Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » Alles aangaande het Aston Martin Red Bull Racing team.
|
|
|
|
Nieuw Energy Station, The Holzhaus. [bericht #25267 is een antwoord op bericht #10992] |
wo, 08 mei 2019 10:56  |
Wouter
|
GP winner |
|
|
"This week, we're changing the game again with the unveiling of the new Energy Station, better known in Austria as the Holzhaus."
Citaat:The original Red Bull Holzhaus is a MotoGP motorhome that debuted last year. It made a one-off F1 appearance at the 2018 Austrian Grand Prix in the middle of our first-ever triple header, bookended by the Energy Station at Paul Ricard and Silverstone. This year, Aston Martin Red Bull Racing and Toro Rosso get a Holzhaus to call their own. It will be bigger than the original but still made of sustainably sourced Austrian timber.
The new Energy Station will be unveiled at this week's Spanish Grand Prix, and it can be erected in less than two days and taken down in one. It's built from sustainably sourced Austrian timber (mostly larch and spruce), and uses a natural convection design intended to do away with the need for air conditioning.
It will be something of a behemoth and, at 1221m2, it offers 27 percent more floor space than the old Energy Station. Despite this, it can be assembled by a crew of 25, with a 32-hour build, and an even faster pack down.

| |
|
|
Re: Nieuw Energy Station, The Holzhaus. [bericht #25272 is een antwoord op bericht #25267] |
wo, 08 mei 2019 13:51  |
spark
|
Formula 1 |
|
|
Wouter schreef op wo, 08 mei 2019 10:56"This week, we're changing the game again with the unveiling of the new Energy Station, better known in Austria as the Holzhaus."
Citaat:The original Red Bull Holzhaus is a MotoGP motorhome that debuted last year. It made a one-off F1 appearance at the 2018 Austrian Grand Prix in the middle of our first-ever triple header, bookended by the Energy Station at Paul Ricard and Silverstone. This year, Aston Martin Red Bull Racing and Toro Rosso get a Holzhaus to call their own. It will be bigger than the original but still made of sustainably sourced Austrian timber.
The new Energy Station will be unveiled at this week's Spanish Grand Prix, and it can be erected in less than two days and taken down in one. It's built from sustainably sourced Austrian timber (mostly larch and spruce), and uses a natural convection design intended to do away with the need for air conditioning.
It will be something of a behemoth and, at 1221m2, it offers 27 percent more floor space than the old Energy Station. Despite this, it can be assembled by a crew of 25, with a 32-hour build, and an even faster pack down.

Dat wordt even slikken voor Zandvoort om deze afmetingen kwijt te kunnen, staat het paddock gelijk voor de helft vol. Het Holzhaus wordt dan al snel een Strandhaus waar plaats genoeg is.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pure speculatie [bericht #25493 is een antwoord op bericht #25490] |
ma, 13 mei 2019 15:43  |
Mark
|
Formula 3 |
|
|
Dit is pure speculatie en nergens echt op gebaseerd en het zal ook wel niet gebeuren, maar een echte stunt zou zijn als Alonso midden in het seizoen Gasly vervangt. Gisteren verloor Gasly ook al in de eerste 40 ronden weer 32 seconden op Max, dus 0.8 per ronde nog altijd. Hij mag wel zeggen dat hij dichterbij komt, en in de kwali's klopt dat wel, maar in de races zie ik elke race weer die 0.8 terug. Je kan je momenteel afvragen of Gasly niet de zwakste van de 4 Red Bull coureurs is - ik denk dat in ieder geval wel. Misschien dat Gasly zich nog wat verbetert, maar inmiddels is heel duidelijk dat hij niet goed genoeg is voor Red Bull en daarmee voor Red Bull ook niet goed genoeg voor Toro Rosso. Kvyat en Albon nu in een Toro Rosso zetten zou niet handig zijn ook qua timing.
Maar als je ziet wat Max nu doet en daar een goede coureur naast zet, dan is P2 bij de constructeurs wel mogelijk, dat is het nu niet. Dat zou 10-15M extra opleveren en 1 van de 2 concurrenten diezelfde 10-15M kosten.
Alonso heeft een lege kalender, rijdt geen WEC meer ook. Bij Ferrari komt hij nooit meer terug, Mercedes gaat hem nooit overwegen zeker niet nu Bottas het zo goed doet, McLaren is niet competitief genoeg om terug te gaan. Max en Alonso kán botsen, echter: (1) Max heeft meermaals gezegd dat als hij 1 voorbeeld als coureur zou hebben buiten Jos, dat dat Alonso wel is, (2) Max staat al op 66 punten en Alonso op 0, dus die druk is er voor dit seizoen vanaf, (3) het levert gigantisch goede reclame op, Red Bull kan Alonso sponsoren als hij IndyCar of wat voor klasses ook wil doen, daar zullen ze heel open voor staan, (4) er is weinig te verliezen, want gaat het niet goed, dan worden ze alsnog 3e bij de constructeurs, gooien ze Alonso er weer uit en mag volgend jaar Kvyat of Albon het proberen, en gaat het wel goed, dan is het helemaal ideaal.
Daarnaast zou Red Bull qua ontwikkeling enorm profiteren. Je hebt 2 goede coureurs die je bijv met verschillende vleugels kan laten rijden in de VTs en dan vergelijken, zoals met Ricciardo, terwijl de data van Gasly nutteloos is. Ook voor Max is het beter, hij heeft nu niks aan de overlay met Gasly omdat hij overal sneller is, dus wat ze bij Ferrari en Mercedes hebben kan Max nu niet.
Ik zie uiteraard ook de problemen hoor: (1) Alonso en Honda natuurlijk, maar dat dachten we ook ooit van Alonso en McLaren... (2) wil Alonso wel bij Red Bull rijden? en (3) is Red Bull bereid een niet Red Bull coureur te contracteren? Gezien de contractbesprekingen die ze eerdere jaren gehad hebben zou je zeggen van wel.
Ik weet dat dit heel extreem en vergezocht zou zijn, maar als Helmut Marko Gasly ook als zwakste van de 4 ziet kan hij heel hard zijn en is hij wel degene die zoiets extreems zou kunnen uitvoeren...
| |
|
|
|
|
|
|
|
Re: Pure speculatie [bericht #25501 is een antwoord op bericht #25496] |
ma, 13 mei 2019 17:17  |
Sieper
|
GP winner |
|
|
MadMax schreef op ma, 13 mei 2019 15:59Eindelijk alles weer goed kunnen volgen met de livetiming app, voor 27,- per jaar heel veel inzicht erbij.....
Het verschil in racepace tussen Max en Gasly was inderdaad schrikbarend, natuurlijk moet je iemand de tijd geven, maar met zulk groot verschil weet je eigenlijk al genoeg. Gasly gaat nooit echt in de buurt van Max komen en is gewoon een middelmatig talent. Hij zal de komende races echt iedere race een zichtbare stap moeten maken wil hij het einde van het seizoen wel halen.......eigenlijk heeft hij grote pech dat hij zo snel in de RB terecht is gekomen en vraag je je af welk jong talent je dit op dit moment aan moet doen.......Ik blijf toch Hulkenberg een zeer geschikte kandidaat vinden om volgend jaar naast Max plaats te nemen, veel ervaring rustig en geen kapsones....
De timing app, zet je die dan op de ipad oid? is dat niet super afleidend, je wil toch graag de wedstrijd zelf zien? Hoe ervaar je dat?
Vorig jaar was Max ook gemiddeld 0,6 seconde sneller als Ricciardo in race pace toch? Gasly mist wel echt overzicht in spannende situaties. Liet Vettel echt zomaar voorbij rijden. ik zat vol ongeloof te kijken. Hulkenberg zo te zien na de eerste races toch langzamer dan Ricci (en flink ook) hij is wel een aardige gozer maar ik weet niet of je daarvoor Gasly's carrier moet beeindigen. Hij zit gewoon naast een monsterlijk goede teammaat.
| |
|
|
|
|
Waarom Red Bull achter de feiten aanhobbelt... [bericht #25508 is een antwoord op bericht #10992] |
ma, 13 mei 2019 19:00  |
Frontwinger
|
Formula 3 |
|
|
Komt Red Bull aan met hun subtiele veranderingen. Mercedes wint ook de ontwikkelingsrace met overmacht...
Quote van Mark Hughes uit z'n race report:
Citaat: The Mercedes W10 carried a revised front wing that worked in conjunction with a radically reconfigured barge board. There were three extravagant vortex generators within that hideous-looking complexity where before there'd been one, suggesting that a major unblocking of the airflow passage up and/or downstream had been achieved (enabling extra vortices to work in creating more downforce without losing the advantage of that with more drag). The implication was the speed of the flow down the lower flanks of the bodywork and through the gap between the rear wheel and diffuser had been significantly increased, pulling harder on the underfloor flow and increasing downforce that way. It was one of the most powerful aero upgrades Merc has ever conceived, reckoned to be worth at least 0.3sec
Attack the post, not the poster...
| |
|
|
Re: Pure speculatie [bericht #25509 is een antwoord op bericht #25501] |
ma, 13 mei 2019 19:02  |
SuperKuup
|
Karting |
|
|
Sieper schreef op ma, 13 mei 2019 17:17MadMax schreef op ma, 13 mei 2019 15:59Eindelijk alles weer goed kunnen volgen met de livetiming app, voor 27,- per jaar heel veel inzicht erbij.....
Het verschil in racepace tussen Max en Gasly was inderdaad schrikbarend, natuurlijk moet je iemand de tijd geven, maar met zulk groot verschil weet je eigenlijk al genoeg. Gasly gaat nooit echt in de buurt van Max komen en is gewoon een middelmatig talent. Hij zal de komende races echt iedere race een zichtbare stap moeten maken wil hij het einde van het seizoen wel halen.......eigenlijk heeft hij grote pech dat hij zo snel in de RB terecht is gekomen en vraag je je af welk jong talent je dit op dit moment aan moet doen.......Ik blijf toch Hulkenberg een zeer geschikte kandidaat vinden om volgend jaar naast Max plaats te nemen, veel ervaring rustig en geen kapsones....
De timing app, zet je die dan op de ipad oid? is dat niet super afleidend, je wil toch graag de wedstrijd zelf zien? Hoe ervaar je dat?
Zelf heb ik ook de timing app(echt een toegevoegde waarde!) op mijn iPad staan. Loopt bijna gelijk aan de tv beelden. Eerlijk gezegd kijk ik vaker naar de iPad dan naar de beelden op tv. Perfect om o.a. sector en rondetijden te vergelijken met de andere coureurs! Op mijn iPhone keek ik ook naar onboardcamera beeld van Max, maar die loopt zo'n 20 a 25 sec. achter. Dat vind ik niet echt een succes.
| |
|
|
|
|
Live timing. [bericht #25514 is een antwoord op bericht #25506] |
ma, 13 mei 2019 19:39  |
Wouter
|
GP winner |
|
|
MadMax schreef op ma, 13 mei 2019 18:57Vorig jaar nog niet de betaalde app dus zonder sector tijden.....
Maar Ricciardo was toen in veel races vaak maar 0,2 tot 0,3 sec per ronden langzamer eigenlijk nooit opgevallen dat het verschil in groten delen van de race meer was dan 0,4 per ronden......
De racepace van Riccairdo was i.m.o ook vaak gewoon goed.
Tja hoe doe je dat, waarschijnlijk zegt dat alles over de huidige formule1, ik vind de rondentijden volgen op dit moment spannender dan de race kijken. Je hebt dan veel meer overzicht en hebt 10x meer inzicht over het verloop van de race en wie waar terecht kan komen.......helaas krijg je dan ook heel erg in de gaten hoe slecht Mol eigenlijk is, hij moet natuurlijk meer doen dan alleen ronden rijden volgen maar hij kraamt echt de hele race onzin uit over wie waar rijd "virtueel" enz...
Het is spannend om te volgen hoe dicht iemand tegen de DRS zone (1sec) rijd en ook ala bv het gevecht tussen Max en Vettel niet in beeld is, is het met de livetiming gewoon spannend. Op het moment dat iemand binnen de DRS rijd hoef je eigenlijk pas naar de tv te kijken. Heb gisteren de timing maar op de laptop erbij gezet want dan kan ik tenminste appen met vrienden over de race en alles op de f1 chats volgen waar vaak ook interessante info voorbij komt van mensen die bv wel naar zenders kijken waar commentatoren zitten die er wel verstand van hebben en meer up-to-date info krijgen van achter de schermen......dit alles maakt ook slechte races nog dragelijk....alleen de extreme dominantie van MB is nog duidelijker met de livetiming......
Ik gebruik al jaren onderstaande site tijdens de kwalificatie en race, zodat ik over alle beschikbare informatie beschik.
Wie rijdt op welke band en hoe lang al, DRS detectie punt/waarschuwing/open/dicht, sectortijden, afstand voorganger, etc. Je kunt het zo gek niet bedenken of het is aan te klikken.
De eerste drie races hadden ze problemen. Vreselijk om een race te bekijken zonder al deze gegevens.
Heb vandaag nog weer even een stukje gegevens bekeken ivm sector 3 tussen RBR, Fer, Merc, STR en McLaren. De vijf snelsten van de race in deze sector. Heel interessant. En nog geheel gratis ook.
https://f1.tfeed.net/live Inloggen kan op heeeel veel manieren zonder iets in te vullen, alleen icoontje aanklikken, Twitter of zo.
Race terugkijken. https://f1.tfeed.net Rechts in archief jaar kiezen en vervolgens de race.
Ook staat rechts het circuit afgebeeld met de bewegende auto's incl rijders naam. Leuk in de kwalificatie.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stavaza vanuit MK. [bericht #25574 is een antwoord op bericht #10992] |
di, 14 mei 2019 20:53  |
Schummie01
|
Formula 3 |
|
|
Op veler verzoek de laatste nieuwtjes uit MK.
Op een dag waar RBR de eerder gedane reserveringen van hun geprefereerde verblijf in Zandvoort kan gaan bevestigen.
Ook de dag waar ik voor het eerst in mijn leven een verblijf heb weten te boeken, waarvandaan ik met de bijgeleverde elektrische fiets naar mijn volgende Nederlandse GP kan gaan.
35 jaar nadat ik daar de laatste keer was.
Op een elektrische fiets, als dat niet groen is, weet ik het ook niet meer.
Met F1 auto's die minder lawaai maken dan vroeger, en zuiniger zijn dan ooit.
Dit alles heeft mijn optimisme niet minder gemaakt, en gelukkig dat van RBR racing ook niet. En als je het niet wil lezen, dan kun je me gewoon blokken las ik zojuist.
Ook Jos, ook een realist, bevindt zich in het optimistische kamp.
RBR heeft vandaag getest, en de input daarvan zal gebruikt worden ten behoeve van de aanpassingen voor Monaco. Alle upgrades van Barcelona hebben gewerkt, en exact gebracht wat Newey daarvan voorspelde.
Inderdaad, Mercedes maakte een iets grotere stap, maar meteen daarop volgde RBR.
Blijkens de cijfers hebben die van Ferrari niet gewerkt, en die zijn achteruit gegaan.
Voor wie zin heeft in de cijfermatige details, kan ik Autosport plus aanraden, waar voor de puristen e.e.a. nog eens goed en onderbouwd wordt uitgelegd.
Op dit moment ligt RBR voor op hun eigen prognose als het gaat om de ontwikkeling dit jaar. Volledig in tegenspraak met wat ik zo hier en daar lees over dat Newey dit jaar de plank zou hebben misgeslagen.
Voor Monaco dus nog de nodige aanpassingen.
Wederom evolutie. En zoals al voorspeld blijkt de revolutie van Ferrari dus helemaal niet zo goed te werken, en geboren uit paniek.
Ook na die fantastische wintertests voorspelde ik al dat Ferrari het toch weer niet zou redden.
Niet doordat ik een glazen bol heb, maar omdat bij Ferrari 2 van de 4 peilers die nodig zijn om wereldkampioen te worden ontbreken. Namelijk de peilers Team en Organisatie. De achilleshiel van Ferrari.
Dus nu moet Max zo snel mogelijk naar Mercedes?
Om net op tijd in te stappen om het verval mee te maken. Zetsche gaat weg. Mercedes begint last te krijgen van negatieve sentimenten rondom het merk. Dit zal uitmonden in gejuich langs de baan als er een Mercedes uitvalt, en niet alleen door in oranje gehulde fans.
Verder vertrouw ik Mercedes absoluut niet als ze zeggen dat ze de F1 niet zullen verlaten.
Maar Toto wordt al gelinkt aan een nieuwe baan. En voor wie de historie van de F1 kent weet wat er staat te gebeuren na harde, openlijke ontkenningen.
Nee, Max moet gewoon blijven, en mee blijven bouwen aan het RBR-Honda project.
Net zoals Schumacher 5 jaar bouwde voordat de succesperiode aanbrak.
Pas echt een rampscenario als Max naar Mercedes op de terugtocht vertrekt, terwijl ene Albon er vervolgens met de RBR buit vandoor zou gaan.
Dat brengt me op Honda. De komende update gaat de vaak genoemde 30 KW potentieel brengen.
Wanneer? Misschien al Canada, maar RBR wil het in elk geval heel graag voor haar thuis GP.
Dat vermogen wordt niet allemaal gelijk vrijgegeven, maar wederom zoals Honda steeds doet langzaam opgevoerd om vooral betrouwbaar te blijven.
Nogmaals, absoluut geen pessimisme in MK, het tegendeel is waar. Nog steeds voor Ferrari, en eerder aansluiting dan vooraf verwacht.
En in de wetenschap dat ze beschikken over 1 van de beste, zo niet de beste coureur van het moment.
Die vierde wordt als ie geen derde kan worden, en derde als ie geen tweede kan worden.
Een combi van Prost,Schumacher en Senna, waarvan het eind van de ontwikkeling nog niet in zicht is.
Ik voorspel dat nog dit jaar Max er hoogstpersoonlijk voor gaat zorgen dat de wereld naar de F1 blijft kijken, omdat ik de strijd met de Mercedessen aankan.
En als dat dan iets te laat is om in dit eerste RBR-Honda jaar meteen al DWC te worden, ach dat moet dan maar.
2020 is een mooi jaar om de jongste wereldkampioen ooit te worden, nota bene met onze eigen Dutch GP op de kalender.
Hoeveel mooier kan het worden?
Op naar Monaco, waar ik het zeker niet uitgeloten acht dat RBR een rol van betekenis gaat spelen.
Misschien wel een mooiere plaats voor de eerste 2019 winst dan Barcelona.
| |
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25576 is een antwoord op bericht #25574] |
di, 14 mei 2019 22:03  |
Zerobyte
|
Formula 3 |
|
|
Bedankt weer @Schummie voor je opbeurende info, ik zou al blij zijn als ze dichter bij die voor nu super snelle Mercedes komen.
Voor mij als race fan is het bijna niet te pruimen bij al die 1/2tjes van Mercedes, en ja ze hebben het zeer goed voor elkaar
maar op een gegeven moment is er niet meer naar te gluren.
En dat gevoel zou ik ook hebben als Red Bull een killer auto bouwt en hun alles keer op keer winnen dat haalt namelijk alle plezier weg van het racen,er moet wel enige strijd zijn en niet van pole naar winst elke race weer.
Dus Red Bull en Honda kom op met die updates en breng die strijd naar Mercedes/Ferrari !
| |
|
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25579 is een antwoord op bericht #25574] |
di, 14 mei 2019 22:41  |
Wouter
|
GP winner |
|
|
Schummie01 schreef op di, 14 mei 2019 20:53Op veler verzoek de laatste nieuwtjes uit MK.
Dat brengt me op Honda. De komende update gaat de vaak genoemde 30 KW potentieel brengen.
Wanneer? Misschien al Canada, maar RBR wil het in elk geval heel graag voor haar thuis GP.
Dat vermogen wordt niet allemaal gelijk vrijgegeven, maar wederom zoals Honda steeds doet langzaam opgevoerd om vooral betrouwbaar te blijven.
Wederom bedankt voor de stavaza @Schummie.
Dit zag ik op Speedweek en wil ik er nog even aan toevoegen. Bedenk wel dat Honda altijd heel terughoudend is in hun uitspraken.
Citaat:«Wir haben uns bislang auf die Balance von PS und Zuverlässigkeit konzentriert. Ich denke, dass wir jetzt definitiv mehr PS benötigen», sagte Yamamoto: «Wir müssen also weiter den Kopf unten behalten und uns verbessern.»
Wie ist der Vergleich zur Konkurrenz? Yamamoto glaubt, dass man den Rückstand auf Mercedes und Ferrari im Vergleich zum Vorjahr zumindest ein wenig verkürzen konnte.
Aber: «Mit der Hilfe von Red Bull und Toro Rosso sind wir im Moment in einer besseren Verfassung als Renault, ich glaube aber nicht, dass wir weit vor ihnen liegen.»
Die angestrebten Verbesserungen sollen im Sommer bereit sein. «Wir müssen hart arbeiten, um die Power zu erhöhen und gleichzeitig die Zuverlässigkeit auf einem hohen Niveau zu halten. Das benötigt viel Entwicklungsarbeit, aber ohne die ist es schwierig, aufzuholen.»
| |
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25580 is een antwoord op bericht #25577] |
di, 14 mei 2019 22:50  |
Frontwinger
|
Formula 3 |
|
|
Tizz schreef op di, 14 mei 2019 22:14Ik denk dat het volstaat met te constateren dat als Red Bull med 4 auto's
had gereden ze nog steeds achter Mercedes hadden gestaan in het cwc.
Tizz.
Yep, maar op planeet Schummie werken de 'laws of racing' blijkbaar anders. De stopwatch liegt niet op aarde, dus de realiteit is dat onze vrienden van Red Bull en Ferrari 9 tienden mogen gaan zoeken om weer ietwat in de buurt te komen.
Attack the post, not the poster...
| |
|
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25583 is een antwoord op bericht #25582] |
wo, 15 mei 2019 00:27  |
Airbag
|
Formula 3 |
|
|
Sieper schreef op di, 14 mei 2019 23:03Ik vind het opvallend dat Max zo rustig en positief blijft. Hij blijft ook sprokkelen. Als Max niet zou geloven in RBR Honda was hij wellicht allang weer op de vol risico modus overgeschakeld. Max heeft ook altijd gezegd, hopelijk 2e helft weer aansluiten en ik heb Max nog weinig horen downplayen en nog nooit onzin horen verklaren.
RBR heeft ook wel eens op 1,5 seconde gestaan. Al geef ik toe dat ook bij mij de hoop hoog was en de klap vrijdag wel aankwam.
Als er idd 30kW bijkomt, dan is dat toch zo'n 0.4 seconde per rondje wat ze inlopen. De kwalificatie zal misschien nog lastig worden, maar in de race is vier tiende toch best veel.
| |
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25584 is een antwoord op bericht #25583] |
wo, 15 mei 2019 00:28  |
Jip
|
GP winner |
|
|
Airbag schreef op wo, 15 mei 2019 00:27Sieper schreef op di, 14 mei 2019 23:03Ik vind het opvallend dat Max zo rustig en positief blijft. Hij blijft ook sprokkelen. Als Max niet zou geloven in RBR Honda was hij wellicht allang weer op de vol risico modus overgeschakeld. Max heeft ook altijd gezegd, hopelijk 2e helft weer aansluiten en ik heb Max nog weinig horen downplayen en nog nooit onzin horen verklaren.
RBR heeft ook wel eens op 1,5 seconde gestaan. Al geef ik toe dat ook bij mij de hoop hoog was en de klap vrijdag wel aankwam.
Als er idd 30kW bijkomt, dan is dat toch zo'n 0.4 seconde per rondje wat ze inlopen. De kwalificatie zal misschien nog lastig worden, maar in de race is vier tiende toch best veel.
Mercedes komt binnenkort ook wel weer met een motor upgrade, wat die 4 tiende waarschijnlijk compleet weg speelt. Niet weer gaan lopen hopen om niks.
| |
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25585 is een antwoord op bericht #25584] |
wo, 15 mei 2019 00:34  |
Airbag
|
Formula 3 |
|
|
Jip schreef op wo, 15 mei 2019 00:28Airbag schreef op wo, 15 mei 2019 00:27Sieper schreef op di, 14 mei 2019 23:03Ik vind het opvallend dat Max zo rustig en positief blijft. Hij blijft ook sprokkelen. Als Max niet zou geloven in RBR Honda was hij wellicht allang weer op de vol risico modus overgeschakeld. Max heeft ook altijd gezegd, hopelijk 2e helft weer aansluiten en ik heb Max nog weinig horen downplayen en nog nooit onzin horen verklaren.
Mercedes komt binnenkort ook wel weer met een motor upgrade, wat die 4 tiende waarschijnlijk compleet weg speelt. Niet weer gaan lopen hopen om niks.
Goed advies, want er waren veel teleurgestelde mensen na de kwalificatie. 
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25597 is een antwoord op bericht #25584] |
wo, 15 mei 2019 14:24  |
Wouter
|
GP winner |
|
|
Jip schreef op wo, 15 mei 2019 00:28Airbag schreef op wo, 15 mei 2019 00:27Sieper schreef op di, 14 mei 2019 23:03Ik vind het opvallend dat Max zo rustig en positief blijft. Hij blijft ook sprokkelen. Als Max niet zou geloven in RBR Honda was hij wellicht allang weer op de vol risico modus overgeschakeld. Max heeft ook altijd gezegd, hopelijk 2e helft weer aansluiten en ik heb Max nog weinig horen downplayen en nog nooit onzin horen verklaren.
.
.
Denk dat die volgende motor upgrade van Mercedes geen 0.4 sec oplevert. Is maar goed ook, want die is al veel te snel.
Citaat:Asked by Motorsport.com about how much more there is to come from the engine and car, Mercedes boss Toto Wolff said: "There are steps on the power to come, but with mature regulations it's not those immense steps that we have seen in the past. But still some really good work that is being done for engine number two.
"In terms of unleashing more performance of the chassis, I think we still have good ideas. It's still just the fifth race with these new regulations and more potential to unlock.
"This is also why we decided to go that way. We felt that with the front wing concept we have followed there is more potential long-term, maybe with the risk of a short-term struggle."
| |
|
|
Re: Stavaza vanuit MK. [bericht #25598 is een antwoord op bericht #25597] |
wo, 15 mei 2019 14:49  |
Jip
|
GP winner |
|
|
Wouter schreef op wo, 15 mei 2019 14:24Jip schreef op wo, 15 mei 2019 00:28Airbag schreef op wo, 15 mei 2019 00:27Sieper schreef op di, 14 mei 2019 23:03Ik vind het opvallend dat Max zo rustig en positief blijft. Hij blijft ook sprokkelen. Als Max niet zou geloven in RBR Honda was hij wellicht allang weer op de vol risico modus overgeschakeld. Max heeft ook altijd gezegd, hopelijk 2e helft weer aansluiten en ik heb Max nog weinig horen downplayen en nog nooit onzin horen verklaren.
.
.
Denk dat die volgende motor upgrade van Mercedes geen 0.4 sec oplevert. Is maar goed ook, want die is al veel te snel.
Citaat:Asked by Motorsport.com about how much more there is to come from the engine and car, Mercedes boss Toto Wolff said: "There are steps on the power to come, but with mature regulations it's not those immense steps that we have seen in the past. But still some really good work that is being done for engine number two.
"In terms of unleashing more performance of the chassis, I think we still have good ideas. It's still just the fifth race with these new regulations and more potential to unlock.
"This is also why we decided to go that way. We felt that with the front wing concept we have followed there is more potential long-term, maybe with the risk of a short-term struggle."
Mercedes downplayed altijd alles, dus dit zegt nog steeds helemaal niks. Denk dat Mercedes op een gegeven moment met een motor upgrade weer iedereen verbijsterd over wat ze kunnen.
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|