Verstappen forum
forum.verstappen.nl

Startpagina » Verstappen » Formule 1 » Circuit Park Zandvoort (Kans...?)
Re: Jos Vaessen reageert bij TV Drenthe. [bericht #27545 is een antwoord op bericht #27544] ma, 22 juli 2019 08:55 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment niet actief  Sieper
GP winner

Dat is Lewis ten voeten uit. Geweldige coureur maar altijd bezig met mindgames.

Re: Gerhard Berger. [bericht #27553 is een antwoord op bericht #27531] ma, 22 juli 2019 12:28 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

spark schreef op zo, 21 juli 2019 22:32

Vandaag de DTM bekeken op Assen. Zag er goed uit. Inhaal mogelijkheden en moderne faciliteiten. DTM organisatie was tevreden. Lewis gaf dit weekend weer een sneer naar Zandvoort. We gaan het zien volgend jaar.

Gerhard Berger is dezelfde mening aangedaan.

Citaat:
"Het is de eerste keer dat ik hier ben, maar ik ben erg onder de indruk", vertelt Berger in gesprek met onder andere Motorsport.com. "Ik heb gisteren het circuit even bekeken en ik begrijp niet waarom de Formule 1 hier niet komt. Het is een van de beste circuits die ik gezien heb, met alle snelle bochten. De veiligheid is goed op orde en het ziet er allemaal heel netjes uit. De paddock is heel groot, er is veel ruimte voor publiek, de parkeerplaats is groot. De infrastructuur wat betreft hotels en dergelijke is perfect. Ik ben echt positief verrast.
Het circuit is hier natuurlijk veel moderner [dan in Zandvoort], maar ik heb begrepen dat er op Zandvoort ook wat dingen gaan veranderen, dat moeten we afwachten.

Honda
The Power of Dreams

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27555 is een antwoord op bericht #27480] ma, 22 juli 2019 14:23 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
mokkie is op dit moment niet actief  mokkie
Formula 3

Wouter schreef op vr, 19 juli 2019 19:33
mokkie schreef op vr, 19 juli 2019 14:41
Mocht iemand al een bericht van zandvoort ontvangen hebben hoor ik het graag.. Kijk elke dag vol goede hoop in mijn mailbox maar tot nu toe niks Sad Boink
Dit las ik net @Mokkie:

Citaat:
* De fans die zich hebben aangemeld voor tickets ontvangen aanstaande dinsdag 23 juli een e-mail van de Nederlandse Grand Prix.

* Daarin staat of je bent ingeloot of niet. Vervolgens ontvangen de fans die ingeloot zijn een dag later, 24 juli,
een link via e-mail waarmee ze de geselecteerde tickets kunnen afrekenen.

* Mochten er later dit jaar nog tickets vrij komen dan zal dit bekend worden gemaakt via de officiële website van de Nederlandse Grand Prix.
https://twitter.com/CPZtweets/status/1152239723412434944
thanks Wouter, ik wacht nog even in spanning af, las dat er meer dan een 1.000.000 aanvragen waren. grote kans dat ik ze dus krijg Laughing

Ciao,
Mokkie

[Bijgewerkt op: ma, 22 juli 2019 14:24]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27557 is een antwoord op bericht #27555] ma, 22 juli 2019 14:42 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

mokkie schreef op ma, 22 juli 2019 14:23
Wouter schreef op vr, 19 juli 2019 19:33
mokkie schreef op vr, 19 juli 2019 14:41
Mocht iemand al een bericht van zandvoort ontvangen hebben hoor ik het graag.. Kijk elke dag vol goede hoop in mijn mailbox maar tot nu toe niks Sad Boink
Dit las ik net @Mokkie:

Citaat:
* De fans die zich hebben aangemeld voor tickets ontvangen aanstaande dinsdag 23 juli een e-mail van de Nederlandse Grand Prix.

* Daarin staat of je bent ingeloot of niet. Vervolgens ontvangen de fans die ingeloot zijn een dag later, 24 juli,
een link via e-mail waarmee ze de geselecteerde tickets kunnen afrekenen.

* Mochten er later dit jaar nog tickets vrij komen dan zal dit bekend worden gemaakt via de officiële website van de Nederlandse Grand Prix.
https://twitter.com/CPZtweets/status/1152239723412434944
thanks Wouter, ik wacht nog even in spanning af, las dat er meer dan een 1.000.000 aanvragen waren. grote kans dat ik ze dus krijg Laughing

Er zijn 1.000.000 aanvragen gedaan, maar heel veel mensen hebben op safe gespeeld en meerdere kaarten besteld.
Zo las ik een groep van 6 mensen, die alle 6 elk 6 kaarten hebben besteld.
Er zullen dus na die 5 dagen betalingstijd weer veel kaarten vrij komen (volgt dan nieuwe loting) of volgend jaar via het "Doorverkoop platform"
zullen genoeg kaarten verkrijgbaar zijn. Laat het even weten of je kaarten toegewezen hebt gekregen @Mokkie. Razz

Honda
The Power of Dreams

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27559 is een antwoord op bericht #27557] ma, 22 juli 2019 15:18 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

@wouter doe ik Yay
Ik ben blijkbaar een van de weinigen die daadwerkelijk maar 1 aanvraag heeft gedaan voor 6 kaarten imwithstupid .

Ciao,
Mokkie

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27583 is een antwoord op bericht #27559] di, 23 juli 2019 14:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment niet actief  Griffel
Formula 3

Ik ben zeer verheugd dat ik 4 kaarten ben toegewezen, zo net voor de Tarzan bocht. Het irriteert mij alleen zeer dat de betaal link voor het dubbele op marktplaats staan. Achterlijke mensen.

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27586 is een antwoord op bericht #27583] di, 23 juli 2019 16:02 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
PatrickW is op dit moment niet actief  PatrickW
Karting

Heb geen kaarten toegewezen gekregen en baal ervan dat die lui alleen maar geld willen verdienen aan de F1 fans

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27589 is een antwoord op bericht #27586] di, 23 juli 2019 16:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

Boink Boink ik heb dus ook geen kaarten toegewezen gekregen Puke

Ciao,
Mokkie

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27590 is een antwoord op bericht #27589] di, 23 juli 2019 16:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
PatrickW is op dit moment niet actief  PatrickW
Karting

In de regels staat duidelijk dat kaarten niet doorverkocht mogen worden Angry

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27596 is een antwoord op bericht #27590] di, 23 juli 2019 17:58 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Jip
GP winner

Niet getreurd, komt later dit jaar nog een doorverkoop platform via de website en er zullen ook misschien nog extra kaarten beschikbaar komen!

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27598 is een antwoord op bericht #27596] di, 23 juli 2019 18:07 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Jip schreef op di, 23 juli 2019 17:58
Niet getreurd, komt later dit jaar nog een doorverkoop platform via de website en er zullen ook misschien nog extra kaarten beschikbaar komen!

Hahaha, je bent me al weer voor, Jip.

Dit wou ik ook zeggen. Er komen echt nog wel mogelijkheden om aan een kaartje te komen.

Honda
The Power of Dreams

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27601 is een antwoord op bericht #27598] di, 23 juli 2019 21:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Riempie is op dit moment niet actief  Riempie
Karting

Helaas, vandaag bericht gehad...geen kaarten toegewezen. Kans was al vrij klein...we hadden ons er erg op verheugd. Dan maar een keer naar een gp in het buitenland. Hockenheim had betere kansen geboden....zal nu ook wel uitverkocht zijn.

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27603 is een antwoord op bericht #27601] di, 23 juli 2019 21:53 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
bacodraak
Formula 1

Riempie schreef op di, 23 juli 2019 21:34
Helaas, vandaag bericht gehad...geen kaarten toegewezen. Kans was al vrij klein...we hadden ons er erg op verheugd. Dan maar een keer naar een gp in het buitenland. Hockenheim had betere kansen geboden....zal nu ook wel uitverkocht zijn.
Ik denk dat je daar nog een hele tribune kunt kopen , de tijden dat Hockenheim uitverkocht was gaan terug naar de glorietijd van ene Schumacher .
Volgens mij vorig jaar 40 a 50.000 ...

Honda power !!!

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27607 is een antwoord op bericht #27603] di, 23 juli 2019 23:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Peter
GP winner
Forum_Mod

Er komen vast nog verstappen tribunes forumpliesie

Moderator www.verstappen.nl

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27610 is een antwoord op bericht #27607] wo, 24 juli 2019 11:09 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 3

volgens mij is het toch al 1 grote verstappen tribune? hupmax.

blijf maar vast houden aan dat kleine beetje hoop dat het re-sell platform een beetje gaat werken. Confused

Ciao,
Mokkie

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #27887 is een antwoord op bericht #27610] ma, 29 juli 2019 14:08 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment niet actief  Wet!
Formula 1

Een aantal leden van Zandvoort en de knaf waren op Hockenheim, maar er is nog steeds niks definitief rond. Ben benieuwd of ze het op tijd rond gaan krijgen. De tijd begint toch te dringen zou je denken.

https:// nl.motorsport.com/f1/news/veranderingen-circuit-zandvoort-go edkeuring-fia/4503321/

Let it rain, rain, rain!!

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #29165 is een antwoord op bericht #27887] wo, 11 september 2019 18:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wet! is op dit moment niet actief  Wet!
Formula 1

Las vandaag dat de bezwaarpeocedures van diverse milieugroeperingen worden opgestart. Benieuwd naar de consequenties daarvan.

Let it rain, rain, rain!!

Re: Circuit Park Zandvoort Tickets. [bericht #29166 is een antwoord op bericht #29165] wo, 11 september 2019 19:34 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
peter-w
Formula 3

die rugstreep padjes lopen hier ook (woonwijk)

Bij mij achter moesten ze vorig jaar na een procedure voor nieuwbouw een scherm zetten met ingegraven emmers om de zoveel meter.
Moest iemand dagelijks de padjes die in de emmer geduikeld waren meenemen en op een geheime veilige plek weer uitzetten.

Misschien zijn die dieren daar wel gedropt zodat ze daar ook een procedure kunnen voeren...

Feit is dat de die schermen pas in oktober ging neerzetten. De tijd dat die diertjes zich in de modder verstoppen voor een winterslaap.

De bouwwerkzaamheden zijn hier daarna gewoon gestart en die padjes lopen hier nog steeds. lol

Advocaat Sander Lely over de situatie. [bericht #29428 is een antwoord op bericht #636] wo, 25 september 2019 20:37 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Citaat:
Rechtszaak zet Grand Prix Zandvoort mogelijk op losse schroeven

BNR Webredactie

De werkzaamheden voor de Grand Prix Formule 1 in Zandvoort kunnen tot wel een jaar vertraging oplopen. Dit zegt advocaat Sander Lely. Nu ook milieuorganisatie Mobilisation for the Environment naar de rechter stapt wordt het een hele klus om het circuit op tijd af te hebben. 'Met een procedure ben je zo een jaar verder'.

Volgens Lely wordt 3 mei heel krap. 'Er zijn vergunningen en heffingen nodig en die moeten aan strenge eisen voldoen. En om dat voor elkaar te krijgen zal er een bijzonder huzarenstukje moeten worden uitgehaald. We hebben ook nog eens te maken met een gebied dat is aangemerkt als een Natura 2000-gebied. Voor het circuit moeten nog veel andere zaken geregeld worden. Het kost tijd, je loopt vertraging op en er is geen kader om de F1 door te laten gaan'.

Hier is het gesprek met de advocaat te beluisteren.

Dit gaat er aan het circuit veranderen. https://motorsport.tv/embed/qTlxv2XQ?autoplay

Honda
The Power of Dreams

[Bijgewerkt op: wo, 25 september 2019 20:44]

Dit bericht aan een moderator rapporteren

Re: Advocaat Sander Lely over de situatie. [bericht #29429 is een antwoord op bericht #29428] wo, 25 september 2019 21:47 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Roelof is op dit moment niet actief  Roelof
Formula 1

De rechter heeft vooralsnog geen boodschap aan al die milieuclubs
https://autobahn.eu/artikel/40516/rechter-tegen-milieuclubs- hou-een-sop-met-kortgedingen-aanspannen

En Autobahn haad nog een heerlijke column om te lezen:
https://autobahn.eu/artikel/40498/neehee-assen-is-geen-beter e-locatie-dan-zandvoort

Re: Advocaat Sander Lely over de situatie. [bericht #29711 is een antwoord op bericht #29429] do, 03 oktober 2019 08:21 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Vanavond op NPO2 ergens rond half 9 een uitzending can WNL over de kosten en de verdiensten rondom de GP van zandvoort

https://wnl.tv/2019/10/02/dit-is-wat-de-formule-1-in-zandvoo rt-gaat-opleveren/

Re: Advocaat Sander Lely over de situatie. [bericht #29808 is een antwoord op bericht #29711] ma, 07 oktober 2019 23:05 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Nu ook terug te zien:
https://www.npostart.nl/stand-van-nederland/03-10-2019/POW_0 4280588

Circuit Park Zandvoort. Vergunning is verleend. [bericht #30393 is een antwoord op bericht #636] vr, 25 oktober 2019 20:50 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Citaat:
Noordhollands Dagblad....Zandvoort

De provincie Noord-Holland heeft Circuit Zandvoort vrijdag de cruciale vergunning verleend voor het uitvoeren van ingrijpende werkzaamheden om veilige terugkeer van de Formule 1 in mei mogelijk te maken.

Dat bevestigt een woordvoerder van de provincie. Het gaat om de vergunning in het kader van de Wet Natuurbescherming. Die is cruciaal, omdat het circuit grenst aan beschermd duingebied. En opzienbarend, want vanwege de stikstofproblematiek krijgen veel bouwprojecten geen groen licht.

Tribunes

De verstrekte vergunning regelt onder meer het plaatsen van tijdelijke tribunes, grondverzet, extra asfaltverharding, de aanleg van twee tunnels en het verbreden, versterken en aanleggen van paden.

Honda
The Power of Dreams

De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30689 is een antwoord op bericht #636] di, 29 oktober 2019 11:29 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Wouter
GP winner

Citaat:
De werkzaamheden aan Circuit Zandvoort mogen van de rechter worden voortgezet. De rechter oordeelt dinsdag dat het maatschappelijk belang van de Grand Prix in Zandvoort zwaarder weegt dan het belang van de rugstreeppad en de zandhagedis.

De werkzaamheden om het circuit van Zandvoort gereed te maken voor de Nederlandse Grand Prix zouden het leefgebied van de beschermde rugstreeppad en zandhagedis vernielen, vonden meerdere natuurorganisaties.

Ze vonden dat er geen noodzaak voor de werkzaamheden was en hadden daarom een zaak aangespannen tegen de ontheffing om voorbereidende werkzaamheden te treffen, die door de provincie Noord-Holland aan het circuit was verleend.

De advocaat van de organisaties betoogde twee weken geleden dat het leefgebied van de soorten alleen mag worden aangetast als er sprake is van een "dwingend openbaar belang". Van dat belang is bijvoorbeeld sprake bij de aanleg van een haven of vliegveld, maar een Formule 1-race behoort niet tot die categorie, stelde de advocaat.

Volgens het circuit en de provincie Noord-Holland is dat openbare belang er wel, gezien de positieve economische gevolgen van de Grand Prix op het circuit in de Noord-Hollandse badplaats. De rechter ging daarin mee.

Honda
The Power of Dreams

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30690 is een antwoord op bericht #30689] di, 29 oktober 2019 11:35 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Griffel is op dit moment niet actief  Griffel
Formula 3

Wouter schreef op di, 29 oktober 2019 11:29
Citaat:
De werkzaamheden aan Circuit Zandvoort mogen van de rechter worden voortgezet. De rechter oordeelt dinsdag dat het maatschappelijk belang van de Grand Prix in Zandvoort zwaarder weegt dan het belang van de rugstreeppad en de zandhagedis.

De werkzaamheden om het circuit van Zandvoort gereed te maken voor de Nederlandse Grand Prix zouden het leefgebied van de beschermde rugstreeppad en zandhagedis vernielen, vonden meerdere natuurorganisaties.

Ze vonden dat er geen noodzaak voor de werkzaamheden was en hadden daarom een zaak aangespannen tegen de ontheffing om voorbereidende werkzaamheden te treffen, die door de provincie Noord-Holland aan het circuit was verleend.

De advocaat van de organisaties betoogde twee weken geleden dat het leefgebied van de soorten alleen mag worden aangetast als er sprake is van een "dwingend openbaar belang". Van dat belang is bijvoorbeeld sprake bij de aanleg van een haven of vliegveld, maar een Formule 1-race behoort niet tot die categorie, stelde de advocaat.

Volgens het circuit en de provincie Noord-Holland is dat openbare belang er wel, gezien de positieve economische gevolgen van de Grand Prix op het circuit in de Noord-Hollandse badplaats. De rechter ging daarin mee.
je lacht toch je ballen uit je broek. Dat milieu gedoe slaat veels te ver door.

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30691 is een antwoord op bericht #30690] di, 29 oktober 2019 11:40 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
FB01 is op dit moment niet actief  FB01
Karting

Ja joh, dat milieugedoe ook altijd. </s>

Niet dat we zelf er ook deel van uitmaken oid... Het gaat niet zozeer om die pad, je breekt je nek over die dingen hier in meijendel, het gaat om het principe dat wanneer dit soort evenementen plaatsvinden er met 2 maten gemeten wordt. En dit keer voor de F1 fans valt dat de goede kant op. De volgende keer op een plek die jou dierbaar is valt het de verkeerde kant op. En dat wordt vergeten op dit moment.

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30692 is een antwoord op bericht #30691] di, 29 oktober 2019 11:44 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
spark is op dit moment niet actief  spark
Formula 1

FB01 schreef op di, 29 oktober 2019 11:40
Ja joh, dat milieugedoe ook altijd. </s>

Niet dat we zelf er ook deel van uitmaken oid... Het gaat niet zozeer om die pad, je breekt je nek over die dingen hier in meijendel, het gaat om het principe dat wanneer dit soort evenementen plaatsvinden er met 2 maten gemeten wordt. En dit keer voor de F1 fans valt dat de goede kant op. De volgende keer op een plek die jou dierbaar is valt het de verkeerde kant op. En dat wordt vergeten op dit moment.
Waar de juiste lobby al niet goed voor is Wink Iets met een grote bril?

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30693 is een antwoord op bericht #30691] di, 29 oktober 2019 11:46 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Sieper is op dit moment niet actief  Sieper
GP winner

Ja, het principe klopt niet. Daar ben ik het helemaal mee eens. Dit zou zorgvuldig moeten gebeuren en alle belangen zouden moeten worden afgewogen. Zo'n traject kost zeker een jaar of 5 a 10. Daar wringt dan de schoen.

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #30700 is een antwoord op bericht #30693] di, 29 oktober 2019 18:25 Naar vorige berichtNaar volgende bericht
Formula 1

Overigens kon Zandvoort en Noord-Holland precies aantonen dat ze met alle zorg te werk gaan hetgeen de milieuclubs geen bewijs konden leveren dat het niet zo was en dat zou een sterk argument zijn voor toekomstige zaken.

Maar alle wijsheid op 1 stokje, al zouden we Nederland hemaal plat leggen en geen mens of dier in dit land nog een scheet laten zal dat procentueel amper iets uitmaken, die ene F1 race staat dan helemaal in het niets in alleen al het vergelijk met al die badgasten die op de zomerse dagen naar Zandvoort komen....

Re: De werkzaamheden aan het Circuit mogen van de rechter worden voortgezet. [bericht #31118 is een antwoord op bericht #30700] di, 12 november 2019 23:29 Naar vorige bericht
Formula 1

https://www.zandvoortsecourant.nl/nieuws/4032/de-formule-1-e en-onverwachte-klimaatredder.php?fbclid=IwAR2cU1LKoklu6rQmTi g0bjmUMZ99TdGIS-y5dVNeO04PoIC1hmSPMq3z06o

Vorige onderwerp: PIRELLI
Volgende onderwerp: Nieuws en geruchten over teams en rijders
Naar forum gaan: