Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 2018 MEXICAN GRAND PRIX (26-28 Oktober)
Re: GRRRRR [bericht #19225 is een antwoord op bericht #19224] za, 27 oktober 2018 21:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

ik geloof dat RIC niet meer zo de grote vriend van Max is.... nou ja morgen gewoon zo doen als vorig jaar en dan is de wereld ok (ook al is het Kunt U Tennissen, want de focus ligt morgen weer op Hamilton omdat hij wereldkampioen wordt)

Het is zoals het is, en niet anders

Teamorder voor RIC & VER [bericht #19227 is een antwoord op bericht #19225] za, 27 oktober 2018 22:11 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

Citaat:
Christian Horner rotundo: Habrá órdenes de equipo en la salida, tenemos que acabar con los 2 coches donde estamos.
volgens Horner wordt het teamorders geven in de eerste 3 bochten, er wil met alle twee de auto's daar finishen waar ze starten.

Re: GRRRRR [bericht #19228 is een antwoord op bericht #19225] za, 27 oktober 2018 22:12 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Pffff, Check Max. Wat is die er stuk van zeg. En gelijk heeft die.

https://twitter.com/VanGamerenF1/status/1056276319720366080

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19229 is een antwoord op bericht #19227] za, 27 oktober 2018 22:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Frontwinger is op dit moment afwezig  Frontwinger
Formula 3

Hmmmm... als dat echt klopt...dan is dit dus wederom een genant goedmakertje voor zielige RIC omdat hij zoveel DNF's heeft. Is het ook meteen duidelijk waarom de problemen van VT2 ineens terug waren... lol

Oftewel...tijd voor een nieuwe 'NO'...

Attack the post, not the poster...

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19230 is een antwoord op bericht #19227] za, 27 oktober 2018 22:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Shinji schreef op za, 27 oktober 2018 22:11
Citaat:
Christian Horner rotundo: Habrá órdenes de equipo en la salida, tenemos que acabar con los 2 coches donde estamos.
volgens Horner wordt het teamorders geven in de eerste 3 bochten, er wil met alle twee de auto's daar finishen waar ze starten.
Mmm dan hebben ze buiten Max gerekend, als die een gaatje ziet dan zal hij er voor gaan.
Als Max er maar clean langs komt, verder maar eens afwachten of beide auto's de finish halen zonder problemen.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19231 is een antwoord op bericht #19230] za, 27 oktober 2018 22:33 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
mk10 is op dit moment aanwezig  mk10
Formula 3

jammer, had het Max zo gegund.
Waar ik wel me vraagtekens bij heb is Ric die zo blij is met pole.
Is tie nou blij voor pole of omdat hij Max van pole af weet te houden.
Als Ric morgen roemloos buiten het podium eindigt zegt dit dus heel veel over de blijdschap van een goed verlopen qualy.

“Als je in een wagen wordt geplaatst moet je racen om te winnen. Een tweede of derde plaats is altijd onvoldoende”

Re: GRRRRR [bericht #19232 is een antwoord op bericht #19224] za, 27 oktober 2018 22:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment afwezig  spark
Formula 1

Frontwinger schreef op za, 27 oktober 2018 21:49
Wat ik zorgwekkender en meer ruk vind, is het feit dat de problemen van VT2 ineens terug waren. Dat mag niet gebeuren...

Maar goed, een getergde Max betekent altijd actie... ;-)

Ik denk dat dat de grootste frustraties is van Max. Opnieuw terugkerend probleem. Daniel net iets sneller dan Max met een niet optimale motor , so be it. Daniel doet gewoon zijn werk. Max heeft maar 1 echte kans om nog een GP te winnen en dan heb je opnieuw problemen, dat vreet aan je.

Re: GRRRRR [bericht #19233 is een antwoord op bericht #19232] za, 27 oktober 2018 22:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

spark schreef op za, 27 oktober 2018 22:40
Frontwinger schreef op za, 27 oktober 2018 21:49
Wat ik zorgwekkender en meer ruk vind, is het feit dat de problemen van VT2 ineens terug waren. Dat mag niet gebeuren...

Maar goed, een getergde Max betekent altijd actie... ;-)
Ik denk dat dat de grootste frustraties is van Max. Opnieuw terugkerend probleem. Daniel net iets sneller dan Max met een niet optimale motor , so be it. Daniel doet gewoon zijn werk. Max heeft maar 1 echte kans om nog een GP te winnen en dan heb je opnieuw problemen, dat vreet aan je.
Nog 3 races en dan mag Honda het proberen, nieuwe ronden nieuwe kansen!
Als ze morgen maar niet in elkaar klappen en elkaar er af ketsen.

Re: GRRRRR [bericht #19234 is een antwoord op bericht #19232] za, 27 oktober 2018 22:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Ik dacht voor de kwali te horen dat Max juist beter af was met de 2e plek omdat die bij de start met het rechte stuk voor de 1e bocht kan slipstreamen om meer snelheid op te pakken.
Uiteraard balen dat een pole niet gehaald was maar wat heet op 0.02 sec achter Ric.....

Re: GRRRRR [bericht #19235 is een antwoord op bericht #19234] za, 27 oktober 2018 23:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Roelof schreef op za, 27 oktober 2018 22:54
Ik dacht voor de kwali te horen dat Max juist beter af was met de 2e plek omdat die bij de start met het rechte stuk voor de 1e bocht kan slipstreamen om meer snelheid op te pakken.
Uiteraard balen dat een pole niet gehaald was maar wat heet op 0.02 sec achter Ric.....
Geen pole is dan jammer, als de motor morgen maar optimaal blijft presteren.

Re: GRRRRR [bericht #19236 is een antwoord op bericht #19223] za, 27 oktober 2018 23:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
de MAX-fan is op dit moment afwezig  de MAX-fan
Karting

Tsjongejonge...is dit effe een dingetje om schijtziek van te zijn...

https://tegeltje2go.nl/image/cache/catalog/tiles/prachtige-delfts-blauwe-tegel-met-spreuk-die-je-vertelt-wanneer-je-er-net-niet-bent-533-500x500.png

Hopelijk morgen weer vreugde.

Re: GRRRRR [bericht #19237 is een antwoord op bericht #19234] za, 27 oktober 2018 23:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment afwezig  Dejavu01
Formula 1

Precies! Mijn idee! Niet euren, gewoon winnen morgen!

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19238 is een antwoord op bericht #19231] zo, 28 oktober 2018 00:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Peter
GP winner
Forum_Mod

mk10 schreef op za, 27 oktober 2018 22:33
Als Ric morgen roemloos buiten het podium eindigt zegt dit dus heel veel over de blijdschap van een goed verlopen qualy.

lol lol lol lol

Moderator www.verstappen.nl

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19239 is een antwoord op bericht #19231] zo, 28 oktober 2018 01:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Daniel is gewoon blij dat het kwartje nu eens zijn kant op viel na alle ellende van de afgelopen maanden. Zou ik ook zijn. Max heeft of had motor problemen en dat heeft niets te maken met Daniel.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19240 is een antwoord op bericht #19239] zo, 28 oktober 2018 06:15 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

spark schreef op zo, 28 oktober 2018 01:14
Daniel is gewoon blij dat het kwartje nu eens zijn kant op viel na alle ellende van de afgelopen maanden. Zou ik ook zijn. Max heeft of had motor problemen en dat heeft niets te maken met Daniel.
En dan teken je bij Renault lol

“Als je in een wagen wordt geplaatst moet je racen om te winnen. Een tweede of derde plaats is altijd onvoldoende”

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19241 is een antwoord op bericht #19240] zo, 28 oktober 2018 08:39 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

mk10 schreef op zo, 28 oktober 2018 06:15
spark schreef op zo, 28 oktober 2018 01:14
En dan teken je bij Renault lol
Zijn bankrekening wordt er wel Grin van en waarschijnlijk heeft hij recht op gratis stokbrood voor de rest van zijn leven Laughing Aan de andere kant, als het Max even tegen zit is het te makkelijk om de stok die Daniel heet te pakken en rond te gaan slaan.

Seriously, ik denk dat de klachten over de Renault motor die Max nu naar buiten brengt, door opgehoopde frustraties, maar het topje van de ijsberg zijn.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19242 is een antwoord op bericht #19241] zo, 28 oktober 2018 08:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Zeker weten, die problemen zijn pure onprofessionalisme van de kant van Renault. Erg benieuwd naar hoe Ricciardo dat om kan draaien. Zelfs de huidige rijders van Renault laten al doorschemeren dat het niet de schoonheidsprijs verdient wat er allemaal bij Renault gebeurt.

Let it rain, rain, rain!!

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19243 is een antwoord op bericht #19241] zo, 28 oktober 2018 08:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Naja nog 3 races met een Renault blok, zowel Max als Red Bull hebben daar mee te dealen, en volgend jaar een hopelijk snel en betrouwbaar Honda blok achterin.

Op naar een faire maar harde battle straks drive

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19244 is een antwoord op bericht #19243] zo, 28 oktober 2018 09:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment afwezig  Riempie
Karting

...een harde en faire battle....Tja, laten we het hopen...allereerst zullen er wel teamorders zijn uitgevaardigd, RB zal deze qualy hoe dan ook willen omzetten in een dubbel podium. Aldus mag Max hier wel voor de winst gaan, als DR op P1 ligt....denk het niet. De start wordt hoe dan ook weer allesbepalend...houdt mijn hart vast...zie ze ook nog wel beide er af ketsen. En ja dan wordt Max natuurlijk weer gefileerd...we kennen dat zo onderhand...reacties waren ook na de qualy weer erg zuur (petulant child)..voor sommigen kan Max nou eenmaal niks goed doen. Afijn, ik hoop dat hij zijn kop er bij houdt...er liggen zeker kansen...en natuurlijk is hij de beste racer...maar mag hij racen vandaag wanneer DR op P1 ligt? ...hoop het wel. GO MAX hupmax

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19245 is een antwoord op bericht #19241] zo, 28 oktober 2018 09:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Max moet eens leren om zijn verlies te nemen. Als die wint dan is die het mannetje, maar als het effe tegen zit dan zeurt die overal over. Hij is in bloedvorm dus kop vooruit. Armen opstropen en er tegenaan..

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19246 is een antwoord op bericht #19245] zo, 28 oktober 2018 10:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Ben het met je eens. Maar ik denk dat Max echt hier het gevoel had dat hij nog een stuk sneller had gekund zonder de motorproblematiek. Als hij van het gas af ging leek het of er een handrem werd aangetrokken. Tja, als je dit meemaakt tijdens een qualificatie run, roept dit veel irritatie op. Hij gaf ook aan verbaast te zijn op een gegeven moment tijdens Q3 dat hij nog steeds P1 stond. En dan gaat DR er in de laatste minuten onderdoor....tja wie is dan niet gefrustreerd. Vraag blijft natuurlijk of DR niet dezelfde motorproblematiek had....zo niet dan denk ik dat Max nog een paar tienden sneller zou zijn geweest. Als je daar nog optelt dat je een historische pole mist...tja dan ben je niet erg blij. Ik denk namelijk dat als Max het gevoel had gehad dat hij er echt alles uit de motor/auto had gehaald, hij er wel vrede mee had gehad omdat hij dan echt op waarde was geklopt. Dat gevoel had hij dus nu zeker niet !

Max moet zich niet zo laten gaan.. [bericht #19247 is een antwoord op bericht #19177] zo, 28 oktober 2018 10:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Fangio007 is op dit moment afwezig  Fangio007
Karting

Niet alleen wanneer het goed gaat laten zien dat je een grote bent, maar ook op momenten als deze....DR ging schijnbaar beter om met de probleem. Dat kan. Leerproces?

Het kan een aparte race worden vandaag [bericht #19248 is een antwoord op bericht #18961] zo, 28 oktober 2018 10:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Tot vlak voor de race blijft het droog, maar dan gaat het toch nat worden.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19249 is een antwoord op bericht #19246] zo, 28 oktober 2018 10:36 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

Riempie schreef op zo, 28 oktober 2018 10:08
Ben het met je eens. Maar ik denk dat Max echt hier het gevoel had dat hij nog een stuk sneller had gekund zonder de motorproblematiek. Als hij van het gas af ging leek het of er een handrem werd aangetrokken. Tja, als je dit meemaakt tijdens een qualificatie run, roept dit veel irritatie op. Hij gaf ook aan verbaast te zijn op een gegeven moment tijdens Q3 dat hij nog steeds P1 stond. En dan gaat DR er in de laatste minuten onderdoor....tja wie is dan niet gefrustreerd. Vraag blijft natuurlijk of DR niet dezelfde motorproblematiek had....zo niet dan denk ik dat Max nog een paar tienden sneller zou zijn geweest. Als je daar nog optelt dat je een historische pole mist...tja dan ben je niet erg blij. Ik denk namelijk dat als Max het gevoel had gehad dat hij er echt alles uit de motor/auto had gehaald, hij er wel vrede mee had gehad omdat hij dan echt op waarde was geklopt. Dat gevoel had hij dus nu zeker niet !
toch Ricciardo heeft ook deze problemen maar door de rijstijl heeft Max meer problemen daarmee als RIC

Citaat:
Teamberater Helmut Marko assistierte: „Ohne Probleme fährt Max zwei, drei Zehntel schneller." Der Grazer sagte aber auch: „Es ist für den Fahrer unangenehm, aber nicht unfahrbar. Ricciardo hatte ähnliche Probleme, kommt damit aber besser zurecht." Ricciardo bestätigte. „Ich habe die Probleme nicht so schlimm gespürt, wie sie Max beschrieben hat."

Teamchef Christian Horner erklärt: „Max ist da ein bisschen wie früher Vettel. Er fährt so schnell in die Kurve rein, dass es ihn stört, wenn das Heck dumme Sachen macht. Ricciardo fährt mehr die klassische Linie und spürt die Aussetzer nicht so."
HM meent zonder deze problemen rijdt max nog 2-3 tiende sneller. CH verduidelijkt dat Max de rijstijl zoals VET heeft in de bochten (agressiever) en daardoor meer problemen heeft als RIC die eerder een klasieke rijstijl heeft

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19250 is een antwoord op bericht #19245] zo, 28 oktober 2018 10:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bernuldi is op dit moment afwezig  bernuldi
Formula 3

Dejavu01 schreef op zo, 28 oktober 2018 09:48
Max moet eens leren om zijn verlies te nemen. Als die wint dan is die het mannetje, maar als het effe tegen zit dan zeurt die overal over. Hij is in bloedvorm dus kop vooruit. Armen opstropen en er tegenaan..
Onzin, Max is gewoon recht voor zijn raap. 100% zeker dat hij de problemen ook had benoemd als hij wel pole had gehaald.

Ik zat ook ff flink te vloeken. Hele weekend de snelste, en dan op het laatste moment er af geduwd worden. Als het Hamilton was geweest had ik denk ik minder gebaald, nu hou je het nare gevoel dat het "zijn" pole is.

Gr bernuldi (die blij is met de mogelijkheid een handtekening toe te voegen)

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 10:46]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19251 is een antwoord op bericht #19246] zo, 28 oktober 2018 10:39 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Riempie schreef op zo, 28 oktober 2018 10:08

........maar mag hij racen vandaag wanneer DR op P1 ligt?

Hé mooi Riempie dat je weer eens iets post! Miste jouw bijdrages al.
Ben het helemaal met je eens wat je hier zegt.

Ik ben er bang voor dat Max niet mag racen als Ric op plaats 1 ligt, ook al is hij sneller.
Goedmakertje voor alle pech van Ric de afgelopen tijd.

Ben heel benieuwd naar de start.
Ik denk dat Max beter start dan Ric, Hamilton blijft dan waarschijnlijk in de slipstream van Ric,
en Vettel in de slipstream van Max en gaat hem voorbij in de eerste bocht of ze raken elkaar.
Mocht alles heel blijven kan Max tijdens de race veel tijd inhalen doordat hij goed met de banden omgaat
en zijn race pace altijd uitstekend is. Gaat in ieder geval heeeel spannend worden!! Helaas pas vanavond.

PS, ik mag niet hopen dat Max zijn wagen het begeeft zoals in VT2, wanneer hij op winst koers ligt
en Ricciardo er weer eens met de winst of een podium vandoor gaat.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19252 is een antwoord op bericht #19250] zo, 28 oktober 2018 10:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment afwezig  Roelof
Formula 3

Is het dan toch dat kleine beetje kwalificatie modus op die spec-B motor dat een stukje driveabillity wegneemt?

Het rommelt bij TR... [bericht #19253 is een antwoord op bericht #18961] zo, 28 oktober 2018 10:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Tizz is op dit moment afwezig  Tizz
Formula 3

Op motorsport.com...

Tizz.

Racen ... [bericht #19254 is een antwoord op bericht #19252] zo, 28 oktober 2018 10:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
wg
Formula 3

Banden beschikbaar voor de race:

https://pbs.twimg.com/media/DqlZcxwXgAA_3vP.jpg

Zal er nog om gaan spannen. Ric heeft nog een stel verse ultrasofts, Vettel en Kimi ook, Mercedes en Max niet meer ....

Mvg, Wim

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 10:51]

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19255 is een antwoord op bericht #19251] zo, 28 oktober 2018 10:52 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Wouter schreef op zo, 28 oktober 2018 10:39
Ik ben er bang voor dat Max niet mag racen als Ric op plaats 1 ligt, ook al is hij sneller.
Max kennende trekt hij zich daar helemaal niets van aan. 1e

Er is niets... [bericht #19256 is een antwoord op bericht #19247] zo, 28 oktober 2018 10:52 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Tizz is op dit moment afwezig  Tizz
Formula 3

zo therapeutisch als een paar keer flink met deur slaan.

Tizz.

Re: Max moet zich niet zo laten gaan.. [bericht #19257 is een antwoord op bericht #19247] zo, 28 oktober 2018 12:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Fangio007 schreef op zo, 28 oktober 2018 10:21
Niet alleen wanneer het goed gaat laten zien dat je een grote bent, maar ook op momenten als deze....DR ging schijnbaar beter om met de probleem. Dat kan. Leerproces?
Nou, ik heb DR met een middelvinger zien staan naast de baan naar Max toe. Hij sloeg een gat in de wand de vorige GP uit frustratie. Schreeuwend onder zijn helm door de pits lopend, dus dat valt wel mee.
Ik zie twee RB coureurs die tot het uiterste willen gaan, mooi toch. Grijze muizen zijn er genoeg.

Max had alles en iedereen onder controle dit weekend en dan op het moment surpreme lukt het niet door problemen. Niet de eerste keer dit jaar. Op 1 of andere manier mag hij geen pole halen.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19259 is een antwoord op bericht #19251] zo, 28 oktober 2018 12:30 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

Wouter schreef op zo, 28 oktober 2018 10:39

https://nl.motorsportz.net/f1/christian-horner-adviseert-red -bull-rijders-in-formatie-door-bocht-1-17537/

Citaat:
"Het belangrijkste is dat ze [Verstappen en Ricciardo] eerst de concurrentie buitenspel zetten in de eerste bocht. Ik heb ze dan ook geadviseerd om in bocht 1 samen te werken. Ze kunnen het beste in formatie door bocht 1 rijden, om de concurrentie op afstand te houden. Pas daarna kan de interne strijd beginnen", aldus Horner.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19262 is een antwoord op bericht #19259] zo, 28 oktober 2018 12:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

In formatie door bocht 1? Hoe ziet ie dat voor zich? Zal niet serieus bedoeld zijn lijkt mij.

Re: Het kan een aparte race worden vandaag [bericht #19263 is een antwoord op bericht #19248] zo, 28 oktober 2018 12:57 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Frontwinger is op dit moment afwezig  Frontwinger
Formula 3

Als het een natte race wordt...dan pakt Lewis z'n 5e titel in stijl...

Attack the post, not the poster...

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19266 is een antwoord op bericht #19262] zo, 28 oktober 2018 13:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
GP winner

bernuldi schreef op zo, 28 oktober 2018 12:55
In formatie door bocht 1? Hoe ziet ie dat voor zich? Zal niet serieus bedoeld zijn lijkt mij.
Is bedoeld om extra druk te zetten op Max, doe niks om aan te vallen, wij hebben aangegeven hoe het wel moet. Horner wil hiermee laten zien hoe goed hij het manager. Gaat het dan fout dan was het tegen zijn wil in.

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 13:15]

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19270 is een antwoord op bericht #19245] zo, 28 oktober 2018 13:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Dejavu01 schreef op zo, 28 oktober 2018 09:48
Iemand die er heel veel voor over hebt om te winnen zal nooit willen en kunnen omgaan met verlies, zeer zeker niet op jonge leeftijd.
Misschien dat personen met deze karaktertrek er op latere leeftijd wat beter mee om kunnen gaan, maar dan alleen als ze meerdere keren iets hebben gewonnen.
Lijkt me ook een beetje vreemd als je het hele weekend praktisch de snelste bent en uiteindelijk P2 eindigt in de sessie die er toe doet voor Pole en je hebt er vrede mee.

Kijk eens naar het hoofd van Senna als Prost sneller was.
Kijk eens naar het hoofd van Schumacher als Hakkinen sneller was.
Kijk eens naar het hoofd van Hamilton als Rosberg sneller was.

Kijk eens naar het hoofd van Sainz als Hulkenberg sneller is, geen probleem joh..volgende keer beter.
Kijk eens naar het hoofd van Bottas als Massa sneller was, geen probleem joh..volgende keer beter.

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 13:32]

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19273 is een antwoord op bericht #19266] zo, 28 oktober 2018 13:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
duif is op dit moment afwezig  duif
Formula 3

Heb nog steeds het 'gevoel' dat Horner meer in het Ricciardo kamp zit.
Doet niets af aan de prestatie van Daniel maar de eerst commentaren op Max
waren er gelijk. Max leverde ook een puike prestatie gezien het minieme verschil met Daniel.

When nothing goes right, go left

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19274 is een antwoord op bericht #19262] zo, 28 oktober 2018 13:41 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

zij (Horner) wil gewoon dat VER eerst achter RIC blijft en gestaffelt (zo een beetje zoals ze bij de start staan)in de 1. bocht gaan zodat Merc en Fer niet de binnen of buitenbocht nemen kan.

ik geloof niet echt dat Max daarop hoort, hij neemt de slipstream van RIC en zet hem 250 meter voor de bocht ernaast en probeerd hem dan in de 2. 3. bocht te laten staan om als eerste naar bocht 4 te rijden.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19275 is een antwoord op bericht #19273] zo, 28 oktober 2018 13:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Karting

Precies! Dat zelfde gevoel heb ik ook, en ik snap er niks van. Max is de toekomst van RB, DR is uitgerangeerd en gevlucht naar Renault. Waarom moet DR perse deze race winnen (volgens Horner dan)...een goedmakertje voor alle pech? Volgens mij moet de beste racer winnen...en we weten allemaal wie dat is. Ik snap Horner niet...dit gaat averechts werken, Max gaat weer getergd rond rijden en als ze er af ketsen...dan is het natuurlijk Max schuld...jeugde onbezonnenheid...zou beter moeten weten...teamorders genegeerd....etc..etc. Afijn we gaan het zien...ronde 1... weergaloze inhaalactie van Max...en aan het eind natuurlijk P1...zo snoer je de criticasters de mond ! ....laten we het hopen...geen teamorders...GO MAX hupmax

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19276 is een antwoord op bericht #19273] zo, 28 oktober 2018 13:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Duif schreef op zo, 28 oktober 2018 13:35
Heb nog steeds het 'gevoel' dat Horner meer in het Ricciardo kamp zit.
Doet niets af aan de prestatie van Daniel maar de eerst commentaren op Max
waren er gelijk. Max leverde ook een puike prestatie gezien het minieme verschil met Daniel.
Er is geen Daniel kamp meer bij RB. Hooguit een tentje die nog 3 races mee kan. Laten we hopen op een 1-2 RB overwinning.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19277 is een antwoord op bericht #19275] zo, 28 oktober 2018 13:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Formula 3

@Riempie ik heb het al eerder geschreven.... wat mij betref mag van mij iemand anders winnen, want na de race gaat alle aandacht uit naar Hamilton omdat deze wereldkampioen geworden is

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19278 is een antwoord op bericht #19275] zo, 28 oktober 2018 13:49 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

De druk staat er in ieder geval weer vol op, niet bij Ric, die heeft het hazenpad al gekozen, maar juist bij Max.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19284 is een antwoord op bericht #19262] zo, 28 oktober 2018 15:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Inderdaad lijkt me ook niet , dan hou je de Mercedessen en Ferrari's helemaal niet achter je vooral de Ferrari's
starten altijd bloedsnel.

Volgas erop en kijken wie het eerste door de bocht is de rest zien we dan wel als de rook is opgetrokken.
En dan maar eens zien of beide Bulls het volhouden tot de finish vlag.

Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19285 is een antwoord op bericht #19284] zo, 28 oktober 2018 15:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment afwezig  Wet!
Formula 3

Vol gas naast elkaar, komt er ook niemand doorheen Cheers

Let it rain, rain, rain!!

Re: Horner verwacht bloedbad.... [bericht #19287 is een antwoord op bericht #18961] zo, 28 oktober 2018 16:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

Lees net in het AD dat Chistiaan Horner een Bloedbad verwacht bij de start in Mexico.

Hij vind dat de Red Bulls niet vooraan zouden mogen starten omdat zij een stuk lagere topsnelheid hebben.

Zijn ...Mercedessen...zijn een stuk sneller en moeten op de een of andere manier eerder bij de eerste bocht komen...

Hij vind dat het logischer geweest zal zijn als de snelste auto,s vooraan staan en de red bulls verder naar achter.
Dan komen ze niet met elkaar in verdrukking....

Die man is even van de pot gerukt....Denk zeker dat alleen Mercedes mag winnen en in de belangstelling mag staan met zijn toekomstig WK..

Mag hopen dat Vettel en Hamilton elkaar lekker in de haren gaan zitten en samen op de blaren na de eerste bocht.

Re: Er is niets... [bericht #19288 is een antwoord op bericht #19256] zo, 28 oktober 2018 16:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

lol lol

Re: Horner verwacht bloedbad.... [bericht #19289 is een antwoord op bericht #19287] zo, 28 oktober 2018 16:32 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Hugenholz is op dit moment afwezig  Hugenholz
Karting

@peter-w
Dat zei Wolff niet Horner...
https://www.ad.nl/formule-1/mercedes-verwacht-bloedbad-bij-s tart-vanwege-verschillen-in-topsnelheid~af8c7883/

Re: Horner verwacht bloedbad.... [bericht #19290 is een antwoord op bericht #19289] zo, 28 oktober 2018 16:51 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
GP winner

Allemaal de druk (op Max) verhogen, ieder doet een duit in het zakje.

re: re [bericht #19291 is een antwoord op bericht #18963] zo, 28 oktober 2018 16:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Cheers Cheers

Honda power !!!

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 16:55]

Re: re: re [bericht #19292 is een antwoord op bericht #19291] zo, 28 oktober 2018 17:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Leuk die races zo laat, maar deze had echt wel om 14.10 mogen beginnen drive

Ga maar eens wat koken de tijd wat doden surprised

Re: re: re [bericht #19294 is een antwoord op bericht #19292] zo, 28 oktober 2018 17:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Ik heb ze ook liever eerder , duurt allemaal zo lang Boink

Honda power !!!

Re: re: re [bericht #19295 is een antwoord op bericht #19294] zo, 28 oktober 2018 17:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

bacodraak schreef op zo, 28 oktober 2018 17:05

Inderdaad, dit is echt niet leuk meer zo laat. Angry

De vertakte versie is nu helemaal niet meer te lezen
Jouw bericht staat nu ineens redelijk bovenaan, tussen compleet andere berichten.
Vervolgens weer helemaal naar beneden scrollen om te kijken of er nog nieuwe berichten staan, pfff.

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 17:16]

Re: Horner verwacht bloedbad.... [bericht #19296 is een antwoord op bericht #19289] zo, 28 oktober 2018 17:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
NothingToLouz
Karting

Toto heeft ook nog even met Jos gebeld dan zeker?

Re: re: re [bericht #19297 is een antwoord op bericht #19295] zo, 28 oktober 2018 17:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Wouter schreef op zo, 28 oktober 2018 17:13
bacodraak schreef op zo, 28 oktober 2018 17:05
Inderdaad, dit is echt niet leuk meer zo laat. Angry

De vertakte versie is nu helemaal niet meer te lezen
Jouw bericht staat nu ineens redelijk bovenaan, tussen compleet andere berichten.
Vervolgens weer helemaal naar beneden scrollen om te kijken of er nog nieuwe berichten staan, pfff.
Ja was even een proefballonnetje om te zien of we de weergave kunnen omzeilen (begreep van forumbeheer dat dat voor de race nog niet gerepareerd is) , dus reageerde ik op het allereerste bericht (Sieper) en dan beland je dus hier ... lol

Honda power !!!

Re: re: re [bericht #19301 is een antwoord op bericht #19297] zo, 28 oktober 2018 17:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Het gaat regenen, dta wordt me wat...

icon7.gif  Re: Teamorder voor RIC & VER [bericht #19302 is een antwoord op bericht #19262] zo, 28 oktober 2018 17:54 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Grintbak is op dit moment afwezig  Grintbak
Karting

Nee, dat zij hij als grap op sky dat sommige media als serieus bestempelen. Hij zei ook trouwens dat ze vrij zijn te racen als ze het maar clean houden.

Re: re: re [bericht #19303 is een antwoord op bericht #19301] zo, 28 oktober 2018 17:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Mocht het gaan regenen dan wordt het 1 grote tombola, en dan kan het alle kanten op.
En dan kunnen we er vanuit gaan dat we de safety car gaan zien.

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 17:59]

joker2.gif  Re: Horner verwacht bloedbad.... [bericht #19305 is een antwoord op bericht #19287] zo, 28 oktober 2018 17:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Grintbak is op dit moment afwezig  Grintbak
Karting

peter-w schreef op zo, 28 oktober 2018 16:18

Hij vind dat de Red Bulls niet vooraan zouden mogen starten omdat zij een stuk lagere topsnelheid hebben.

Hij vind dat het logischer geweest zal zijn als de snelste auto,s vooraan staan en de red bulls verder naar achter.
Dan komen ze niet met elkaar in verdrukking....
Dit verzin je zelf ffkes bij elkaar niet? Staat nergens en het is sowieso Wolff en niet Horner waarover het gaat.

Re: Racen ... [bericht #19306 is een antwoord op bericht #19254] zo, 28 oktober 2018 18:19 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

wg schreef op zo, 28 oktober 2018 10:50
Banden beschikbaar voor de race:

https://pbs.twimg.com/media/DqlZcxwXgAA_3vP.jpg

Zal er nog om gaan spannen. Ric heeft nog een stel verse ultrasofts, Vettel en Kimi ook, Mercedes en Max niet meer ....

Mvg, Wim

Als het een 2stopper zou worden zit Max weer gunstig

US - SS (nieuw) - SS (nieuw)

Re: Racen ... [bericht #19307 is een antwoord op bericht #19306] zo, 28 oktober 2018 18:22 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Is dat beter dan Us-Ss-Us?

Re: Racen ... [bericht #19308 is een antwoord op bericht #19307] zo, 28 oktober 2018 18:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

bernuldi schreef op zo, 28 oktober 2018 18:22
Is dat beter dan Us-Ss-Us?
Normaal gesproken zou ik je groot gelijk geven, maar de bandenslijtage was aardig hoog in de vrije trainingen.
Op basis daarvan zou ik voor veilig gaan met 2x SS.
Weet ook niet of er veel verschil zit tussen US-SS.
Het valt of staat ook een beetje met trackpositie voor je stop en waar je terug komt.
Waar ik wel op hoop is uberhaupt een 2-stopper, dit zien we te weinig momenteel en zorgt voor een wat meer tactisch schouwspel.

Re: Racen ... [bericht #19312 is een antwoord op bericht #19308] zo, 28 oktober 2018 19:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Zo nog 25 min, op naar een spannende race en dat de Red Bulls heel blijven tot het einde.
En geen regen hoor ik net drive heerlijk die Max ik ga inhalen Laughing

[Bijgewerkt op: zo, 28 oktober 2018 19:46]

Re: Webcam vliegveld Mexico stad. [bericht #19313 is een antwoord op bericht #19172] zo, 28 oktober 2018 19:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
de MAX-fan is op dit moment afwezig  de MAX-fan
Karting

Nou...je wordt bedankt...2 uur zitten kijken of d'r regenwolken Mexico-Stad binnentrekken..

Niets dus,geen spatje gedurende de race is mijn voorspelling. En MAX uiteindelijk op de hoogste trede...ook dat nog!

Re: Webcam vliegveld Mexico stad. [bericht #19314 is een antwoord op bericht #19313] zo, 28 oktober 2018 20:14 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Neo33 is op dit moment afwezig  Neo33
Formula 3

surprised Nou bye bye zwaai zwaai 1e

Nou alleen nog maar hopen dat het ding heel blijft. Cool

Re: Webcam vliegveld Mexico stad. [bericht #19315 is een antwoord op bericht #19314] zo, 28 oktober 2018 20:16 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Top start van Max Yay

De start. [bericht #19316 is een antwoord op bericht #19315] zo, 28 oktober 2018 20:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Waanzinnig hoe Max en Ham Ricciardo achter zich laten bij de start! Yay 1e

Re: De start. [bericht #19317 is een antwoord op bericht #19316] zo, 28 oktober 2018 20:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

This wel super spannend wat de banden gaan doen man man man.

Re: De start. [bericht #19318 is een antwoord op bericht #19317] zo, 28 oktober 2018 21:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Zerobyte
Formula 3

Wat een bagger voor Riciardo pitpoes Renault blok, ik schrok dacht dat Max het zelfde had.
Man man man vandaag weer 2 Renault's eruit.

Re: De start. [bericht #19319 is een antwoord op bericht #19318] zo, 28 oktober 2018 21:50 Naar vorige berichtNaar vorige bericht
Peter
GP winner
Forum_Mod

1e 1e 1e 1e 1e 1e 1e 1e 1e 1e hupmax hupmax hupmax hupmax hupmax hupmax hupmax hupmax

Peter forumpliesie forumpliesie forumpliesie

Moderator www.verstappen.nl

Vorige onderwerp: FORMULA 1 PIRELLI 2018 UNITED STATES GRAND PRIX
Volgende onderwerp: FORMULA 1 2018 HEINEKEN BRAZILIAN GRAND PRIX
Naar forum gaan: