Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Max & Jos Verstappen » FORMULA 1 2018 VTB RUSSIAN GRAND PRIX (28-30 September)
Re: binnenblijven. [bericht #18267 is een antwoord op bericht #18260] zo, 30 september 2018 20:43 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Emilian is op dit moment niet actief  Emilian
Berichten: 16
Geregistreerd: maart 2017
Karting

Super, dank voor de link. Leuk te zien!
 
Re: FORMULA 1 2018 VTB RUSSIAN GRAND PRIX [bericht #18268 is een antwoord op bericht #18254] zo, 30 september 2018 20:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Emilian is op dit moment niet actief  Emilian
Berichten: 16
Geregistreerd: maart 2017
Karting

Laughing Laughing
 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18269 is een antwoord op bericht #18266] zo, 30 september 2018 20:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Neo33 is op dit moment niet actief  Neo33
Berichten: 352
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

Hulkenberg snapte het ook even niet meer toen hij de leider van de race voorbij moest laten. lol

https://streamable.com/pc9c9

Typische Max race ook weer, we racen voor p5-p6 maar Max zal Max niet zijn om toch even te kijken of er niet wat meer mogelijk is. Hoop echt dat Honda het op de rit krijgt,... ben wel een beetje klaar met Mercedes.

En Daniel Webber is al lang geknakt, net zoals zijn fans die na vandaag eindelijk ook inzien hoe het er voor staat. Ik denk dat Max dit jaar nog duidelijk een stapje erbij heeft gemaakt waar Ricciardo geen antwoord meer op heeft.

Er rest nog maar 1 ding, en dat is een wagen onder de kont die goed genoeg is om voor het kampioenschap te gaan. 1e Dat moet toch een keer goed komen lijkt me.

[Bijgewerkt op: zo, 30 september 2018 20:51]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18270 is een antwoord op bericht #18269] zo, 30 september 2018 20:59 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
riesje is op dit moment niet actief  riesje
Berichten: 200
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

dat menneke is weergaloos geef hem een snelle motor en ze zien hem niet meer terug hupmax
 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18271 is een antwoord op bericht #18270] zo, 30 september 2018 21:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

In de voorprogramma op Sky een interview met Hamilton waar het ook over Max ging. Max herinnerde hem aan hoe hij ooit begon en met hem vele anderen in de F1 met de drang om snel te rijden en daarbij fouten maken. Was een mooi betoog.
 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18272 is een antwoord op bericht #18269] zo, 30 september 2018 21:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
MadMax is op dit moment niet actief  MadMax
Berichten: 501
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

........begin dit jaar, tja wat dachten we toen allemaal. Ik dacht [--CENSUUR--] belachelijk dat iedereen Max afvalt.......eigenlijk is het pure pech, centimeter werk!! en grover verdedigen tegen max dan dat Hamilton en andere tegen andere zouden doen. Een grote golf aan kritiek van Jan en allemaal..........bah....
Fenomenaal ja, vanaf dat moment!! Max neemt 0,5% minder risico maar blijft groeien, blijft super snel rijden.....vele malen sneller dan Ricciardo.
Maakt geen zichtbare fouten meer en laat aan iedereen zien dat hij optisch eigenlijk toch niks aan zijn ruige en briljante rijstijl heeft veranderd!!

Als Honda het voor elkaar krijgt gaan we genieten, als zij binnen een marge van 25pk van MB en Ferrari komen dan word 2019 "het jaar"......"het jaar van Max" en iedereen hier weet wat dat betekend...
 
Horner... [bericht #18273 is een antwoord op bericht #18272] zo, 30 september 2018 21:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

&feature=share
 
Post race interviews. [bericht #18274 is een antwoord op bericht #18273] zo, 30 september 2018 22:04 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
Berichten: 2813
Geregistreerd: maart 2017
GP winner

 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18275 is een antwoord op bericht #18272] zo, 30 september 2018 22:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment niet actief  Sieper
Berichten: 2255
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

MadMax schreef op zo, 30 september 2018 21:53
........begin dit jaar, tja wat dachten we toen allemaal. Ik dacht [--CENSUUR--] belachelijk dat iedereen Max afvalt.......eigenlijk is het pure pech, centimeter werk!! en grover verdedigen tegen max dan dat Hamilton en andere tegen andere zouden doen. Een grote golf aan kritiek van Jan en allemaal..........bah....
Fenomenaal ja, vanaf dat moment!! Max neemt 0,5% minder risico maar blijft groeien, blijft super snel rijden.....vele malen sneller dan Ricciardo.
Maakt geen zichtbare fouten meer en laat aan iedereen zien dat hij optisch eigenlijk toch niks aan zijn ruige en briljante rijstijl heeft veranderd!!

Als Honda het voor elkaar krijgt gaan we genieten, als zij binnen een marge van 25pk van MB en Ferrari komen dan word 2019 "het jaar"......"het jaar van Max" en iedereen hier weet wat dat betekend...
Dat hoeft niet, ook als hij kan strijden met een goed pakket volgend jaar, dan zijn een paar momentjes, handig ingekleed door de concurrentie en de pers, genoeg om hem te "breken", dat is aan het begin van dit seizoen ook gedaan, door met name Hamilton. Hij heeft dan de opnie van velen tegen. Hij zal enorm op moeten passen en heel handig manoeuvreren. Maar hij ljjkt idd al iets rustiger en sluwer in die momenten. In het Paul di Resta filmpje van hierboven zie je hem ook terugtrekken (nog net op tijd) uit bijna een crash. Ik ben echt bang voor het Hamilton piepelen, zoals in metname China dit jaar ook gebeurde. Ik hoop zo dat hij zich hier tegen wapent, je moet leren herkennen hoe je de situatie zo kan turnen dat Hamilton de boeman is als hij wat doet. Ook je niet meer laten opnaaien zoals dat kwallie moment in Monaco, maar daar zie ik nog weinig verandering Max is nog steeds erg gevoelig daarvoor.

[Bijgewerkt op: zo, 30 september 2018 22:11]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

 
Re: Wat een fenomeen... [bericht #18276 is een antwoord op bericht #18275] ma, 01 oktober 2018 06:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment niet actief  spark
Berichten: 828
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Sieper schreef op zo, 30 september 2018 22:08
MadMax schreef op zo, 30 september 2018 21:53
........begin dit jaar, tja wat dachten we toen allemaal. Ik dacht [--CENSUUR--] belachelijk dat iedereen Max afvalt.......eigenlijk is het pure pech, centimeter werk!! en grover verdedigen tegen max dan dat Hamilton en andere tegen andere zouden doen. Een grote golf aan kritiek van Jan en allemaal..........bah....
Fenomenaal ja, vanaf dat moment!! Max neemt 0,5% minder risico maar blijft groeien, blijft super snel rijden.....vele malen sneller dan Ricciardo.
Maakt geen zichtbare fouten meer en laat aan iedereen zien dat hij optisch eigenlijk toch niks aan zijn ruige en briljante rijstijl heeft veranderd!!

Als Honda het voor elkaar krijgt gaan we genieten, als zij binnen een marge van 25pk van MB en Ferrari komen dan word 2019 "het jaar"......"het jaar van Max" en iedereen hier weet wat dat betekend...
Dat hoeft niet, ook als hij kan strijden met een goed pakket volgend jaar, dan zijn een paar momentjes, handig ingekleed door de concurrentie en de pers, genoeg om hem te "breken", dat is aan het begin van dit seizoen ook gedaan, door met name Hamilton. Hij heeft dan de opnie van velen tegen. Hij zal enorm op moeten passen en heel handig manoeuvreren. Maar hij ljjkt idd al iets rustiger en sluwer in die momenten. In het Paul di Resta filmpje van hierboven zie je hem ook terugtrekken (nog net op tijd) uit bijna een crash. Ik ben echt bang voor het Hamilton piepelen, zoals in metname China dit jaar ook gebeurde. Ik hoop zo dat hij zich hier tegen wapent, je moet leren herkennen hoe je de situatie zo kan turnen dat Hamilton de boeman is als hij wat doet. Ook je niet meer laten opnaaien zoals dat kwallie moment in Monaco, maar daar zie ik nog weinig verandering Max is nog steeds erg gevoelig daarvoor.
Volgens mij is Max dit 'point of no return' al voorbij. Begin dit jaar helemaal kapot geschreven heeft Max na Baku geantwoord als een toekomstig WK. Met resultaten en het volledig naar huis rijden van Daniel. Max is niet ten onder gegaan aan de immense druk maar heeft deze negatieve energie omgezet in positieve resultaten. Je ziet, zoals gisteren tijdens zijn opmars naar voren, dat Max heel veel respect heeft opgebouwd bij zijn medecoureurs. Dat is zijn winst dit jaar, nu nog het laatste ontbrekende onderdeel, een goede motor. Het 'lezen van een wedstrijd' gaat hem steeds beter af. De twee beste coureurs zijn op dit moment Max en Lewis. LeClerc komt eraan en doet het zeer goed. Volgend jaar mag hij 'under pressure' presteren, ben benieuwd. Vettel zie ik geen WK meer worden, ook niet na dit seizoen. Je kan nog zoveel talent hebben, mentale veerkracht is net zo belangrijk.
 
Re: Eerste paar ronde vanuit de onboard [bericht #18277 is een antwoord op bericht #18275] ma, 01 oktober 2018 09:01 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Er is een onboard camera filmpje opgedoken van de 1e paar rondes

https://www.autobahn.eu/10530/video-max-verstappen-stoomt-op -van-plek-negentien-naar-de-negende-stek/
 
waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18278 is een antwoord op bericht #18069] ma, 01 oktober 2018 09:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ForzaOlanda is op dit moment niet actief  ForzaOlanda
Berichten: 200
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

wat een heerlijke race van Max! Ik hoop dat de Honda 100 pk Meer heeft als de rest volgend jaar, maar daarvoor maar 2 races mee gaat. dus elke 2. race start Max achteraan! hupmax

Schijnbaar had Hamilton last van blistering. Had Max niet iets langzamer kunnen rijden, om de boel op te houden en wellicht een Vettel, Bottas, Hami incident te veroorzaken?

de verplichte bandenwissel is natuurlijk kul, was deze onzinnige regel er niet geweest, had Max voor de overwinning kunnen rijden.

 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18280 is een antwoord op bericht #18278] ma, 01 oktober 2018 10:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment niet actief  spark
Berichten: 828
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

ForzaOlanda schreef op ma, 01 oktober 2018 09:24
wat een heerlijke race van Max! Ik hoop dat de Honda 100 pk Meer heeft als de rest volgend jaar, maar daarvoor maar 2 races mee gaat. dus elke 2. race start Max achteraan! hupmax

Schijnbaar had Hamilton last van blistering. Had Max niet iets langzamer kunnen rijden, om de boel op te houden en wellicht een Vettel, Bottas, Hami incident te veroorzaken?

de verplichte bandenwissel is natuurlijk kul, was deze onzinnige regel er niet geweest, had Max voor de overwinning kunnen rijden.

Je vergeet dat de top 4 ook banden hebben gewisseld anders had Max niet vooraan gereden dus die redenering gaat niet helemaal op. Blijft staan een superrace van Max.
 
was toch erg listig die eerste ronden [bericht #18281 is een antwoord op bericht #18277] ma, 01 oktober 2018 11:06 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment niet actief  Dejavu01
Berichten: 603
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

1 van de williamsen reed bijna zijn voorvleugel eraf.
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18283 is een antwoord op bericht #18280] ma, 01 oktober 2018 13:48 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
To the MAX is op dit moment niet actief  To the MAX
Berichten: 34
Geregistreerd: maart 2017
Karting

spark schreef op ma, 01 oktober 2018 10:10
ForzaOlanda schreef op ma, 01 oktober 2018 09:24
wat een heerlijke race van Max! Ik hoop dat de Honda 100 pk Meer heeft als de rest volgend jaar, maar daarvoor maar 2 races mee gaat. dus elke 2. race start Max achteraan! hupmax

Schijnbaar had Hamilton last van blistering. Had Max niet iets langzamer kunnen rijden, om de boel op te houden en wellicht een Vettel, Bottas, Hami incident te veroorzaken?

de verplichte bandenwissel is natuurlijk kul, was deze onzinnige regel er niet geweest, had Max voor de overwinning kunnen rijden.

Je vergeet dat de top 4 ook banden hebben gewisseld anders had Max niet vooraan gereden dus die redenering gaat niet helemaal op. Blijft staan een superrace van Max.
Zij moesten stoppen, omdat hun banden het niet de gehele race volhouden. Dus klopt zijn redenatie wel.
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18284 is een antwoord op bericht #18283] ma, 01 oktober 2018 13:56 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Zoals Schumacher zijn stop and go na de laatste ronde van de race deed en dus eerst finisde in de pits, zou Max dat ook niet kunnen doen?
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18285 is een antwoord op bericht #18284] ma, 01 oktober 2018 14:10 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment niet actief  spark
Berichten: 828
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Roelof schreef op ma, 01 oktober 2018 13:56
Zoals Schumacher zijn stop and go na de laatste ronde van de race deed en dus eerst finisde in de pits, zou Max dat ook niet kunnen doen?
Interessante opmerking. Je moet banden wisselen maar als de RB box voor de finish lijn is dan kan je in de pits over de finish lijn rijden? Je hebt dan een paar meter op de nieuwe banden gereden.
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18286 is een antwoord op bericht #18283] ma, 01 oktober 2018 14:45 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mickey77
Berichten: 12
Geregistreerd: maart 2017
Karting

To the MAX schreef op ma, 01 oktober 2018 13:48
spark schreef op ma, 01 oktober 2018 10:10
ForzaOlanda schreef op ma, 01 oktober 2018 09:24
wat een heerlijke race van Max! Ik hoop dat de Honda 100 pk Meer heeft als de rest volgend jaar, maar daarvoor maar 2 races mee gaat. dus elke 2. race start Max achteraan! hupmax

Schijnbaar had Hamilton last van blistering. Had Max niet iets langzamer kunnen rijden, om de boel op te houden en wellicht een Vettel, Bottas, Hami incident te veroorzaken?

de verplichte bandenwissel is natuurlijk kul, was deze onzinnige regel er niet geweest, had Max voor de overwinning kunnen rijden.

Je vergeet dat de top 4 ook banden hebben gewisseld anders had Max niet vooraan gereden dus die redenering gaat niet helemaal op. Blijft staan een superrace van Max.
Zij moesten stoppen, omdat hun banden het niet de gehele race volhouden. Dus klopt zijn redenatie wel.
Nee, want als de regel dat je twee compounds moet gebruiken in de race niet zou bestaan, dan zou de top4 geen van allen op de hypers hebben gekwalificeerd. Dus dan zou op de top4 ook op de softs zijn gestart en zou Max gewoon hebben opgerukt tot plek 5 en zou de gehele top6 op Softs zijn gefinisht zonder pitstops. Die de regel dat je moet stoppen, is wel nodig om het boeiend te maken. Anders gaan heel vaal rijders NIET stoppen en gaan ze nog meer banden en benzine sparen dan ze nu al doen.

De regel dat de banden in Q2 worden bepaald is uberhaupt een onhandige regel. Het is duidelijk dat de teams in het middenveld daar vaak gebruik van maakt en graag als 11e start (niet alleen Alonso). Maar het verbaast mij dat de top6 er zo weinig gebruik van maakt. Het enige dat de top6 af en toe probeert is om in Q2 op een iets hardere band door te komen. Maar als Red Bull geen motorwissel had gedaan, hadden ze waarschijnlijk Q2 en Q3 gestreden om de voorste plekken. Maar het kan ook anders!

Het werd op Sky ook geopperd. Wat nu als Red Bull geen motorwissels plant en in Q2 minder gas zou geven. Als ze dan de 11e en 12e plek kunnen pakken (lastig uitkienen maar 13 of 14 is ook geen ramp). Dan hadden ze net als Alonso al vaker doet gewoon op de softs kunnen starten. maar het verschil met Alonso is dat de Red Bulls dan wel naar voren kunnen. Dus na 2 ronden zouden ze op plek 5 en 6 komen met miscshien 6 seconden achterstand. Als Red Bull dit als enige team zou doen (en de top4 niet) dan kan Red Bull met een late wissel op hypers mee strijden (vanaf plek 19 en 20 is de achterstand toch net iets te groot).

Ik heb Red Bull een keer eerder op een hardere compound zien starten dan de top4 (ergens eerste helft van dit seizoen) maar toen konden de de top4 niet bijhouden en konden ze het voordeel aan het eind dus niet pakken. Maar op een cirsuit als Rusland (en goed werkende softs) zou deze strategie Red Bull goed kunnen helpen. Helaas zie ik bij Red Bull weinig creativiteit, ze zouden best gebruik kunnen maken van deze loophole, eventueel met één auto. Ze hebben weinig te verliezen, ik zou dat wel gaaf vinden!

[Bijgewerkt op: ma, 01 oktober 2018 14:47]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

 
Dat is niet toegestaan.... [bericht #18287 is een antwoord op bericht #18285] ma, 01 oktober 2018 14:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Dejavu01 is op dit moment niet actief  Dejavu01
Berichten: 603
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Art. 24.4 van de reglementen:
c) Tyres will only be deemed to have been used once the car's timing transponder has shown that it has left the pit lane.
Dus een stop wissel is niet toegestaan.
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18293 is een antwoord op bericht #18286] ma, 01 oktober 2018 22:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
ForzaOlanda is op dit moment niet actief  ForzaOlanda
Berichten: 200
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

zonder de 2 compoundbanden regel, zou de top 4 (maar waarschijnlijk) de hele top10 op soft staan, anders liggen ze er in Q3 uit.
Dus waarom start Redbull niet vaker vanaf P11? Wat Strategie betreft, kan het nog wel beter. P5 worden ze sowieso wel.

ik moet nog altijd lachen om Hulkenberg, "is the redbull leading, how that possible?!" lol
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18294 is een antwoord op bericht #18293] ma, 01 oktober 2018 22:27 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment niet actief  Sieper
Berichten: 2255
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

Leuk heh, vond ik ook zo mooi, dat hij toch even dacht dat Max dat hem geflikt had.
 
Re: waarom reed Max niet langzamer? [bericht #18295 is een antwoord op bericht #18285] ma, 01 oktober 2018 22:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

spark schreef op ma, 01 oktober 2018 14:10
Roelof schreef op ma, 01 oktober 2018 13:56
Zoals Schumacher zijn stop and go na de laatste ronde van de race deed en dus eerst finisde in de pits, zou Max dat ook niet kunnen doen?
Interessante opmerking. Je moet banden wisselen maar als de RB box voor de finish lijn is dan kan je in de pits over de finish lijn rijden? Je hebt dan een paar meter op de nieuwe banden gereden.
Blijkbaar hebben ze er van geleerd:

Dejavu01 schreef op ma, 01 oktober 2018 14:46
Art. 24.4 van de reglementen:
c) Tyres will only be deemed to have been used once the car's timing transponder has shown that it has left the pit lane.
Dus een stop wissel is niet toegestaan.
Net zat ik wel Ask Elvis te kijken, hier kwam de vraag of Max gewonnen had als door omstandigheden net voor zijn wissel de race afgevlagd was. Marc gaf aan dat dan inderdaad Max als winnaar uit de bus was gekomen.
 
Re: gridstraffen [bericht #18297 is een antwoord op bericht #18195] di, 02 oktober 2018 08:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Singapore2008 is op dit moment niet actief  Singapore2008
Berichten: 134
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

Duidelijk, bedankt!
 
Re: gridstraffen [bericht #18305 is een antwoord op bericht #18297] di, 02 oktober 2018 12:24 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

En nu een totaal filmpje van alle inhaalacties
https://www.dumpert.nl/mediabase/7524353/7a6f1056/max_doet_h et_voor.html
 
Re: gridstraffen [bericht #18316 is een antwoord op bericht #18305] di, 02 oktober 2018 19:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment niet actief  Mulder
Berichten: 456
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

Lekker filmpje..alleen haalt ie Sirotkin in voor p14 en nog een keer Sirotkin voor 13 volgens het filmpje ;)
Die eerste is Stroll voor P14
 
Re: gridstraffen [bericht #18317 is een antwoord op bericht #18316] di, 02 oktober 2018 20:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Lampje is op dit moment niet actief  Lampje
Berichten: 22
Geregistreerd: maart 2017
Karting

Mulder schreef op di, 02 oktober 2018 19:28
Lekker filmpje..alleen haalt ie Sirotkin in voor p14 en nog een keer Sirotkin voor 13 volgens het filmpje ;)
Die eerste is Stroll voor P14
Op de tijdwaarnemingssite https://f1.tfeed.net/ kun je race nog een keer terug kijken en daar kun je zien dat eerst Sirotkin wordt en ingehaald daarna Strol.
Ik heb ook nog even naar dat filmpje over de eerste ronden van Max hier boven gekeken en dan is het Stroll die Max nog bijna in de muur drukt.
 
Re: gridstraffen [bericht #18322 is een antwoord op bericht #18317] di, 02 oktober 2018 23:00 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Mulder is op dit moment niet actief  Mulder
Berichten: 456
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

I stand corrected ;) Ik zag 2 keer SIR staan in het filmpje (2e keer staat er STR zag ik op groter scherm pas) en dacht dat Sirotkin Max bijna de muur in drukte..
 
Niet stoppen [bericht #18336 is een antwoord op bericht #18287] wo, 03 oktober 2018 13:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Speedpete is op dit moment niet actief  Speedpete
Berichten: 8
Geregistreerd: maart 2017
Karting

Wat als Max niet gestopt was?

Wat is de straf? Voor zover ik weet 30 seconden, dat had voor het resultaat dus niets uitgehaald maar mogelijk wel tot stress / vragen bij Hamilton / Mercedes kunnen leiden.

Oftewel: als je als team de race uit kan rijden zonder stop, en de straf geeft dezelfde positie als wel stoppen, is het dan niet beter om niet te stoppen?

Peter
 
Re: Niet stoppen [bericht #18339 is een antwoord op bericht #18336] wo, 03 oktober 2018 14:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment niet actief  Sieper
Berichten: 2255
Geregistreerd: juli 2017
GP winner

DSQ?
 
Re: Niet stoppen [bericht #18342 is een antwoord op bericht #18336] wo, 03 oktober 2018 15:13 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Berichten: 512
Geregistreerd: maart 2017
Formula 1

Speedpete schreef op wo, 03 oktober 2018 13:21
Wat als Max niet gestopt was?

Wat is de straf? Voor zover ik weet 30 seconden, dat had voor het resultaat dus niets uitgehaald maar mogelijk wel tot stress / vragen bij Hamilton / Mercedes kunnen leiden.

Oftewel: als je als team de race uit kan rijden zonder stop, en de straf geeft dezelfde positie als wel stoppen, is het dan niet beter om niet te stoppen?

Peter
Wat nu als het was gaan regenen? Dan had Max hem gewonnen.
 
Re: Niet stoppen [bericht #18346 is een antwoord op bericht #18342] wo, 03 oktober 2018 17:17 Naar vorige bericht
Mulder is op dit moment niet actief  Mulder
Berichten: 456
Geregistreerd: maart 2017
Formula 3

wat nou als beide mercedessen ontploften en vettel bovenop zijn rem ging staan waardoor kimi erop knalde en beiden ook eruit..

Op naar Japan, lachen met Hamilton die Max niet voorbij kwam daar in het verleden..maar ik vrees dat sector 3 het waterloo wordt voor Max..dat trekt die Renault niet..
 
Vorige onderwerp: FORMULA 1 2018 SINGAPORE AIRLINES SINGAPORE GRAND PRIX
Volgende onderwerp: FORMULA 1 2018 HONDA JAPANESE GRAND PRIX
Naar forum gaan: