen gezien. Ik was al een beetje fan van Gunther Steiner, maar nu nog meer.

Alleen die ondertiteling.... Zeldzaam slecht.

Re: Nieuwe beelden uit Tokio, demo en na die tijd. [bericht #22960 is een antwoord op bericht #22958] ma, 11 maart 2019 02:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment afwezig  Griffel
Formula 3

Die hele Netflix serie draait maar op 1 ding, en dat is nieuwe kijkers aantrekken voor de formule 1.
Dat is het grote doel van die hele serie. Opzich een goede zaak natuurlijk, maar wij als doorgewinterde f1 fans prikken zo door die nepgeluiden en montages heen, soms lachwekkend gewoon
Iemand die nog nooit van formule 1 gehoord heeft, die serie aan zet omdat die niet weet wat hij moet kijken, zal misschien wel onder de indruk zijn en zich bedenken, hey verrek ik ga het nieuwe seizoen maar eens volgen wat toevallig over een week begint.
KASSA

Re: Nieuwe beelden uit Tokio, demo en na die tijd. [bericht #22961 is een antwoord op bericht #22958] ma, 11 maart 2019 09:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Sieper schreef op ma, 11 maart 2019 00:41
Nu de breuk aflevering met Renault, ze doen net of Ricci aan het winnen was in Oostenrijk terwijl hij uitviel. Alternative reality. Verder op zich wel mooi geschoten maar ze maken er maar wat van, will Buxton en die andere doen erg hun best om Max te kakken te zetten.

Wat wel duidelijk is/wordt dat er tussen Renault en Red Bull van alles speelde.
Ik denk dat elke episode een bepaalde invalshoek heeft. In deze episode werd Daniel gevolgd en niet Max, die kwam ter sprake in de laatste episode n.m. de "New Generation".
Alles wordt dus bekeken vanuit Daniels oogpunt, zijn twijfels, zijn successen en vooral zijn teleurstellingen vorig jaar. Ik vond het wel mooi om te zien hoe open hij was samen met zijn manager over zijn toekomst.
Het viel me tevens op hoeveel het woordje fu.k langs kwam in al die afleveringen. Niet alleen door coureurs maar ook teambazen, managers etc etc. Normaal gesproken krijg je politiek correcte antwoorden van Horner etc, nu zie je de mens erachter.

Mooiste uitspraken:
Horner thuis met vrouw en twee ezels die ze in hun tuin rondlopen. Horner die ze vervolgens de namen Max en Daniel geeft en dan de opmerking maakt dat deze echte ezels easier to handle zijn dan zijn twee coureurs Laughing

De verbetenheid tussen Horner en Abiteboul. Na de persconferentie van Renault dat Daniel hun coureur voor 2019 wordt. Horner tegen Abiteboul: a lot of money for your new driver Daniel (plus het feit dat RB als betaalde klant weg is), do you still have a budget left over? Zo die kwam even onder de gordel aan bij Abiteboul. De Franse eer werd even aangetast.

Brundle die Steiner van Haas vraagt hoeveel werknemers hij heeft? Steiner: iets meer dan 200. BrundlE; die heeft Mercedes normaal gesproken alleen al op vakantie.

Re: Gúnter Steiner op Netflix [bericht #22962 is een antwoord op bericht #22959] ma, 11 maart 2019 10:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Singapore2008 schreef op ma, 11 maart 2019 02:13
Ik heb vandaag alle afleveringen gezien. Ik was al een beetje fan van Gunther Steiner, maar nu nog meer.

Dit heb ik dus al van heel veel kanten gehoord. Ik heb geen Netflix, mijn vraag is dan ook: Waarom?
Ook schijnen er dingen gebeurd te zijn tussen Steiner en Grosjean, die er niet best af kwam.
Wie kan mij iets meer vertellen?

Re: Gúnter Steiner op Netflix [bericht #22963 is een antwoord op bericht #22962] ma, 11 maart 2019 10:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
RazorBiteXL
Formula 3

Hij zegt aan de pitwall over de crash van Grosjean in Baku: "This is fucking unbelievable"

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22964 is een antwoord op bericht #22141] ma, 11 maart 2019 10:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MiGi is op dit moment afwezig  MiGi
Karting

volledig met je eens frontwinger, tot ergenis toe.
ik ben wel pas bij aflevering 4 maar sjongejonge, Max wordt vaak niet eens genoemd.
Ik vindt het zelfs een beetje kleinerend, en heb zo ie zo het idee dat Ric het lieverdje van
Horner is en Max meer Marco zijn favoriet is.

Op zich wel leuke dat ze dit gedaan hebben en hoe ze het gemonteerd hebben, maar dan moet je ook wel
de realiteit in beeld brengen.

Re: Gúnter Steiner op Netflix [bericht #22965 is een antwoord op bericht #22962] ma, 11 maart 2019 10:31 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Ik ben pas bij aflevering 4, maar, Grosjean had die Crash in Baku,de race in Spanje zie je een paar man (van die lag-bij-de-grondse types) fnuikend naar elkaar giechelen dat Grosjean de 1e bocht wel niet zal gaan halen, waarna zijn rookgordijn actie er natuurlijk aankomt, met als toetje "zie nou wel".

Ik vind dat er onzettend veel suggestief materiaal in zit. 1e shot met Max doen ze net of het een of ander verwend kereltje is die wil pochen op hoe dure boten hij zit. Vind ook dat die twee journalisten hem wel erg hard aan mogen pakken.

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22966 is een antwoord op bericht #22964] ma, 11 maart 2019 10:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
mokkie is op dit moment afwezig  mokkie
Formula 3

Heb ondertussen alle afleveringen gezien en Max is net als verschillende andere coureurs alleen een passant.
Het gaat vooral om:
- Daniel en zijn wens WK te worden.
- Haas en hun doel 4e te worden.
- Grosjean die alles verziekt.
Voor de rest vond ik het wel grappig om te zien. je krijgt toch weer een andere kijk op het GP weekend en de onderlinge strijd.

Je ziet wel wat meer voorbij komen dan bovenstaande punten maar ik had toch liever wat meer diversiteit gezien.
Wat mij vooral opviel: Als je afgelopen seizoen niet heb gezien dan denk je dat Max een slecht seizoen heeft gedraaid.

Ciao,
Mokkie

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22967 is een antwoord op bericht #22966] ma, 11 maart 2019 11:31 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

mokkie schreef op ma, 11 maart 2019 10:42
Heb ondertussen alle afleveringen gezien en Max is net als verschillende andere coureurs alleen een passant.
Het gaat vooral om:
- Daniel en zijn wens WK te worden.
- Haas en hun doel 4e te worden.
- Grosjean die alles verziekt.
Voor de rest vond ik het wel grappig om te zien. je krijgt toch weer een andere kijk op het GP weekend en de onderlinge strijd.

Je ziet wel wat meer voorbij komen dan bovenstaande punten maar ik had toch liever wat meer diversiteit gezien.
Wat mij vooral opviel: Als je afgelopen seizoen niet heb gezien dan denk je dat Max een slecht seizoen heeft gedraaid.

En een aflevering met een happy pa Stroll in Monaco Angry , not. Een Clair Williams die zich zelfs openlijk afvraagt of zij wel de juiste persoon is om Williams te leiden. Ik vindt dat veel personen zich aardig bloot geven tijdens de opnames. Geen censuur en geen biebjes om de lelijke woordjes weg te halen.

Elke keer de opmerking van Abiteboel dat Renault de grootste producent is en RB WK is geworden met en vooral door een Renault motor. Horner is gewoon eerlijk, wij zijn een blikjes fabrikant en geen autoproducent en maken ook geen motoren. Ik krijg soms het idee dat Abiteboel een beetje neerkijkt op RB.

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22968 is een antwoord op bericht #22967] ma, 11 maart 2019 11:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Dat komt wel duidelijk naar voren, de openheid van deze teams.
Claire zie ik nog wel terug treden.
En je krijgt indd echt het gevoel dat renault RB een hak heeft willen zetten met Riciardo.

Wat als de Honda goed is, en renault verder hobbelt met waar ze waren, hoe zuur moet het dan wel niet zijn.

Abiteboul en ricciardo hebben elkaar wel gevonden, niet dat ze de besten zijn, maar beiden met het gevoel dat ze het verdienen.
Horner is gewoon heel duidelijk, we zijn een klantenteam, betaalden goed geld ervoor, maar kregen niet geleverd wat nodig was, Abiteboel houding is echt zo van, niet zaniken wij doen wat wij willen, oftewel de RB inbreng werd niet gewaardeerd.

Als je goed oplet en luistert, hoor je ricciardo ook tegen Abiteboul zeggen, hoe RB de test sessies aanpakt.
Die zijn in 2019 maar met 1 ding bezig, en dat is RB, zelfs bij teams gaan ze bij elkaar in de kop zitten.
Slag 1 gewoonen door RB zou ik zeggen Smile

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22969 is een antwoord op bericht #22968] ma, 11 maart 2019 12:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MadMax is op dit moment afwezig  MadMax
Formula 3

Ook veel kritiek hier op deze docu......begrijpelijk wel......geen eerlijke verdeling wat betreft aandacht voor bepaalde coureurs en ook wel behoorlijk gekleurd in beeld gebracht.
Maar al met al heb ik toch met heel veel plezier een kijkje achter de schermen gezien. emotie.....persoonlijkheden, stress en spanning.
Maar gewoon heel mooi om te zien als je het hele jaar alles intensief gevolgd hebt, met name alles wat geschreven en gezegd is geworden 3 tot 4 keer en steeds in een andere context ......om dit nu nog eens van binnen uit te zien. Ricciardo die "niet" weg ging door Max.....een contract wat klaar lag bij RB, dat volgens mij al vanaf het begin van het seizoen geen serieuze optie was voor Ricciardo.....
Noem maar op best veel details waar we vaak door het jaar heen naar opzoek waren en waar we nog steeds geen 100% eerlijk antwoord op hadden.
Heb ik Max gemist in deze serie?
Ik niet eigenlijk! Ik volg Max 365 dagen per jaar, kijk zowat iedere training en race en zie zijn mooiste acties en media momenten meestal nog weken voorbij komen op sociaal media........wat betreft Max begint nu weer een nieuw seizoen.....2019 hopelijk een seizoen om nooit meer te vergeten.

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22971 is een antwoord op bericht #22969] ma, 11 maart 2019 13:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Kritiek snap ik niet, vind het een fantastische docu. Inderdaad zitten Mercedes en Ferrari er niet in, maar die hebben helaas geweigerd. Ricciardo zat er gewoon veel in omdat hij heel belangrijk was afgelopen seizoen: de man 'Ricciardo' zelf die veel mensen leuk vinden, zijn grote overwinning in Monaco, de onderhandelingen met Red Bull over een nieuw contract en uiteindelijk de overstap zelf. Jammer dat Max er niet in zit, misschien is dat wel expres gedaan. Er word dit seizoen een nieuw seizoen geschoten, zullen dan vast wel meer van Max zien. Vond zelf de aflevering tussen Renault en Red Bull fan tas tisch. Die momentjes voor de persconferentie, hoe mooi. Ben erg blij dat Netflix dit heeft gedaan en hoop volgend jaar weer een seizoen te zien.

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22973 is een antwoord op bericht #22971] ma, 11 maart 2019 14:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Billgates307 is op dit moment afwezig  Billgates307
Karting

Ik vond de docu ook geweldig.
Ik ga tegenwoordig door het leven als een Günther Steiner fan ;-)

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22974 is een antwoord op bericht #22971] ma, 11 maart 2019 14:17 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Ik vind het niet chique hoe er een beeld wordt geschetst alsof RBR de verkeerde keuze heeft gemaakt door Max te tekenen. Max is als sinds richting eind 2016 (een stuk) sneller dan Ricci. Dat er dan een paar races wat mis gaat (maar ook veel goed) is al buiten properties opgeblazen maar dit was wel echt de overtreffende stap. Je zult vast gelijk hebben dat er een idee achter zit en we volgend seizoen Max, Charles e.d. in beeld zien maar ondertussen plegen Will Buxton en die andere journalist weldegelijk karaktermoord alleen om hun eigen naamsbekendheid.

Re: Gúnter Steiner op Netflix [bericht #22975 is een antwoord op bericht #22962] ma, 11 maart 2019 14:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
a1ring is op dit moment afwezig  a1ring
Karting

Wouter schreef op ma, 11 maart 2019 10:05
Singapore2008 schreef op ma, 11 maart 2019 02:13
Ik heb vandaag alle afleveringen gezien. Ik was al een beetje fan van Gunther Steiner, maar nu nog meer.
Dit heb ik dus al van heel veel kanten gehoord. Ik heb geen Netflix, mijn vraag is dan ook: Waarom?
Ook schijnen er dingen gebeurd te zijn tussen Steiner en Grosjean, die er niet best af kwam.
Wie kan mij iets meer vertellen?
Gratis 30 proef abo op netflix nemen Smile
Heb ik ook gedaan, "Binge watchen" en opzeggen Smile

Re:Günther Steiner. [bericht #22976 is een antwoord op bericht #22973] ma, 11 maart 2019 14:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Billgates307 schreef op ma, 11 maart 2019 14:14
Ik vond de docu ook geweldig.
Ik ga tegenwoordig door het leven als een Günther Steiner fan ;-)

Vertel aub eens waarom? Wat heb je gezien in die afleveringen?

Re:Günther Steiner. [bericht #22977 is een antwoord op bericht #22976] ma, 11 maart 2019 14:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Zo heb ik ooit house of cards gratis gebingewatched. Tegenwoordig ben ik betalend Netflix klant, echt wel de moeite waard. Ik heb al heel wat mooie series (ik houd wel van wat meer "filmhuis" achtig werk) en in mindere mate films (die ontsporen nogal eens) gekeken. Lekker zonder reclame en idd, een paar afleveringen achter elkaar wegkijken is best leuk!

Re: Ricciardo openhartig over zijn move naar Renault. [bericht #22978 is een antwoord op bericht #22971] ma, 11 maart 2019 14:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Eagle771 is op dit moment afwezig  Eagle771
Karting

Ben het eens met Jip. Ik heb ze allemaal in 1 ruk gekeken (wel even tussendoor hond uitgelaten).
Je krijgt een breder beeld van wat er allemaal in die wereldje gebeurd.
Heb in ieder geval van genoten. Leuk om Abiteboul iewat zenuwachtig te zien bij confrontatie met Horner. Horner stond meer zijn mannetje.

Re:Günther Steiner. [bericht #22979 is een antwoord op bericht #22976] ma, 11 maart 2019 16:03 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Singapore2008 is op dit moment afwezig  Singapore2008
Formula 3

Hij is open, eerlijk, recht door zee en lijkt meer racer dan manager.

Re:Günther Steiner. [bericht #22980 is een antwoord op bericht #22979] ma, 11 maart 2019 16:38 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Singapore2008 schreef op ma, 11 maart 2019 16:03
Hij is open, eerlijk, recht door zee en lijkt meer racer dan manager.

Wat een verademing !! Mocht hem trouwens vanaf het begin al. Bedankt Singapore. Yay

Re:Günther Steiner. [bericht #22985 is een antwoord op bericht #22980] ma, 11 maart 2019 20:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Op de torrent staat die ook, alle afleveringen effe in 1 keer gekeken.

Heel weinig over Torro Rosso en de Honda, had eigenlijk wel meer verwacht. Veel aandacht voor Riciardo, minder voor Max. Ook niet de oranje gekte gezien op de Redbull ring. Misschien als Nederlander ben ik wat te selectief maar dit zijn wel de highlights waar wereldwijd over gepraat is/wordt.

Re:Günther Steiner. [bericht #23061 is een antwoord op bericht #22985] di, 12 maart 2019 20:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment afwezig  Mulder
Formula 3

Wel interessante beelden van Max en Ric, rondom Baku, Monaco, en erg leuk om Horner en Abbitoul te zien...wat een verschrikking die abbitoul zeg..volgens mij wil Horner hem af en toe a'la Max te lijf gaan Smile

Re:Günther Steiner. [bericht #23066 is een antwoord op bericht #23061] di, 12 maart 2019 20:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Mooiste opmerking van Horner dat 2 ezels makkelijker te coachen is dan 2 coureurs.

Re:Günther Steiner. [bericht #23067 is een antwoord op bericht #23066] di, 12 maart 2019 20:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Check ook even hoe die hondjes heten. Ghehehe.

Re:Günther Steiner. [bericht #23069 is een antwoord op bericht #23061] di, 12 maart 2019 20:59 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Dat denk ik niet hoor, die twee begrijpen heel goed welke rol ze te vervullen hebben, ze haten elkaar helemaal niet volgens mij. Ik vind die emoties van Cyrille ook wel weer mooi. Hij heeft trots, kwetsbaarheid, soms té veel emoties, net een echt mens. Horner met zijn droge Engelse humor maar wel pijnlijk raak. Mooi om te zien vond ik, die wisselwerking, toch is er denk ik wel respect tussen hen. Cyrille heeft toch ook wel eens gezegd dat hij Max toch ook wel een fantastische coureur vond. Of ik stink er met open ogen in of ik mag die man nog best een beetje.

Alleen dit jaar moet Renault er wel even aan hoor, sorry cyrille maar van mij mag Ricci even op ce blaren zitten. Ook heb begrijp ik best, maar toch.

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #23108 is een antwoord op bericht #22141] wo, 13 maart 2019 15:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Malle Jodokus is op dit moment afwezig  Malle Jodokus
Karting

heb hem in de afgelopen dagen helemaal gekeken.
Zitten echt mooie stukken in die een mooi inside beeld van bepaalde ontwikkelingen geven.
Ook leuk dat het zonder gepiep wordt uitgezonden, vooral Steiner is heerlijk zichzelf.

En Max,.. tjah eerlijk is eerlijk, hij komt er niet echt lekker uit mijns inziens. Zeker in de laatste aflevering wordt hij doelbewust neergezet als een arrogant mannetje dat zich al botsend en knotsend naar voren vecht.
Daarbij is er (in meerdere episodes overigens) commentaar van totaal andere races gemonteerd wat een beetje raar en vertekend beeld geeft als je die races zelf gezien hebt.
Kennelijk hadden de makers een 'bad boy' typetje nodig en was Max de meest geschikte kandidaat.

Overall gezien hopelijk wel een vervolg voor 2019. Omdat er absoluut stukken inzitten die zeer de moeite waard zijn.
Tot zover mijn totaal ongefundeerde mening.. ik geef het 3,5 van de 5 sterren Coffee

Nil Volentibus Ardum

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #23128 is een antwoord op bericht #23108] wo, 13 maart 2019 21:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ShiftUp is op dit moment afwezig  ShiftUp
Formula 3
Forum_Mod

Malle Jodokus schreef op wo, 13 maart 2019 15:01
En Max,.. tjah eerlijk is eerlijk, hij komt er niet echt lekker uit mijns inziens. Zeker in de laatste aflevering wordt hij doelbewust neergezet als een arrogant mannetje dat zich al botsend en knotsend naar voren vecht.
Daarbij is er (in meerdere episodes overigens) commentaar van totaal andere races gemonteerd wat een beetje raar en vertekend beeld geeft als je die races zelf gezien hebt.
Kennelijk hadden de makers een 'bad boy' typetje nodig en was Max de meest geschikte kandidaat.
Exact hoe ik er ook over denk. Dit is geen documentaire maar een drama. Er is voor een verhaallijn gekozen en echt alles wordt uit de kast gehaald om die te belichten. Al het andere dat daar niet in past, wordt terzijde geschoven.

Dat gemanipuleer met beelden en audio kan echt niet. Zo slecht. En dat zoiets als de mooiste overwinning van Max, die in Oostenrijk, nog niet eens ter sprake komt - letterlijk - is tekenend.

Er zaten absoluut (hoofd)stukken bij die mij boeiden, maar wat Max betreft, was het tenenkrommend...

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #23235 is een antwoord op bericht #23128] vr, 15 maart 2019 16:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Ron
Formula 3
Forum_Admin

ShiftUp schreef op wo, 13 maart 2019 21:00

Er zaten absoluut (hoofd)stukken bij die mij boeiden, maar wat Max betreft, was het tenenkrommend...
Vandaar dat je nieuwe schoenen nodig had ?

Ik heb pogingen gedaan te kijken, maar werd er zo veel en vaak afgehaald dat ik daarmee gestopt ben. Meer dan een paar minuten heb ik niet gezien tot nu toe. Als ik jou zo beluister, is daar niets mee verloren Confused

Ron

Re: F1 documentaire vanaf 8 maart op Netflix [bericht #23628 is een antwoord op bericht #23235] di, 19 maart 2019 17:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

https://www.gpfans.com/nl/artikelen/37173/mercedes-legt-uit- waarom-het-niet-meewerkte-aan-netflix-docu/?fbclid=IwAR2gIR3 PexbEWKXaT8J70EaCRJy8DP9EWZZ5G2gb1QKzwyA597hKSp8CFoM

Tweede seizoen volgend jaar [bericht #27612 is een antwoord op bericht #22141] wo, 24 juli 2019 12:13 Naar vorige bericht
Jip
GP winner

Formule 1 heeft vandaag bevestigd dat Netflix volgend jaar een tweede seizoen brengt van Formula 1 Drive to Survive. Dat zou gebaseerd zijn op dit seizoen. Ook zal voor de eerste keer alle 10 de teams meedoen aan de serie, dus ook Mercedes en Ferrari!

Citaat:

Formula 1
@F1
BREAKING:

Coming to @netflix in 2020 🍿

Series Two of Formula 1: Drive To Survive

And for the first time, all ten F1 teams will be featured 🙌

Full story >> f1.com/F1Netflix-S2

#F1

Vorige onderwerp: PIRELLI
Volgende onderwerp: Ziggo - Sky Sport F1 en Co.
Naar forum gaan: