Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 2018 MEXICAN GRAND PRIX (26-28 Oktober)
Re: Vooruitblik op Brazilie [bericht #19430 is een antwoord op bericht #19429] ma, 29 oktober 2018 23:20 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
Berichten: 2106
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

Ik denk dat ondanks dat dit power tracks zijn Max nu wel meer kan dan 5 of 6. Zeker n de race maar ik zie hem ook nog wel Raikonnen uitkwalificeren en zeker Bottas inhalen (zeker wanneer Mercedes weer hoge banden slijtage heeft).
 
Re: Vooruitblik op Brazilie [bericht #19431 is een antwoord op bericht #19428] ma, 29 oktober 2018 23:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Robert Doornbos is op dit moment afwezig  Robert Doornbos
Berichten: 5
Geregistreerd: maart 2017
Karting

Wouter schreef op ma, 29 oktober 2018 22:38
Shinji schreef op ma, 29 oktober 2018 22:05
Wouter schreef op ma, 29 oktober 2018 20:03
Shinji schreef op ma, 29 oktober 2018 19:18
Citaat:
Ook de regen zal Max niet redden op Interlagos. De RB14 functioneert matig in het volledig nat. De balans is weg, want een stuk aerodynamica in de vloer werkt dan niet. Ze hebben het probleem daar nu wel gevonden, maar dat kan pas verholpen worden in de wagen van 2019.
.
en dus bussiness as usual in de laatste 2 races, droog en ..... 5de en 6de
.
Huh, 5e en 6e?? Heb jij Max het afgelopen jaar wel gevolgd @Shinji??
9 keer op het podium, waarvan 2 keer een overwinning! Voor jou dit overzicht:


AUS-6
BHR-DNF
CHN-5
AZE-DNF
SPA-3 .3e
MON-9
CAN-3 .3e
FRA-2 .2e
OOS-1 .1e
GBR-15†
DUI-4
HON-DNF
BEL-3 .3e
ITA-5
SIN-2 .2e
RUS-5
JPN-3 .3e
VST-2 .2e
MEX-1 .1e

hupmax hupmax hupmax
.
.
ik had het over de Quali en niet over de race.
dan hoef je niet zo van boven af te doen, in plaats van zo een lijstje te posten gewoon even vragen wat iemand bedoeld wouter, help meer als gelijk erop los te slaan met statistieken die ik heel goed ken omdat ik max al sinds zijn (laatste) kart dagen vervolg.

en daar hadden zeker nog 2 overwinnigen meer zijn kunnen en mischien wel 3 podiums

Neem me niet kwalijk dat ik "zo van bovenaf doe", wat dat ook mag betekenen.
Het zou je sieren als je niet zo kort aangebonden zou reageren.

Waarom zou ik moeten vragen wat je bedoelt met : "en dus bussiness as usual in de laatste 2 races, droog en ..... 5de en 6de."?

Je zegt nu dat je het over de kwalificatie hebt, maar ik zie toch echt het woord races staan.

Laughing Laughing Laughing
 
Re: Vooruitblik op Brazilie [bericht #19432 is een antwoord op bericht #19430] ma, 29 oktober 2018 23:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Shinji
Berichten: 170
Geregistreerd: oktober 2017
Formula 3

Sieper schreef op ma, 29 oktober 2018 23:20
Ik denk dat ondanks dat dit power tracks zijn Max nu wel meer kan dan 5 of 6. Zeker n de race maar ik zie hem ook nog wel Raikonnen uitkwalificeren en zeker Bottas inhalen (zeker wanneer Mercedes weer hoge banden slijtage heeft).
we wachten gewoon af


Het is zoals het is, en niet anders
 
Re: Vooruitblik op Brazilie [bericht #19434 is een antwoord op bericht #19431] di, 30 oktober 2018 05:26 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment afwezig  spark
Berichten: 777
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Robert Doornbos schreef op ma, 29 oktober 2018 23:26
Wouter schreef op ma, 29 oktober 2018 22:38
Shinji schreef op ma, 29 oktober 2018 22:05
Wouter schreef op ma, 29 oktober 2018 20:03
Shinji schreef op ma, 29 oktober 2018 19:18
Citaat:
Ook de regen zal Max niet redden op Interlagos. De RB14 functioneert matig in het volledig nat. De balans is weg, want een stuk aerodynamica in de vloer werkt dan niet. Ze hebben het probleem daar nu wel gevonden, maar dat kan pas verholpen worden in de wagen van 2019.
.
en dus bussiness as usual in de laatste 2 races, droog en ..... 5de en 6de
.
Huh, 5e en 6e?? Heb jij Max het afgelopen jaar wel gevolgd @Shinji??
9 keer op het podium, waarvan 2 keer een overwinning! Voor jou dit overzicht:


AUS-6
BHR-DNF
CHN-5
AZE-DNF
SPA-3 .3e
MON-9
CAN-3 .3e
FRA-2 .2e
OOS-1 .1e
GBR-15†
DUI-4
HON-DNF
BEL-3 .3e
ITA-5
SIN-2 .2e
RUS-5
JPN-3 .3e
VST-2 .2e
MEX-1 .1e

hupmax hupmax hupmax
.
.
ik had het over de Quali en niet over de race.
dan hoef je niet zo van boven af te doen, in plaats van zo een lijstje te posten gewoon even vragen wat iemand bedoeld wouter, help meer als gelijk erop los te slaan met statistieken die ik heel goed ken omdat ik max al sinds zijn (laatste) kart dagen vervolg.

en daar hadden zeker nog 2 overwinnigen meer zijn kunnen en mischien wel 3 podiums
Neem me niet kwalijk dat ik "zo van bovenaf doe", wat dat ook mag betekenen.
Het zou je sieren als je niet zo kort aangebonden zou reageren.

Waarom zou ik moeten vragen wat je bedoelt met : "en dus bussiness as usual in de laatste 2 races, droog en ..... 5de en 6de."?

Je zegt nu dat je het over de kwalificatie hebt, maar ik zie toch echt het woord races staan.

Laughing Laughing Laughing
Het lijkt wel of ik een debat in de tweede kamer aan het volgen ben Laughing
 
Re: Vooruitblik op Brazilie [bericht #19436 is een antwoord op bericht #19434] di, 30 oktober 2018 10:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
Berichten: 2106
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

Doe zélf normaal!



 
Re: teamradio Max [bericht #19437 is een antwoord op bericht #19426] di, 30 oktober 2018 11:17 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment afwezig  Mulder
Berichten: 435
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

Shinji schreef op ma, 29 oktober 2018 22:13
Team Radio Max van Mexico GP
Dank je!

Grappig dat Max bewust langzamer moet om de pace van Hamilton te matchen en zo zijn banden en motor te sparen..
- how does that feel
- slow

[Bijgewerkt op: di, 30 oktober 2018 11:20]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

 
Re: teamradio Max [bericht #19632 is een antwoord op bericht #19437] vr, 02 november 2018 20:02 Naar vorige bericht
Sieper is op dit moment afwezig  Sieper
Berichten: 2106
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

Dit is nieuws voor mij, Max had dus echt een probleem met remmen, niet engine braking, wat hij zelf in eerste instantie vermoedde, maar zijn remorachtverdelings hydrauliek was kapot. Goede uitleg over hoe dat werkt:

https://youtu.be/IESg_qi5lUE

Zonde, eerste pole (en jongste pole ooit) hierdoor gemist.
 
Vorige onderwerp: FORMULA 1 PIRELLI 2018 UNITED STATES GRAND PRIX
Volgende onderwerp: FORMULA 1 2018 HEINEKEN BRAZILIAN GRAND PRIX
Naar forum gaan: